sabien.70 schreef:...
(alhoewel, nog steeds niet ongesteld 11 weken na ontploffing haahhahaha) moeilijk hoor.
... Rompers zit ze al op 62/68, wauwie, lange muppet hoor! ...
....Sabien
Is toch wel lekker makkelijk hoor al 18 weken en nog niet ongesteld. Aan de andere kant wil ik ook weer minstens 2 cycli achter de rug hebben voor we voor nummertje 2 gaan. Zal wel niet lang meer duren voor het weer opgang komt. Ben gestopt met de ochtend afkolving na de 1e of 2e voeding en kolf ik in de avond direct na de voeding ipv eerst nog douchen. Binnenkort wil ik ook niet meer in de avond kolven. D. heeft nu al een tijdje een aardig vast voedingspatroon en de dagen dat hij naar het kdv gaat kolf ik natuurlijk wel, maar de vriezer raakt een beetje vol vandaar dat ik maar wat minder ga kolven.
Vanwege de wasbare luiers moet meneer hier dus alweer 74/80 (en lang vallende 62/68) aan. Bij een wegwerpertje is het ook nog 62/68. Is eigenlijk geen gezicht want qua lengte past het wel maar qua breedte.....
alle kleertjes 56 zijn hier ook opgeborgen.
antoinet schreef:Donna2 schreef:mamasanne1 schreef:Heb net even vluchtig gekeken maar Donna is daar ook lekker bezig geweest! 😂
Mwah, effe stangen.. :twisted: Krijg meteen al die tutten over me heen, was gewoon even een geintje. Serieuze shit daar hoor! Lekker boeien wat een 16-jarige doet, ik heb wel wat anders aan mijn hoofd :mrgreen:
ik als serieueze tut, zoals jij het noemt donna, vindt dit wel heel erg kinderachtig! om dan nog even een nieuw topic erover te openen terwijl het al gesloten was!
leuke humor heb je in elk geval niet
En toen werd ik nieuwsgierig, 😃 😃 😃 Was weer lekker boeiende tijdverspilling terwijl ik hier nog zoooooo veel te lezen heb 😉 😃 😃 😃
mamasanne1 schreef:....
Hier ook 5 voedingen, maar dan 0m de 4 uur... Na ja, van 22:30 tot 7 uur is ook netjes! We hebben trouwens allemaal keurige doorslaap baby's!
...
Ja D. eindelijk ook van 21:30 tot 5:15. Tja zijn ritme is dus ongeveer 5,5 - 9/10 -13/14 -16,5/18,5 - 20/22. tja afhankelijk van thuis of op kdv. Op kdv krijgt hij zijn 3 veodingen wat sneller achter elkaar, omdat zijn 4e voeding thuis te laat is om hem zijn 5e voeding nog te kunnen geven. En ze geven hem daar de voeding als beide leidsters nog aanwezig zijn dus ruim voor vijven.
D. drinkt inmiddels 180 mL per voeding (althans de 3 op het kdv, thuis geen idee).
D slaapt alleen door als hij zijn 4e voeding voor half 7 al op heeft en voor 9 uur aan zijn laatste voeding begint. Anders drinkt hij te slecht en heeft dus eerder honger.
Als ik moet werken is kwart over vijf prima, de overige dagen zou kwart over zes voor mijn man fijner zijn omdat hij dan pas opstaat. In het weekend is het natuurlijk naatje pet, maar als we geluk hebben wil hij om 6 uur wel weer in zijn bedje verder slapen tot zijn volgende voeding.
Bloemetje81 schreef:....Sabien dat met die rompers heb ik ook bij sommige hoor, maten verschillen ook wel heel erg. H&M past wel oké en hema ook, maar heb ook spul van V&D en dat valt ook zo gek, zo vreemd breed enzo...
....
Liefs en fijne (druilerige) zondag!!
Ook die van de hema (na frequent wassen) worden flubber dingen. Ik heb hier van petit beteau (? boot op zijn frans) rompers liggen echt super, zijn erg smal van vorm en rekken gewoon op bij het aandoen. Geen idee waar die te koop zijn, komen van mijn schoonzus af. die van de zeeman (zeesamstraat en whinny de pooh zitten ook erg goed alleen, de maat voering ze vallen heel erg klein!)
Cato schreef:........ Maar op de momenten dat ze het niet naar haar zin heeft (ze was heel moe maar kon niet in slaap komen in het restaurant met al die vreemde geluiden) wil ik haar zelf troosten. Stom he?
...
Nee hoor heel herkenbaar.
Janneke14 schreef:Meike heeft haar handjes meestal open, nog niet zo heel lang hoor.
Als er echt tandjes komen weet ik niet of ik wel doorga met BV hoor!!
???Dichte handjes, doet D alleen als ie boos is of heel erg last van zijn darmpjes heeft. Voor de rest altijd open met gestrekte of gekromde vingers. Alvanaf zijn geboorte
Ben bij 18 mei aangekomen is nu bijna 12:00 en ik moet nog 23 pagina's pfff 9 gehad.
Lunch en een D. voeding verder nu half 3 eens kijken hoe ver ik kom.
Geen nachtdiensten draaien dat mag helemaal nog niet Meisje.
Aanpassing werktijden bij zwangerschap
Ook kunnen de werktijden en rusttijden worden aangepast. Op de volgende zaken hebt u recht maar overleg wel altijd met uw werkgever:
regelmatige werktijden en rusttijden
extra pauzes (maximaal 1/8 van uw werktijd)
een geschikte, afsluitbare ruimte om te rusten (met bed of rustbank)
geen overwerk en nachtdiensten
zwangerschapsonderzoek onder werktijd
U hebt hier tot zes maanden na de bevalling recht op (met uitzondering van de onderzoeken).
http://home.szw.nl/index.cfm?menu_item_ ... nk_id=2105De chat sessie van 18 mei net achter de rug. Over eerste woorden gesproken, wat ik tijdens het persen allemaal heb uitgepuugd weet ik niet meer, maar toen mijn kleintje eruit kwam en ik het op mijn buik kreeg gingen mijn armen er om heen met de opmerking "Van mij" en effe later "Van ons" 😉
Ik geef het weer op is nu drie uur en moet hoog nodig D uit de box en in zijn ledikant leggen om het noodzakkelijke huishoudelijke werk weer te doen. Gelukkig komende dagen niet zo druk als vorige week, morgenochtend nog babymassage en vrijdagochtend zwemmen.
Groeten L.