sabien.70Oud lidBerichten: 1.420Lid sinds: 16 juni 2008
volle online februari 2009 bezetting!!!
mamasanne1 schreef:Hmmm, 35?? Lijkt me wel safe, aangezien ik binnen een week heus niet ga scoren... 😛
Momo28 schreef:.....
Hier gaat de kolfopbrengst, in tegenstelling tot Janneke, juist eindelijk wat omhoog. Denk dat het ook komt doordat Noor met dat warme weer meer drinkt. Zal de algehele productie wel wat omhoog brengen! 's ochtends kolf ik nu uit 1 borst bijna 200cc, kijk dat schiet natuurlijk lekker op, hoewel Noor uit een flesje nog steeds met gemak 230-250ml drinkt...
....
Liefs
Momo
Donna2 schreef:Lowiena schreef:sabien.70 schreef:...
....Zomerkindje is toch heerlijk? Lijkt mij tenminste wel, nu moest ik net weer aan de slag terwijl het net mooi weer werd, wel jammer!!! Maar ja ook lastig te plannen toch, ik was iig hardstikke blij met mijn februari kindje!
...Nou toedeloe
Sabien
voor ons misschien, maar straks als de kinderpartytjes komen is dat helemaal niet leuk iedereen op vakantie hè.
Lekker rustig juist! 😉 Waar jij allemaal al aan denkt, haha! Zou nou niet in me opkomen. Zwanger is zwanger, blij als het weer gelukt is, zou me nou echt niet uitmaken wanneer... Maar deze dame wacht nog even 1 jaartje hoor... denk dat als Vos 1 word ik weer ga stoppen met de pil 😂 😊
Momo28 schreef:....Mijn verjaardag is in maart, bijna altijd stom weer, moesten we altijd wat binnen doen... nou weet niet hoor, maar geloof dat mijn ouders daar ook redelijk gestoord van werden.... 10 van die gillende kids BINNEN!! Kun je ze volgens mij beter buiten hebben als het mooi weer is 😊
....
Ach ja ieder nadeel heb zijn voordeel zullen we maar zeggen :)
mamasanne1 schreef:Hee Lowiena, wat sneu voor D! Is hij ook verkouden?
sabien.70 schreef:.....Lowiena, och, beter schap met D. Toch geen enge mexicaanse griep he? .....Fijne avond Sabien
mamasanne1 schreef:....Tip van zus: als je het zeker wil weten met de bolle kant van een theelepeltje er zachtjes overheen gaan. Dan merk je het snel genoeg. .....Jaaa, bijna 300!
Momo28 schreef:....: 8u, 12u, 16u en 20u voeden. om 21u naar bed en dan doorslapen hopelijk! wat zijn jullie schema's?
...... reageren jullie kids al goed op hun naam? Noor gaat nu echt kijken als ik Noor roep. .....liefs momo
Lowiena schreef:curry-vlekken lauw water en indien nodig daarna insmeren met glycerine of spiritus.
sabien.70 schreef:
Wat zingt de tuinman Mamasanne??? Ik ben nog steeds in shock van een jordaans liedje van het stel naast ons op de camping met pinksteren, mijn buurvrouw is een hoer????!!!! En allemaal luid meelallen!!!
mamasanne1 schreef:
Ga de was opruimen..
Donna2 schreef:mamasanne1 schreef:
Ga de was opruimen..
Zeg, doe het lekker zelf 😛
Donna2 schreef:.....Gister gaf ik hem water (koud) begon hij te huilen. Maar wel willen drinken, maar ook huilen. Hij vond het wel lekker, maar veel te koud vergeleken bij zijn warme melkflesje. Toen heb ik het waterflesje een tijdje in de zon laten staan en gaf toen weer wat water en toen nam hij zonder morren een paar grote slokken. 😊
.....Liefs, Donna
sabien.70 schreef:😃 😃 😃 😃
..... We kunnen niet allemaal Lowiena zijn he!!! ....
sabien.70 schreef:....
Geef jij (geven jullie, vraag aan iedereen eigenlijk) standaard water met warm weer of alleen als de beebs eerder piepen dan voedingstijd??? Ik heb niet het idee dat Karianne extra wil drinken, maar misschien geeft ze dit zelf niet aan en ben ik een ontaarde moeder?????
....
Doei Sabien
Momo28 schreef:Dat wordt Gluhwein later!
Donna2 schreef:Momo28 schreef:Dat wordt Gluhwein later!
Toch een homo :mrgreen:
sabien.70 schreef:
Donna 180 pagina's???? Overdrijven kan ook he hihihi, gewoon vaker mee lullen hier, hoef je ook niet zoveel te missen!!
Vos lust wel warm(er) water, handig om te weten!
Geef jij (geven jullie, vraag aan iedereen eigenlijk) standaard water met warm weer of alleen als de beebs eerder piepen dan voedingstijd??? Ik heb niet het idee dat Karianne extra wil drinken, maar misschien geeft ze dit zelf niet aan en ben ik een ontaarde moeder?????
sabien.70 schreef:Zou Thijmen nog steeds huilen??? Ik schakel jeugdzorg wel ff in, schande!! Of heeft ze haar koffie nog niet op?????
Momo28 schreef:Kijk ff hier: http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/28377 ... er-20.html
Weten we meteen waar de man van Meisje al die weken mee bezig is geweest ;)
meisje25 schreef:En nu is mijn vriendje weer wakker.... sorry hoor dames, ik ga jullie ondertussen ook een beetje verwaarlozen :oops:
Liefs
mamasanne1 schreef:meisje25 schreef:En nu is mijn vriendje weer wakker.... sorry hoor dames, ik ga jullie ondertussen ook een beetje verwaarlozen :oops:
Liefs
Ja ja ja, daar blijven we niet intrappen eej!!
sabien.70 schreef:Witlof taart???!!!!! Nou ik hoop dat je voor mij wat van die lekkere vette cake achteruit hebt gezet hahahahahaha!!!
sabien.70 schreef:Hey,
Vaag topic!
Ik vraag me dan altijd af of dat wel echt over een """"vriendin"""""gaat! Geweldige reacties ook weer, verder maar niet teveel over zeggen anders krijgen we weer ongewenst bezoek hier haha!!
XX
Sabien
mamasanne1 schreef:Navond!
Als jullie willen lachen moet je even naar het topic " ik wil even hier mijn vraag kwijt"" gaan 😂 😂 Staat onder het kopje 'zwanger zijn' en is eigenlijk te zielig om leuk te vinden....maar ja, ik heb nu eenmaal geen smaak!