Goedemorgen!
Janneke14 schreef:
Maar eigenlijk waar ik het meest van baal.....heb soms behoorlijk het gevoel dat het grotendeels op mij neer komt en dat papameike lekker meehobbelt in de flow. Ik snap best dat hij druk is met "de zaak", maar er is meer dan alleen maar werk! Hij heeft soms een beetje teveel verantwoordelijkheidsgevoel richting klanten en dan "vergeet" hij thuis wel eens.
Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer respect ik heb voor mamasanne! 2 Kids in d'r eentje!!
Als vrouw van de komkommerboer begrijp ik je volledig!!! En dan gniffel ik als ik zondag ga werken, want dan hoop ik stiekem dat ie een HELEBOEL probleempjes tegenkomt :oops:, maar dan gaat het voortreffelijk :x
Maar zodra mijn grote teen de voordeurmat raakt, ben ik weer verantwoordelijk en de uberbeslisser.
En ook die verantwoordelijkheid richting zijn werk is herkenbaar. Heb vanmiddag van hem geeist dat hij vrij is. Er moeten al 6 maanden schilderijtjes op Thijmen zijn kamer opgehangen worden 😮 Maar iedere keer kwam er iets zakelijks tussendoor. Nu roept ie al drie dagen tegen me dat hij de benen uit zijn lijf rent omdat ie donderdagmiddag thuis moet zijn... lekker voor je, loop ook maar eens een stapje harder voor je gezin :x Jullie begrijpen dat hij vanmiddag ook gelijk de kinderstoel in elkaar gaat zetten, de traphekjes op gaat hangen, de stopcontacten kindvriendelijk gaat maken en de keukenkastjes van die beveiligers voorziet. Voordat hij weer tijd heeft zijn we weer een half jaar verder en dan is Thijmen de trap al 20 keer afgerold, zijn zijn vingers al honderd keer in het stopcontact gestopt en heeft hij een hele fles bleekmiddel opgedronken. 😮 Dus papathijmen heeft een 'fijne' middag thuis voor de boeg 😂
hahaha mamasanne, ik wilde Donna precies hetzelfde advies geven 😃
Dat was een vroegertje... misschien dat een flesje water helpt? Of een flesje waterige melk? Niet echt iets waarvoor ie dan de nacht daarna weer wakker wil worden...
Meeting... ik neem het in heroverweging...
Ik schrok me werkelijk waar rot wat jullie betalen voor het KDV! Wist wel dat het duur was... Ik ga mijn moeder en schoonmoeder volgende week maar eens een flinke bos bloemen geven :oops:
Sabien gaat nog even aan het werk, anders moet ze weer dat hok van de manager in 😃
Wat heb ik verder nog gelezen. Een hoop over SOS Sonja, dat heb ik alleen niet gezien... Ik heb (o.a.) Hart in Aktie en Hart van Nederland zitten kijken.
Waarschijnlijk staat er nu 5 man minder onder het viaduct bij jou Sabien 😮 Wat een verhaal weer! Wist niet eens dat er een jongen vermist was!
Oh ja en Sylvie Meis was bij shownieuws ivm dat partyverhaal. Ze moet chemo krijgen, maar ik weet helemaal niet wat voor tumor ze heeft! Weet één van jullie dat? Anders moet ik weer naar Wilma Nanninga aan de overkant 😂
Dibbes heeft enorm genoeg van groep 5 😃 Nog even volhouden! Bijna vakantie!
Ben benieuwd naar de foto's van Pim!
Lowiena WAS bij trouwens 😂 4 pagina's in één avond 😃
Oei dat was een heftige ruzie dan momo, als je niet eens meer tijd had om hier nog even te kletsen gisterenavond 😃 Soms moet je even ontladen hé! Das ook wel eens lekker! Waar zo'n stomme vallende bak koffie al niet goed voor kan zijn 😊
Liefs Meisje
Janneke is blij dat de meloen erin zit! Goed zo meid, je wordt nog eens een echt feeder!!! hihihi