Momo28 schreef:.....
Ik vond de bak van de wandelwagen ook wat te warm (en te klein) worden voor Noor, vandaar ook dat wij zijn overgestapt op het zitje, maar ik merk wel dat ze het af en toe mist dat ze zich vrij kan bewegen en onderweg ff lekker haar voetjes in haar mond kan stoppen... maar ja, nu heeft ze weer meer te zien 😊
Klinkt trws als een lekkere "oprotpremie" die je hebt gekregen! Nou ja, blij dat je er vanaf bent??
.....Liefs Momo
D. wil steeds minder vaak in de box liggen, hij wil zitten op schoot, want ja hij kan helaas nog niet lang genoeg alleen zitten. Misschien moet ik binnen kort maar eens een oefen rondje met de buggy variant van de wagen gaan maken. Op de boot van mijn pa moeten we wel de reisbak meenemen want daar kunnen we zijn travel cot niet kwijt 😃 😃 😃
Oprotpremie is een gewoon een dankje wel cadeaubon. Dit keer een yourgift card, net gekeken hoeveel erop staat. Nou een kind krijgen in het onderwijs is meer waard dan 3 jaar op een school werken. :roll: 😃 😃 😃 Bosbloemen is dan wel weer een hele grote bos gelukkig.Nou de lunch is al bijna op, D. slaapt nog steeds nu niet meer in zijn bedje maar in de box. Dacht ik laat hem nog effe in de box spelen zodat ik eerst zelf nog effe kan lunchen, valt ie weer in slaap, misschien had ik hem toch niet uit bed moeten halen. Eigenlijk zou ik hem nu wakker moeten maken (afgelopen voedingstijden 21:50/2:15/7:40)
@mamasanne: De directeur had voor iedere mannelijke of vrouwelijke collega die dit schooljaar een kindje hadden gekregen een hondje met een envelopje met geld erin eraan met een afdruk van beschuit met of blauwe of roze muisjes. In het onderwijs krijg je geld als cadeuautje als je een kind krijgt. De hondjes waren pluche(?) beestjes hoor.
omdraaien terwijl het vast zit nee lijkt mij niet goed. Misschien zaten er dan wel meer lusjes aan. Ik weet het niet, doe dat idee van mij maar weer de prullenbak in.
Mijn was hangt ook buiten hier waait het inmiddels ook al wat harder, zo maar even de buienradar bekijkenliefs L.