Goedemorgen,
sabien.70 schreef:
Jaja, het nodige alcohol gemiddelde wordt door momo en meisje flink omhoog geschroefd!!!!
Wat is jouw excuus meisje???? De smoes van momo is akkoord!!!
Ik ben nooit zo goed in 's avonds in slaap komen na mijn nachtdiensten. (Eigenlijk ben ik gewoon een nachtdier en bevalt dat ritme me stiekem prima.) Dus om weer terug te draaien in een normaal dag nachtritme gooi ik me rond een uur of 21.00 vol met rose en dan slaap ik heeeeeerlijk :mrgreen:
Goed genoeg???
Tampons met vleugels??? Het moet toch niet gekker worden!
Fijn Donna, zo'n recentie van het XXL kussen had ik even nodig! Dank je wel!!!
Oh ja, de eisprong vraag... Toen ik stopte met de pil vier weken geleden, heb ik ook onwijs last gehad van mijn eisprong. De menstruatie viel wel mee.
Oh spannend Sabien! Ik zal ook voor je duimen!
Zo lekker dan Donna! Jou man heeft gisteren gewoon even gedaan, wat ik voor vandaag op mijn lijstje heb staan! Maar ja, ik heb natuurlijk ook wel twee weken vrij 😃 Zou een beetje raar zijn als ik mijn man dan het huishouden laat doen 😉 Heerlijk vakantie! Voor jou is het echt aftellen!
Tips om Noor eerder te laten slapen? Volhouden? Beetje slappe tip hé... hahaha Nee ik weet het ook niet Momo! Thijmen deed het ook ineens. Misschien kun je 's avonds in bad doen proberen? Wij halen vanaf het begin 's avonds altijd een washandje over Thijmen zijn gezicht, handen en billen heen als wijze van slaapritueel. Dan zingen we een liedje voor hem (hij begint tegenwoordig al te lachen als we de eerste toon hebben ingezet) en gaat hij slapen. In het begin deden we dat dus om 23.00, nu om 20.00.
Lowiena heeft ruzie met de wegwerpluier 😂 Grappig, dat zou ik denk ik met de katoenen luier hebben 😉
Zou lekker 's nachts gaan rijden als jullie dat prettiger vinden Donna! Zelfs als Vos wakker wordt, slaapt hij vast in de auto zo weer! Dekentje over hem heen, knuffel erbij! Jouw Vosje slaapt zelfs in de box :shock: (die van mij doet dat echt niet!), dus de autostoel zal ook vast geen probleem zijn!
Bloemetje, Lieke draait straks ook ineens hoor! Je niet gek laten maken door alle baby's hier! Volgens mij draait Karianne zich ook nog niet om toch Sabien?
Hapjes is per consultatiebureau geloof ik verschillend. Bij ons adviseren ze fruit 's morgens te geven en groente aan het einde van de middag. En dan 'precies' tussen twee flessen in.
Momo wilde nog weten hoeveel dagen ik werk: Twee. Maar heb afgelopen week dus 4 diensten gewerkt (twee dagen en 2 nachten) nu dus twee weken vrij en dan moet ik weer 4 diensten in één week. Dan nog 6 diensten en dan heb ik vakantie 😮 Vervelend hoor 😃
Net heerlijk even wezen zwemmen met Thijmen, helemaal leuk vind hij het nu! Spetteren, kindjes kijken, van de glijbaan 😃 (zo'n mat;)). Meneer ligt nu uitgeteld in bed. Ik ga eens even als een razende hier door de bovenverdieping voordat hij weer wakker wordt!
Liefs!