sabien.70 schreef:Ik hoop dat papameike de witte vlag nog heeft bewaard, dan kan hij tenminste veilig thuiskomen en een bos bloemen voor zijn vrouw is misschien ook niet een verkeerd idee, en dan zijn arme dochtertje! Ik vind dat die ook wel een beloning verdient hoor, super kind, Janneke wat heb jij toch een voorbeeldige dochter zeg! Dan heeft ze echt heeeeeeel lang zonder eten gezeten en toch niet klagen, super hoor!!!
Euh......hij is wel veilig thuis gekomen. Een bos bos bloemen voor mij??? Nee! Beloning voor Meike?? Ook nee! :x
Meike heeft idd heel lang zonder eten gezeten. Vanaf gisteravond 20u tot vanmorgen 11u!!!! Ze heeft echt nergens last van gehad, heeft de hele ochtend liggen slapen. Stoere bikkel die Meike!
Meike heeft net lekker worteltjes gegeten! Die vind ze echt lekker! Ik had amper tijd om de lepel in het bakje te doen en nieuwe worteltjes erop te scheppen, haar mondje stond alweer open (of ze heeft natuurlijk gewoon honger 😉 , dat heb ik papameike wijs gemaakt!).
Oeioei, morgen weer aan het werk Sabien! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! Was ik ook! Maar het is vast prettig om weer aan het werk te gaan, vind ik wel tenminste. En des te leuker het weer is om morgenavond weer thuis te komen!!!!
Mamasanne, hoe is het met Bart? Uit het ritme??
Hoi Cato! Ja, achteraf is het best een grappig verhaal!! En dan idd, zwangerschapshormonen??!! Papahormonen!! 😂
Papameike gaat zo weer weg. Meike ligt een tukkie te doen!
Tot later!