Janneke14Oud lidBerichten: 2.217Lid sinds: 23 juli 2007
Haha! Bart vermaakt de mensen in de super met een verhaal tegen z'n voetjes!! Lief!!!!!!
Momo28 schreef:Nou toe maar dan ik zal jullie eens wat vertellen over mijn plannetjes! Ik zet het op hyves, voordat iemand anders er met mijn ideetjes vandoor gaat!! :)
sabien.70 schreef:....
Heb geen papspeen van difrax kunnen vinden, de drogist adviseerde een 3 standen speen, maar dat was het dus niet, of een speen met een groot gat, dus nu heb ik spenen voor 3 mnd ipv voor 1 dag, wist helemaal niet dat dat ook nog kon (blond he) (onder een steen geleefd) hebben jullie dat al wel dan voor je kids?????????
Ik gebruik die dan echt alleen voor de papfles (als het werkt dan) Karianne verslikt zich zelfs met die spenen die ik nu nog gebruik nog regelmatig, en het gat in die speen vanaf 3 mnd is echt huge!!!!
....tot later Sabien
Momo28 schreef:.....
Heb met papanoor nu ook besloten dat we 21u eigenlijk wel prima vinden. Dat geeft papanoor, na het voeden ook nog even de tijd met zijn dochtertje te spelen.
Als ze straks (ooit) naar een kdv gaat zal het allemaal alsnog wel vervroegen, sowieso omdat ze dan 's ochtends al eerder haar 1e voeding krijgt, maar ook omdat ze dan moe zal zijn van het kdv. daar weten jullie natuurlijk al alles van als werkende mama's 😉
....Liefs Momo
Janneke14 schreef:...
Lowiena heeft een enorme voorraad melk in de diepvries!! Ik kolf nu nog 1 keer ('s morgens) op een dag en ben dus bezig met de diepvries aan het leegmaken. Ik kan trouwens wel verschil zien tussen melk die al wat langer (niet langer dan 2 mnd trouwens) in de diepvries ligt en melk die er pas geleden in is gelegd. De "oude" melk is veel wateriger, lijkt haast wat dunner te zijn.
.....ze past gratis op en doet zoveel. Ik weet alleen nog niks. Iemand ideeen???
....Tot later! Liefs Janneke
sabien.70 schreef:Goedemorgen!!
....Lowiena, ja dat hoor je vaker he, dat ze je adviseren om een flinke voorraad bv aan te maken.
Anders kun je het altijd nog door de koffie doen hahahahahaha!
....
Maar ze doet gewoon maar een kwartiertje over de fles, das toch oke!!!
...doei Sabien
Cato schreef:....
Leuk voor jezelf beginnen! Er zijn bij het UWV toch ook speciale regelingen voor (geen solli-plicht ofzo?)
....
Momo28 schreef:Hey!
..... De verplichte 4 sollicitaties per maand versturen doe ik in 1 dag en dan ben ik er klaar mee en ik word toch telkens afgewezen, dus ik hoef niet "bang" te zijn dat ik ineens een baan krijg aangeboden en anders zien we dat dan wel weer!! 😊
Joehoeeee! Ben echt helemaal enthousiast!!
Toedels!
mamasanne1 schreef:Momo: je zet er vaart achter zeg! Maar je was er natuurlijk al veel langer mee bezig... Ik reserveer vast 15 juni 2012... :mrgreen:
Janneke14 schreef:Hoi hoi!
Nog even snel, voordat we gaan eten! Meike weeg nu 7852gr!!!!
Janneke14 schreef:Meike ligt inmiddels te slapen. Ik ga zo even douchen. M'n schoonmoeder heeft gisteren lekker alle was die er lag gewassen, gedroogd, gevouwen, gestreken en ook het strijkgoed wat er nog lag gedaan. Fijn!! Ik zit hard te denken over iets wat we haar zouden kunnen geven.....ze past gratis op en doet zoveel. Ik weet alleen nog niks. Iemand ideeen???
sabien.70 schreef:
Lowiena, ja dat hoor je vaker he, dat ze je adviseren om een flinke voorraad bv aan te maken.
Lowiena schreef:[mamasanne1 schreef:Momo: je zet er vaart achter zeg! Maar je was er natuurlijk al veel langer mee bezig... Ik reserveer vast 15 juni 2012... :mrgreen:
Janneke14 schreef:Hoi hoi!
Nu maak je me toch nieuwsgierig!! Beetje flauw of heeeeel flauw?
sabien.70 schreef: ligt madam op haar buik, keek mijn ogen uit!!!
sabien.70 schreef: ligt madam op haar buik, keek mijn ogen uit!!!
mamasanne1 schreef:En heeft het bij iedereen geonweerd (das me een raar woord eej) vannacht? Ik zat om 3 uur naast Sanne haar bed...Om 3:20 vond ik het wel genoeg en ben ik weer naar mijn eigen bed gegaan. Het rommelde nog wel wat, maar ze hield zich gelukkig groot.
mamasanne1 schreef:
Janneke: ik doe er rijstebloem met een vanillesmaakje doorheen. die penetrante smaak van die gekke melk komt er dwars doorheen, maar Bart lijkt het wel lekker te vinden.
Janneke14 schreef:mamasanne1 schreef:
Janneke: ik doe er rijstebloem met een vanillesmaakje doorheen. die penetrante smaak van die gekke melk komt er dwars doorheen, maar Bart lijkt het wel lekker te vinden.
Alleen bij de avondfles????
Momo28 schreef:@Janneke: is er een reden waarom je die papfles wilt gaan geven, of is dat gewoon gebruikelijk ofzo bij kids van 6 mnd? Heb me eigenlijk ook nog nooit zo goed in flesvoeding verdiept... bv regelt alles zo mooi, hoef er niet over na te denken, maar is misschien toch wel slim dat ik dat alvast ga doen! Heb hier nog steeds een ongebruikt pak Nutrilon hypoallergene melk nr 1. in de kast liggen...nooit gebruikt en gaat ook niet meer gebeuren ben ik bang...
mamasanne1 schreef:Janneke14 schreef:mamasanne1 schreef:
Alleen bij de avondfles????
Jep... Hi trouwens :)
Momo28 schreef:[size=200]
Net ff met Noor naar het cb geweest, ze weegt nu 6580gr en is dus 140gr aangekomen in 1 week 😊 JOEHOEEE!!!
mamasanne1 schreef:http://www.nutriciakindervoeding.nl/OnzeProducten/Bambix/Groei+ontbijt/
Wanneer Meike niet bijzonder gevoelig is voor allergiën kan je die vanaf 6 maanden ook geven...
mamasanne1 schreef:[quote="Janneke14
Hi!! Oke, avondfles dus! Ja, proefzakje van Nutrilon ook hier gekregen. Maar mag je dan wel "pappoeder" van Nutrilon bij Friso poedermelk geven?
sabien.70 schreef:Janneke kijkt nu al uit naar het 14 jarige jubileum! Wordt er nog getrouwd??? Ik zie weer mogelijkheden voor een feestje natuurlijk!!! 15 jaar is toch een leuke gelegenheid om eens te trouwen????
mamasanne1 schreef:Lekker even wat bijverdienen voor je fiets! Grijs met roze klinkt erg leuk!! Uiteraard wil je er dan ook een grijs met roze kinderzitje bij :?: :mrgreen:
Momo28 schreef:...
Poe, net nog wel weer een kloof ontdekt op mijn tepel, echt naar is dat zeg! Noor vindt het tegenwoordig leuk om al drinkende haar hoofd naar achteren te trekken, waardoor ze dus mijn borst meeneemt, erg vervelend! Zometeen maar ff goed insmeren met bepanthen, deed ik de vorige keer ook en hielp heel snel en goed!
...Liefs Momo
meisje25 schreef:sabien.70 schreef:
Lowiena, ja dat hoor je vaker he, dat ze je adviseren om een flinke voorraad bv aan te maken.
Of de container in :oops: Dat heb ik gisteren gedaan 😢 Was allemaal ruim over de datum!
mamasanne1 schreef: :shock: 😮 Lowiena op de NOD lijst!! ....
mamasanne1 schreef:...Lowiena, ik vergeet steeds dat ik jou wil vragen waarom je D nog niet op zijn buik wil laten slapen? Op zich zijn ze nu toch sterk genoeg om hun koppie te draaien? Of draait D zich nog niet in zijn bed?
...
Janneke14 schreef:sabien.70 schreef:Janneke kijkt nu al uit naar het 14 jarige jubileum! Wordt er nog getrouwd??? Ik zie weer mogelijkheden voor een feestje natuurlijk!!! 15 jaar is toch een leuke gelegenheid om eens te trouwen????
Trouwen???? Euh...ik denk dat dat er niet van gaat komen!
We gaan lekker uit eten de 14e, naar een Canadees restaurant in Lochem. Das wel zo lekker! Mochten jullie ooit eens in deze uithoek komen en in de buurt van Lochem zijn, dan is dit restaurant echt een aanrader! http://www.mondani.nl
Oh ja, Momo! Wat een mooi huis/appartement hebben jullie zeg! Super!!
mamasanne1 schreef: Meisje: ik heb gezien dat je vandaag ook nog langs bent geweest, maar ik weet het niet meer.. :oops: Zijn je vrije dagen al voorbij?
sabien.70 schreef:
Janneke kijkt nu al uit naar het 14 jarige jubileum! Wordt er nog getrouwd??? Ik zie weer mogelijkheden voor een feestje natuurlijk!!! 15 jaar is toch een leuke gelegenheid om eens te trouwen????
Momo28 schreef:
We werden net alweer door de makelaar gebeld, maandag nog een bezichtiging, 2 dus nu! Gaat ineens snel! Vandaag is het hier echt rotweer, veel wind en regen, blijven dus heerlijk binnen!
Janneke14 schreef:
M'n moeder heeft een poncho en een bijpassend mutsje gebreidt....zo leuk!!
mamasanne1 schreef:Janneke14 schreef:
M'n moeder heeft een poncho en een bijpassend mutsje gebreidt....zo leuk!!
Zal je leuk staan! 😂
sabien.70 schreef:Oei Cato, niet zulk goed nieuws van opa!! Jeetje das schrikken meid! Hoop voor je dat het allemaal goed komt. Dit is de opa waar jij altijd mee naar het ziekenhuis ging voor zijn apk toch???
Sterkte
Sabien