LowienaOud lidBerichten: 1.408Lid sinds: 1 januari 2005
😃 joehoe maar 22 pagina's te gaan 😉
Janneke14 schreef:Oh ja! Stemmen jullie wel elke dag op de forum-kids die ingeschreven staan voor baby van het jaar??!! Je mag elke dag 10 stemmen uitbrengen!!
mamasanne1 schreef:
Hebben de baby's alle mama's weer lekker door laten slapen?
meisje25 schreef:Maar... ik heb wat ontdekt...
Ben ook echt enorm moe op het moment (ben blij te lezen dat dat jullie dat ook hebben), dus toen Thijmen vanmorgen om 7.45 weer begon te jengelen dacht ik: even wachten nog maar jij! En na een kwartier sliep hij weer, tot 9.30! En ik denk als ik hem toen zijn speen had gegeven dat hij ook nog wel verder had gegaan! Misschien moet ik hem 's nachts ook maar laten jengelen, in plaats van 10 keer heen en weer te lopen zonder succes :?:
meisje25 schreef:Papa en Meike hebben een leuke dag gehad samen! Een echte papadag dus! Leuk hoor! Lekker naar de stad... vergeet je geen terrasje te pakken met dit weer, Janneke? Meike doet niet aan bezuinigen 😂
meisje25 schreef:Thijmen voelt zich weer een stuk beter. Hij heeft sinds gisterenmiddag geen koorst meer. Zijn oogjes zijn nog wel erg vies en hij snottert nu lekker. Hij heeft vanmorgen anderhalf uur vrolijk liggen spelen en ligt nu comateus in zijn bedje. We gaan het toch maar weer proberen op de camping, dus bij deze meld ik me gelijk af!
meisje25 schreef:
Janneke heeft nachten van 12 uur 😮 Ik wil het niet meer horen 😢
sabien.70 schreef:
Ik zou mams lekker laten koken, die kunnen dat altijd zo goed vind ik!!
sabien.70 schreef:
Zeg kun je niet een leuke vrijgezelle vent uitkiezen voor Mamasanne???? Ze wil geen ja knikker die nog bij zijn moeder woont, ik heb niet wat anders in de aanbieding, maar als ik jou zo hoor moet er vanavond vast wel wat leuks bijzitten!!!!
leuk he apenheul???!!! hihihi, das jouw voorland meid, pretparken af met Vos!!! Was ff een bakkie komen doen joh! Gemiste kans weer!!!
Beer en Vos, lekker stel! Komen bij jullie de geboorte berichten nog in de plaatselijke sufferd? Wat enig!
In het ledikant gooien, hmmm....... gevalletje jeugdzorg! Heerlijk he dat doorslapen! Ik ben al zo gelukkig met wat Karianne doet!
Janneke14 schreef:
Vos ook zo'n lekkere slaapkop! Heerlijk!! Zit jij ook op 4 voedingen Donna??
mamasanne1 schreef:
Donna, wat een apart clubje vrienden heb je! Hmm, bierbrouwerij en depressiviteit lijkt me niet echt een gzonde combi! 😛 Nee hoor, ben niet opzoek en het zal ook nog wel een tijdje duren!
Arme Vosje! Gebruik je ook een spray voor zijn neusje?