Goedemorgen!
sabien.70 schreef:
Momo hoopt toch op een snelle zwangerschap van je Meisje, merk je dat! Meisje gaat ook vast klooien met rubbers!
Momo hoopte natuurlijk de hoogzwangere vrouw met nesteldrang al gevonden te hebben om hun nieuwe huis schoon te maken 😃 Helaas!
Nee hoor, geen geklooi met rubbers! Ben fijn weer met mijn 'oude' pil begonnen! Met stopweek 😉 Had nog twee strippen liggen.
Met de BV ben ik helemaal gestopt! Dat was in twee weken zonder stuwing afgebouwd! Mijn lichaam was er blijkbaar ook klaar mee!
Terwijl ik dit schrijf bedenk ik dat die strippen natuurlijk al aardig lang in mijn bezit zijn. Hmmm goed dat ik even kijk... houdbaarheidsdatum tot 07 2009. Eén maandje kan dus nog, maar gelijk even bellen voor nieuwe.
Grrrr. Moet ik maandag weer het telefonisch spreekuur bellen. Kan die muts het niet gewoon even op een papiertje schrijven, zodat de dr. zijn accoord kan geven :roll:
He bah Sabien ziekjes! Ik kreeg gisterenavond een sms! Dacht echt dat jij het zou zijn 😃 Maar niet dus, je lag lekker uit te zieken... Op je werk een virusje opgepikt misschien?
Oh ja, H&M. Ik hou ook niet zo van die opdrukken, dus ook niet echt een winkel voor mij. Je moet wel erg goed zoeken naar iets zonder Dusnie...
Duimen voor Noor, die is nu aan het diplomazwemmen 😂
Pim groeit ook goed hé Dibbes! Nog even geen bijvoeding dan maar! Ach joh, het gaat toch al hard genoeg 😉
Thijmen vind zijn fruithap steeds lekkerder! Hij heeft nu twee dagen peer gehad en hij begon gewoon te jengelen als het volgende hapje te lang duurde 😂 Helemaal eronder, want die handjes komen al naar de lepel toe 😃 Ga dus maar eens even een hele grote slab met mouwen bestellen!
De buurvrouw is zeker de carport ernaast aan het schuren Sabien 😂
Een speelding met auto's voor Vos! Leuk! Ik vind die stoere dingen ook leuk! Ben Nijntje een beetje beu :oops: Maar ja, om nu al zijn speelgoed gelijk te gaan vervangen. Hij heeft alles nog niet eens ontdekt :shock:
Die badstof hoezen zijn erg handig! Zeker met warm weer!
Die Prenatal folder had ik ook gehad Janneke, ik vond het voor de jongens een beetje tegenvallen. Dus ik hoef niet naar de Prenatal 😃
Een heel potje bloemkool 😮 Meike liever dan ik 😉
Ga Thijmen zijn logeertas klaarmaken. Heb morgen vroege dienst, dus Thijmen gaat bij mijn ouders slapen. Dan hoef ik hem niet uit het perfecte ritme te halen wat hij nu heeft! Mama moet wel even slikken hoor, maar ja dan had ik maar een echt vak moeten leren :roll:
Liefs Meisje