Hey!
Hmmm, hier een moe geshopte Sabien! Heb wel een ontdekking gedaan, misschien zullen jullie wel denken onder welke steen heeft die al die jaren geleefd nou ja dat zal dan wel maare..... little me verkopen ze (ook) bij de Hans txt in Apeldorp, voorheen hans snor of hans textiel, kweet niet of jullie die in jullie uithoeken ook hebben? Is dat ook een onderdeel van Zeeman dan????
Eeeeeenige jurkjes gekocht, en shirtjes en bloesjes en wat uni broekjes, ehm de kleurstellingen, tsjaa, daar kan ik net zo kort over zijn als Momo, roze, wit en een schattig bloemetjes dingetje, en nog wat grijs, best uitgebreid toch?
Wij kregen gisteren een meuk reclame binnen, ik werd helemaal wild, zulke leuke dingen!
BTW, bij een babyzaak bij ons verkopen ze een flessenverwarmer op 12 volt die je dus in de sigarettenaansteker kunt doen. Volgens mij (maar weet niet helemaal zeker hoor) is dat ook zonder water, maar is het een soort van electrische deken met rits waar je je fles in kunt opwarmen, ga morgen ff kijken, kost ook niet zo gek veel 29.95, lijkt me wel hendig voor onderweg.
hihi, de vrienden van Donna's verkering worden meteen in een heel verkeerd daglicht geplaatst, maar ja, uiteindelijk komt het erop neer dat er niets voor Mamasanne bij zit haha!
Hoop, he hoi! Ik lees nog wel met je mee ja, heb iedere maand weer enorm met je te doen gehad hoor! IVF tsja, heftig om daar direct mee te beginnen ja, dan is IUI een betere start denk ik! Ik gun het jullie zo enorm!!! Die biologische klok, snap dat je die hoort tikken, maar zo stokoud ben je niet hoor, volgens mij kun je zo nog een paar jaar "mee" voordat de medici niets meer met/voor je willen doen, dus kop op meid! Lief dat je hier nog wat komt buurten en ons op de hoogte houdt! XX
Meisje, had je nog geen pap in huis dan? In die babydoos zat een zakje!!!
Kom joh, blijf positief, als hij 18 is kun jij doorslapen (dan is hij nog niet thuis, slaap je daarom weer niet door hahaaha) Nee ff serieus, ik denk dat die pap best wel eens de gouden tip kan zijn hoor, niet te zuinig mee zijn hup lading door de melk en volstoppen!!!
Ik wil net zo'n moeder als momo haha MET pinpas!!!! Mocht mijn moeder nog geleefd hebben dan zou ze zich helemaal uitleven, ze heeft alleen mijn 2 neefjes (even) mogen meemaken, ze had ooit eens tegen mijn vader gezegd dat ze het zoooo leuk zou vinden om ook nog een kleindochter te krijgen, nou ja helaas heeft ze dat niet meer mee mogen maken, heeft mijn vader een hoop geld gescheeld zeg maar hihi!
Mamasanne opgeven voor een datingprogramma en dan zitten wij in de keiharde jury, arme mannen!!!!
Retourzendingen, ik ga voortaan eerst de voorwaarden checken! Dure les dit! Vind het wel superhendig hoor, vooral wehkamp etc, maar ja! babywalz is exit!
Moeders en co, is het herkenbaar of zijn wij een raar stel?????
Momo, zo druk als een klein eigen baasje!
Amersfoort zou je dat wel doen? Waaien nog wel eens daken van scholen af hahaaha!
Mamasanne, snap best dat je geen zin had in die na controle, maar ja nu je klachten hebt/krijgt zou ik wel ff aan jezelf denken!
Goed plan om het vast te leggen van je kids!
Oud contract, oja avond diensten nee dat gaat het niet worden natuurlijk!
Manager, ehm, gevraagd wat hij van me verwacht 4 juni, of hij me niet meteen vol wil stoppen met werk maar gevraagd of hij me tijd wil gunnen om het systeem onder de knie te krijgen, wie IK in gedachten had om me in te gaan werken en of hij die persoon kon ontlasten die tijd en of ik mijn eigen klant (leasebedrijf) weer terug zou krijgen, dus ach, hij is nu een oplossing aan het zoeken voor die 4 bakken dossiers die hij al voor me in gedachten had denk ik hahahah.
Donna, gelukkig dat Vosje niet zoveel last had van de prikken, blijft altijd naar, maar je was iig voorbereid.
Trots, haaha! Terecht!
Slim om hem vandaag thuis te houden!
Lowiena, heeel veeeel succes, tegen de tijd dat je bij bent zijn er weer 40 bij he hahaaha!!! Je blijft volhouden, tis prijzenswaardig!
Bloemetje, gisteren ook een heftige dag en werken en de prikken! Tis weer over voorlopig moet je maar denken.
Je moet zelf weer een heel nieuw bestand opbouwen aan clienten? Wel lekker rustig beginnen he!
Goed dat het kolven ook lukt!
hihi omgevallen, zonde!!!
Jouw stukje over dat we eigenlijk allemaal nog amper3 maanden geleden zijn bevallen las ik en ik dacht ook bij mezelf, ja, dat is ook gewoon zo, we kunnen niet allemaal Donna's en Dibbessen zijn, thanx meid! Toch lonkt zo'n personal trainer wel hoor hahahaaha!
KDV en snotneuzen, ook mijn grootste angst ja, maar helaas, zo bouwen ze nu eenmaal weerstand op, anders krijg je die ellende pas als ze naar school gaan, ook niet leuk! 1e jaar is een tropenjaar kwa babyziektes (vind ik)!!!
Ik ga zo een zoon naar een voetbal toernooi brengen met een vriendje en dan mag juf de fles weer en moet ik ff poetsen voor vanavond voor de KRAAM visite hahaaha!
Later allemaal
XX
Sabine