sabien.70Oud lidBerichten: 1.420Lid sinds: 16 juni 2008
joa, da krieg je he, in deze uuthoek!
sabien.70 schreef:
Blijf het lastig vinden om kleertjes te kopen "op het oog". van de 3 pakjes die ik heb gekocht net bij Prenatal kunnen er 2 weer terug, kwa lengte zit het oke, maar het is gewoon veeel te breed, raar model is het, of ik heb een raar kind, kan ook nog natuurlijk!!!
mamasanne1 schreef:
Hier ook 5 voedingen, maar dan 0m de 4 uur... Na ja, van 22:30 tot 7 uur is ook netjes! We hebben trouwens allemaal keurige doorslaap baby's!
meisje25 schreef:mamasanne1 schreef:
Hier ook 5 voedingen, maar dan 0m de 4 uur... Na ja, van 22:30 tot 7 uur is ook netjes! We hebben trouwens allemaal keurige doorslaap baby's!
Oh ja :?: :?: :?: Hier is het al weer drie nachten 4.30 😮 En dat voor de oudste van het stel :x
Janneke14 schreef:Bezoek is weer weg...........pffff, ben er helemaal hieperdepieper van...... Wat een druk persoon zeg! Enorm veel praten, met een enorm stemvolume!
Meike is er gelukkig doorheen geslapen!
Tot later!
mamasanne1 schreef:
Donna: heb je je bed nog wel gezien? Jee, Janis Ian, das lang geleden! Is die nog aktief of oud cd-tje? Heb er ook nog wel wat van...
Bloemetje81 schreef:hihihihi Die Donna, lach me slap 😂
En wat leest er veel 'publiek' mee als je hier ook gelijk reacties krijgt, 'k heb het hele onderwerp nog niet gelezen maar wordt steeds nieuwsgieriger :mrgreen:
Wat slaapt Vos lekker lang zeg! Ik heb dat eigenlijk nog nooit geprobeerd om haar om 23.00 niet meer wakker te maken, durf het nu helemaal niet meer Mevrouw werd ineens vannacht om 4.15 wakker :shock: Nou ja, lekker gevoed en zij ging weer lekker verder slapen tot 9 uur!
Cato schreef:
En Donna heeft uit verveling topics verzonnen? Hmmm, misschien dat ik dat ook even moet checken haha.
sabien.70 schreef:
Moet er eigenlijk niets over zeggen, maar ik kan het toch niet laten, sorry, ik vind het sneu dat het "publiek" helemaal de moeite neemt om als een sherlock holmes uit te gaan zoeken op welk topic iemand zit, die iets heeft geschreven waar je een mening over hebt, en dan ook nog eens een keer op DAT topic de discussie voort te zetten, kunnen we dat voortaan via een pb tje doen, of gewoon in het topic zelf?
Enne Donna, ik heb in al mijn onschuld ook een keer een advies willen geven over een vruchtwaterpunctie, er kwamen direct 2 lezeressen die met mekaar in discussie gingen over het wel of niet afbreken van een zwangerschap bij een negatieve uitslag, daar was de persoon die alleen maar om informatie over een punctie echt niet bij gebaat!
Er is publiek met lange tenen, en weinig tot geen gevoel voor humor, dus ik waag me er niet meer aan! Belachelijk trouwens dat je jezelf gaat verdedigen!
mamasanne1 schreef:Was zeker weer een vent?
mamasanne1 schreef:
Haa, Donna ook goedemorgen! Weer druk op je werk? 😊
sabien.70 schreef:
Donna, Vosje ook een modelkoter he!!!
Oei een semi kater??? Succes vandaag dan maar! Heb jij Vos trouwens ook 4 dagen op het kdv?
sabien.70 schreef:
Donna, Vos de enige baby? Jeetje, hoe komt dat dan? Net opgestart of zo dat kdv? Dat vinden de juffen natuurlijk superleuk!
mamasanne1 schreef: 😃 Vos met een varkenskrulletje! Heb zijn hyves pagina gezien...heel cool!!
mamasanne1 schreef:Ha Donna, behalve de krabbels kon ik zijn hele pagina bekijken...