sabien.70 schreef:....Nou eerst ff wat heftigs kwijt, las in het november forum een akelig verhaal, op controle kwamen ze erachter dat het kindje was overleden, ruim 20 weken, bah, dat is toch verschrikkelijk! Sorry dat ik jullie dag misschien ook verknal, maar moest het ff kwijt!
...... Wij moeten nog een week werken en daarna hebben wij vakantie, en we weten nog steeds niet waar we nu naar toe gaan!!!!....
...Moet je trouwens je eigen voeding meenemen naar het kdv Donna??? Bij ons zorgen ze daar zelf voor (tenzij je aan de Mamasanne voeding zit)!...
....Later Sabien
Pfff, met 20 weken zou je dan ook echt de bevalling moeten doen???? Ik weet nog dat wij bezig waren met zwanger raken, toen was bij een van de buren van mijn schoonmoe, bij 6,5 maanden zwangerschap het kindje overleden die moest toen echt wachten tot het geboren zou worden. Lijkt met zo verschrikkelijk.
Hier moet je ook de voeding meegeven dus of bv in flesjes of poeder in melktoren. Brood voor de lunch en fruit tussen door hoef je niet mee te geven.
@Donna fijne vakantie
Momo28 schreef:Hey goedemorgen dames!
....Heb de fotograaf voor onze huis-foto's dus ook maar afgebeld. Van die treurige regen-foto's gaat ook niemand ons huis kopen, dus beter even wachten. Hij komt nu dinsdag.. hopelijk is het dan in elk geval droog en een klein beetje zonnig :)...
..... Doen jullie allemaal dat eten in de blender trws? Zijn die porties niet heel weinig voor zo'n blender? ik wilde eigenlijk een staafmixer kopen. Heb wel een blender, maar als ik daar een halve appel ofzo in doe, dan raakt het volgens mij niet eens de mesjes...??
@Lowiena: hihi moet wel lachen om jouw numero duo plannen! Hoop ook voor je dat het snel weer raak is!
...Liefs Momo
Had die fotograaf niet 2 keer kunnen komen, dit is toch ideaal licht voor binnen foto's of moet het dan alleen bewolkt zijn en niet regenachtig.
Ik heb juist die diepvriesbakjes gekocht om meer in een keer te kunnen maken. Ben ook benieuwd of dit met fruit kan (invriezen na pureren.) Tja ik weet ook nog niet welke machine ik ga gebruiken, de staafmixer, de hakmolen bij de staafmixer, de keukenmachine (hakken of raspen) of de fruitpers van de keukenmachine ben alleen bang dat ik dan sap in de kom en droge prut in de pers heb zitten, heb dat onderdeel nog nooit gebruikt namelijk. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ja het komt steeds dichter bij, kan ik eindelijk die pokke dingen in de la laten liggen 😉 Het plan van 2 keer ong. voor dat we er weer voorgaan heb ik maar laten varen. Want ik ben nog steeds een van die emmermodder kandidaten. 😉
meisje25 schreef:Goedemorgen,
....
Ik blender alles. Moet meestal wel de P(???) knop gebruiken, omdat het fruit anders bij het deksel zit en de mesjes voor niets draaien!
....Liefs Meisje
P "de pulseer knop" misschien 😉
Donna2 schreef:Dat is helemaal exact hetzelfde, want Etos is van AH 😂 En nee hoor, ik voel me helemaal niet schuldig, ik ben blij dat het kan! Want als je die hypo allergeen moet hebben omdat je kind allergisch is, dan moet je wel aan de Nutrilon en die kost ook nog eens 15 euro per pak geloof ik..?? [/color]
Ook Friso of N.A.N. is er in hypoallergeen, maar zullen vast ook duurder zijn dan eigen merk, de eigenmerken verkopen trouwens ook hypoallergeen hoor. Uit de ervaring van mijn schoonzus schijnt Friso de minst smerige hypoallergeen melk te zijn. (Ik heb de pakjes die ze overhad gehad, maar D. heeft ze niet nodig in iedergeval nummer 1 niet, maar misschien kan ik straks nog wat met nummer 2.)
sabien.70 schreef:....en de rest kwam allemaal eerder, volgens mij, mazzelaars!!!
.......doei Sabine
Het is maar wat je mazzel noemt, had van mij best nog 1 of 2 weken later gemogen en dan graag zonder 1 week in het ziekenhuis te liggen, dan hadden we tenminste alles af gehad. Heb nog steeds niet de hoek met opgestappelde zooi (die ik dus nog zou sorteren en opruimen voor de bevalling) weggewerkt.
mamasanne1 schreef:
.... Straks nog naar het Kruidvat voor een medium speen en naar de ah voor wat verse spulletjes. ...xx[/color]
Gisteren nog papspeen voor zijn drinkfles gekocht, helemaal niet meer aan de fopspeen gedacht. Moet nog een nieuwe halen, zaterdagmiddag (winkels al dicht) kwam de buurvrouw langs, opa (=de buurman) was wezen fietsen(?) me zijn kleinkind van 9 maanden en blijkbaar de speen verloren of wij nog een reserve speentje hadden toevallig. Ja hier altijd eentje op voorraad en laat ik nou toevallig 2 maanden geleden een verkeerde maat gekocht hebben (6+). Maar ja nu moet ik natuurlijk wel een nieuwe halen.
@janneken; ik heb trouwens gisteren nubby lepels gekocht wel een ander type dan het reclame lepeltje, deze hebben een dieper kommetje en een langer en krommer steeltje. Gelijk de nubby start bestek voor D. gekocht, kan ie alvast spelen/oefenen met het bestek.
Arme D. ligt nu in de box te slapen met kleedje over hem heen. We moeten straks naar de ha maar kon alleen om 14:10 terrecht, niet handig met zijn voeding. zou vanaf kwart over 1 weer mogen eten. Ga hem dus nu dus wakker maken luier verschonen, laten drinken tot we weg moeten.
Tot later....
Liefs L.