joehoeee! We're back! Alle poep en piesverhalen komen weer voorbij!
Bij Noor varieerde het de afgelopen dagen ineens van oranje-geel (= normaal) tot groen/bruin.... raar!!
Momo28Oud lidBerichten: 1.371Lid sinds: 1 januari 2005
Janneke14 schreef:iiç;''
n nkkkkjnn l;ppppp////////////////////;///////////////
,dz/
./
Dit bovenstaande is tekst van Meike. Ik denk dat ze hallo wil zeggen tegen jullie allemaal!!
meisje25 schreef:
De dalai lama... ik weet alleen dat hij niet bij minister Balkenende langs mocht, verder weet ik echt absoluut niet wie het is!
Donna2 schreef:meisje25 schreef:
De dalai lama... ik weet alleen dat hij niet bij minister Balkenende langs mocht, verder weet ik echt absoluut niet wie het is!
:shock:
sabien.70 schreef:Karianne gaat na iedere voeding idd nog een uur of anderhalf uur de box in en vermaakt zich daar dan prima! Is dat bijzonder dan? Hoe roggel je dat met Thijmen dan na een voeding??
Ze kunnen idd maar 1 kant tegelijk op groeien he! En hij ziet er lekker uit hoor!!
15 sjeetje!!!! jonkie!! Hij houdt het ook nog steeds met je uit???
sabien.70 schreef:
Mutsy, ja ik hoorde Janneke er ook al over, die heeft er ook een volgens mij!
mamasanne1 schreef:
Om 9:30 heb ik Bart naar de oppas gebracht en met Sanne naar Den Haag gereden. Ze vierde vandaag haar verjaardag met papasanne en zijn familie. Ik ben even het winkelcentrum ingegaan voor de (nu echt!) laatste vakantie boodschappen, en heb haar om 13:30 weer opgehaald.
mamasanne1 schreef:Daarna weer naar de oppas om een heel moe en verkouden Bartje mee te nemen naar huis.... Hij hoest, proest en heeft waterige soepoogjes... Hij slaapt nu lekker. Hopelijk is het morgen een stuk beter.
mamasanne1 schreef:Heb ook nog een verhaaltje voor hyves... even kijken of ik daar vanavond nog de energie voor op kan brengen hoor...
Cato schreef:
Het bruiloftsfeest viel wel een beetje tegen. Ze vierden het in een zaal van een hotel en dat vind ik vaak niet zo veel sfeer hebben. Verder was de zaal te groot voor het aantal mensen en de dansvloer was een afgebakend stuk in de zaal. Ze hadden een band die wel goed was (qua geluid) maar niet de goede nummers speelden om de dansvloer vol te krijgen. Bovendien gingen ze op de momenten dat de dansvloer net wel een beetje vol was pauze houden (iedere keer ruim een half uur!). Maar op zich heb ik me wel vermaakt met mijn eigen vriendjes en vriendinnetjes, maar vond het wel sneu voor het bruidspaar die er veel tijd en geld in gestoken hadden.
Cato schreef:bloemkool aan het stomen in de babycook. Ben benieuwd hoe dat gaat worden!
mamasanne1 schreef:Ga even naar hyves...
Janneke14 schreef:Cato schreef:bloemkool aan het stomen in de babycook. Ben benieuwd hoe dat gaat worden!
Voor jullie zelf om te proberen, of ga je het Fiene geven??
meisje25 schreef:
Heb wel interesse in die mp3 hardloopmuziek! Waar is die te vinden Janneke???
sabien.70 schreef:Waar heb je je telefoon gelaten uiteindelijk? En sleutels ook zo wat, ik deed meestal de voordeursleutel ff van de bos afhalen en die maakte ik dan vast onder de strik van de schoenveter!
Momo28 schreef:
hier even een berichtje vanuit het Verre Oosten, hihi!
Sabien, Janneke heb je die witte zakdoek niet uit die auto zien steken??? dat was ik :D
Cato schreef:Janneke14 schreef:Cato schreef:bloemkool aan het stomen in de babycook. Ben benieuwd hoe dat gaat worden!
Voor jullie zelf om te proberen, of ga je het Fiene geven??
Voor Fiene! Wij hebben bloemkool gegeten en de rest van de (rauwe) bloemkool heb ik in de babycook gedaan. Beetje water in het apparaat en dan stoomt ie het gaar. Daarna in de babycook pureren. Ik heb het in porties in de vriezer gedaan. Ik ben afgelopen week begonnen met een fruithapje en ze heeft nu de hele week olvarit banaan gekregen. Morgen het laatste portie en dan krijgt ze overmorgen de bloemkool. Ik heb 5 (kleine) porties kunnen maken, dus dat krijgt ze 5 dagen achter elkaar. Het smaakt trouwens nergens naar, van die zoutloze bloemkoolpuree.
Bloemetje81 schreef: :shock: Ineens drong tot me door waar ik dan toch overheen was gereden toen ik de straat in reed...de tompoucen die ik was vergeten van het dak te halen :x :oops: :mrgreen:
Janneke14 schreef:
Ik ga ook lekker slapen! Morgenochtend (na het kolven) ga ik beginnen met hardlopen. Ik heb een hardloopopbouwschema op de mp3 speler. Lekker muziekje erbij en een stem die je begeleidt bij het lopen (geeft precies aan wanneer je moet hardlopen en wanneer je moet wandelen). Als je dit 3 keer per week doet (elke week een andere training), kun je in 4 weken tijd 5 km hardlopen (achter elkaar!).
mamasanne1 schreef:
Sanne zit nu met haar poppenhuis te spelen en Bart ligt op bed. Ze vond haar feestje gisteren helemaal leuk! Ik had aan de familie doorgegeven dat ze een poppenhuis erg leuk zou vinden, en ook meteen maar welke het dan zou moeten worden. Anders waren ze geheid met zo'n plastic roze barbiegeval aangekomen en nu heeft ze een mooie houten... 😃
Janneke14 schreef:meisje25 schreef:
Het is door mijn zus gedownload van http://www.trainingwiththestars.com. Het trainingsprogramma kost wel geld. Ik heb de gedownloade versie van m'n zus gecopieerd.
Ik vind het (tot nu toe) goed te doen. Er wordt precies verteld wat je moet doen, hoe lang, wanneer je moet stoppen etc etc. Je begint bv met 2 minuten wandelen, dan 1 minuut hardlopen, dan weer 1 minuut wandelen, dan 2 minuten hardlopen etc. Zo wordt de training opgebouwd. Het streven is dat je in 4 weken 5 km kan hardlopen (als je uitgaat van 3 keer per week trainen).
sabien.70 schreef:
Meisje, doe me je adres maar, ik stuur hem graag op, kun je je misschien toch nog aansluiten bij het februari 2010 forum!
Ja veel onduidelijkheid he over wanneer je weer ongesteld wordt na een bevalling/borstvoeding, lastig hoor!
Bloemetje81 schreef:Eeehm verder is m'n geheugen leeg, het lijkt wel of ik nu nog meer last krijg van geheugenerlies dan tijdens de zwangerschap...had vrijdag eerst de verkeerde luiers gekocht, maatje 2 waar ze nu al niet meer in past. Toen nog lekkere tompoucen gekocht...wilde ik 's avonds aanbieden, niet te vinden :shock: Ineens drong tot me door waar ik dan toch overheen was gereden toen ik de straat in reed...de tompoucen die ik was vergeten van het dak te halen :x :oops: :mrgreen:
Donna2 schreef:Janneke14 schreef:meisje25 schreef:
Het is door mijn zus gedownload van http://www.trainingwiththestars.com. Het trainingsprogramma kost wel geld. Ik heb de gedownloade versie van m'n zus gecopieerd.
Ik vind het (tot nu toe) goed te doen. Er wordt precies verteld wat je moet doen, hoe lang, wanneer je moet stoppen etc etc. Je begint bv met 2 minuten wandelen, dan 1 minuut hardlopen, dan weer 1 minuut wandelen, dan 2 minuten hardlopen etc. Zo wordt de training opgebouwd. Het streven is dat je in 4 weken 5 km kan hardlopen (als je uitgaat van 3 keer per week trainen).
aha... :mrgreen: thanks, vast wel te vinden op soulseek :twisted:
sabien.70 schreef:hoi meisjes!
ff snel, ik kreeg een sms van Mamasanne dat ze met autopech zijn gestrand net na de grens(weet niet zo welke) ze zijn over iets groots heengereden en de auto lekt diesel!!
Ik heb gevraagd of ze ons op de hoogte wil houden!
Sabien
meisje25 schreef:sabien.70 schreef:
Meisje, doe me je adres maar, ik stuur hem graag op, kun je je misschien toch nog aansluiten bij het februari 2010 forum!
Ja veel onduidelijkheid he over wanneer je weer ongesteld wordt na een bevalling/borstvoeding, lastig hoor!
Als het zo is dan is het december 2009 vrees ik 😮 Verder ben ik namelijk erg trouw geweest met de pil, maar in maart ben ik een beetje aan het 'rommelen' geweest...
Heb besloten toch nog maar even te wachten, heb wat buikpijn. Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod! :D
Momo28 schreef:pas je op met die koortslip bij vos??!!
meisje25 schreef:
Dus jij moet er ook nog uit 's nachts Donna! Als Thijmen één keer 'roept' 😂 om zijn speen kan ik nog wel aardig doorslapen. Maar als ik er een paar keer achter elkaar uit moet, dan heb ik hetzelfde als jij! En die kerel naast mij zaagt gewoon lekker door :x dat vind ik nog het meest frustrerend!
/quote]
Niet altijd, maar het komt voor. Gelukkig gaat mijn Lief meestal, omdat ik Vos vaak niet hoor omdat ik met oordoppen slaap omdat Lief snurkt... 😂