Janneke14Oud lidBerichten: 2.217Lid sinds: 23 juli 2007
Goed bezig!!!!!!!!
mamasanne1 schreef:
Sabien: denk dat papameike en compagnon nog niet in dat pand zitten...
sabien.70 schreef:
Jij zit er wel mee he dat ze geen bloemkool lust hihihi, kind mag toch ook een eigen smaak hebben hahahaha!!
mamasanne1 schreef:.....en de ene gek heeft er nu eenmaal wat meer dan de ander! 😉
sabien.70 schreef:
Janneke, kolfproductie wordt minder, vind je dat vervelend? Echt borstvoeding geven is natuurlijk veel leuker dan dat kolven, dat is logisch. Maar bikkel, je hebt het toch maar ff een half jaar volgehouden he!!!
Hoe ga je het nu verder afbouwen, hoevaak kolf je nu nog?
Gebrek???? nou doe je jezelf te kort hoor!! Supermam ben je! De bv maffia zal trots op je zijn hahahahahaha!
sabien.70 schreef:
Nee dames, 3 is altijd mijn wens geweest. Ik blijf zwangerschap en bevalling echt altijd zien als iets fantastisch wonderlijk, en ik heb er super van genoten, en natuurlijk smelt je als je baby's ziet, maar dat hou je denk ik altijd als vrouw zijnde wel! Wij hebben ons steentje aan het verminderen van de vergrijzing wel bijgedragen vind ik hahah, het is nu aan jullie jonkies!!!!!!!
Lowiena schreef:sabien.70 schreef:...
....Zomerkindje is toch heerlijk? Lijkt mij tenminste wel, nu moest ik net weer aan de slag terwijl het net mooi weer werd, wel jammer!!! Maar ja ook lastig te plannen toch, ik was iig hardstikke blij met mijn februari kindje!
...Nou toedeloe
Sabien
voor ons misschien, maar straks als de kinderpartytjes komen is dat helemaal niet leuk iedereen op vakantie hè.
mamasanne1 schreef:Enge sport... Hoop ik dat Bart aan ballet gaat doen ofzo....
Ik ga ook naar boven...
Trusten allemaal! x
mamasanne1 schreef:En bloemkool even onder de gril met wat kaas?? (20+ dan eej!) 😊
Welk boek van Esther Verhoef ben je aan het lezen? Ik ben van de week in Close-up begonnen! Heerlijk, beetje lugubere (das een raar woord...) boeken!
vloer begon zachtejes te piepen, maar aangezien de verjaardagsvisite van morgen toch maar een dweil overheen gehaald.. :mrgreen:
mamasanne1 schreef:Meisje: heb je een beetje grote tuin?? Groot genoeg voor 11 mama's met kind?
Momo28 schreef:Hey wat een leuke foto's Janneke!! Ziet er echt schattig uit! Zo te zien vonden papameike en Meike het allebei erg geslaagd!! 😊
Dat wordt dus lekker veel zwemmen de komende dagen op jullie vakantie!! 😊 Spartelt Meike ook echt in het water? Noor laat zich lekker door het water bewegen, maar op het water slaan met de handjes of trappelen met de voetjes doet ze niet.
Heerlijk dat je dat kolven gaat afbouwen. Ik sta er nog een beetje dubbel in, ben het aan de ene kant wel zat dat ik altijd de pineut ben qua voeden (of kolven), maar vind het aan de andere kant ook nog wel leuk en fijn dat ze bv krijgt...
sabien.70 schreef:
Ze mogen zeker nog niet iets anders drinken dan melk en water he? Geen diksap of roosvicee????? Water drinkt madam namelijk niet, verwend nest hahaha.
Ja we kunnen vast wel bij Meisje in de tuin zitten! Heb er nu al zin in, zullen we vast een datum prikken, kan Meisje zich vast voorbereiden!
Mamasanne, deze keer moeten we ff doorzetten hoor, het gaat ons nu gewoon lukken goedschiks of kwaadschiks haahahah!
sabien.70 schreef:
Meisje kan ook wel in het weekend trouwens, dan is de verkering toch komkommers verkopen, heeft ze alle tijd voor ons.
mamasanne1 schreef:Enge sport... Hoop ik dat Bart aan ballet gaat doen ofzo....
mamasanne1 schreef:Even snel!
Ha ha, Vos en schaken... nee, dat klopt toch niet met het beeld wat ik van mamavos en papavos heb! Het hockyen van Noor daarentegen weer wel! :mrgreen:
meisje25 schreef:
yuppenstel in porsche 😂 papanoor hoeft in die porsche niet te denken dat hij het hele meiden team in die porsche kan vervoeren. maar waarschijnlijk hebben ze tegen die tijd wel een porsche cayenne :mrgreen:
meisje25 schreef: Behalve dan dat Sabien nog een aantal jaar heeft en papakarianne nog 21 keer ofzo? Waar is dat op gebaseerd??? 21 dagen???
Liefs Meisje
sabien.70 schreef:Meisje toch, jij als pleeg moet toch alles over de operatie van mijn verkering weten hahahah, 23 KEER de kans om papa te worden hahaha! Als ik het wat specifieker moet uitleggen dan hoor ik het wel, doen we ff via een pbtje!!!
Sabien
meisje25 schreef:mamasanne1 schreef:Even snel!
Ha ha, Vos en schaken... nee, dat klopt toch niet met het beeld wat ik van mamavos en papavos heb! Het hockyen van Noor daarentegen weer wel! :mrgreen:
Ik denk dat Vos meer van het fietscrossen wordt 😂
Noor staat waarschijnlijk al ingeschreven op de hockeyclub in het oosten :D
Momo28 schreef:
Agossie dat lijkt me echt schattig, Bart en Meike een pas de deux! Lange dunne Bart tilt Meike met al haar sixrollen en tutu hoog boven zijn hoofd terwijl hij op zijn roze spitzen rondjes draait :mrgreen:
Janneke14 schreef:Momo28 schreef:
Agossie dat lijkt me echt schattig, Bart en Meike een pas de deux! Lange dunne Bart tilt Meike met al haar sixrollen en tutu hoog boven zijn hoofd terwijl hij op zijn roze spitzen rondjes draait :mrgreen:
Ik denk in beelden!!! Hahahaha!!
mamasanne1 schreef:Janneke: wil je even een foto maken als je er weer een lepel bloemkool in duwt?? Ben toch wel benieuwd naar het gezicht van Meike!
Momo28 schreef:Sanne naar school? Naar de echte grote basisschool?? Hoezo??
Momo28
Noor is idd heerlijk bijgedraaid, na haar slaapje van 12 tot 14 gevoed en daarna wilde ze natuurlijk weer niet slapen.
[/quote schreef:
Zoooo, das een lange voeding! 😂
mamasanne1 schreef:Momo28
Noor is idd heerlijk bijgedraaid, na haar slaapje van 12 tot 14 gevoed en daarna wilde ze natuurlijk weer niet slapen.
[/quote schreef:
Zoooo, das een lange voeding! 😂
😂 😂 Dorstig weer he!!
Janneke14 schreef:Chronologisch verslag is goed!!
Met de bolle kant van een lepeltje??? Ik maar denken en denken waar dat dan toch voor is, maar dan hoor je het natuurlijk tikken! (tja....beetje blond)
mamasanne1 schreef:Janneke14 schreef:Chronologisch verslag is goed!!
Met de bolle kant van een lepeltje??? Ik maar denken en denken waar dat dan toch voor is, maar dan hoor je het natuurlijk tikken! (tja....beetje blond)
Maar in ieder geval wel eerlijk!! 😉
mamasanne1 schreef:300!!