Goedemorgen,
Hier weer een *** nacht. Meneer ligt nu wel te slapen. Gelukkig maar, want gisteren heeft hij het bij 2 uur slaap overdag gehouden 😮
Donna2 schreef:[color=#008000Vos krijgt trouwens AH eigen merk 😛 Ik had het gevraagd op het CB en daar zeiden ze dat het allemaal helemaal niks uitmaakt, het is allemaal goed. Verschil is alleen dat Nutrilon 10 euro per pak kost en AH 6,50 :!:
[/color]
Voel je niet schuldig :mrgreen: Ik geef Etos eigen merk 😉 De wijkverpleegkundige hier zei precies hetzelfde! En het scheelt een hoop centjes 😃
Bijna vakantie, lekker hoor! 30 graden :shock: Wrijf het er maar lekker in! Zitten wij hier in die zeik regen! Klinkt lekker die zeewier thee :roll:
Noor is natuurlijk wel 2 weken 'ouder' officieeel Momo! Logisch dat ze al dingen pakt toch? Had de wv ook wel kunnen weten! Maar ja, wij weten het natuurlijk altijd nog beter hier hahaha
Ik blender alles. Moet meestal wel de P(???) knop gebruiken, omdat het fruit anders bij het deksel zit en de mesjes voor niets draaien!
Wat een verhaal zeg Sabien! Mijn vriendin is 22 weken zwanger! Moet er niet aan denken dat er wat met dat kleintje van haar gebeurd!
Ah Bloemetje gaat helpen om de gezamelijke alcohol spiegel op peil te houden! Kijk idd maar uit, zo'n eerste wijntje na ruim een jaar valt idd zwaar op de maag 😂
Sabien is failliet nadat ze met Dochter nr. 1 is wezen shoppen! Moest even drie keer lezen voordat ik door had wat je ging kopen 😃
Musical van mijn broertje was ook erg leuk. Mavo/havo brugpieper is toch prima? Daar kun je een hoop leuke dingen mee gaan doen!
Ga nog even hyven!
Fijne vakantie Donna!
Liefs Meisje