Ik duik ook lekker m'n bedje in!
Voor iedereen: slaap lekker, fijne dag morgen en tot morgenavond!
XX Janneke
Janneke14Oud lidBerichten: 2.217Lid sinds: 23 juli 2007
Momo28 schreef:Hey dames!
...hier ook het eten op het vuur! noor ligt lekker te drinken. ze wilde alweer wat hebben, dus heb er maar ff aan toe gegeven.
heb na haar middagvoeding geprobeerd of ze nog even wilde slapen, maar dat zat er helaas niet in. ze heeft wel even drie kwartier rustig in haar bedje gelegen... nu dus de 4e voeding. maar eens kijken hoe het zo gaat. ze lijkt nu wel erg moe.....
...@lowiena: hoe gaat t kolven bij jou trws? nog altijd genoeg opbrengst?
...
liefs momo
sabien.70 schreef:...
.....Karianne opgehaald op het kdv, ze hebben vandaag de fles klaargemaakt met kraanwater. Thuis was ik iets te enthousiast met de rijstebloem door de laatste fles, heb 3 lepels gedaan en bij een fles wordt 4-6 geadviseerd, het arme kind kreeg het niet door de speen, zelfs een 3 standenspeen van difrax deed het niet, iemand tips??? zijn er speciale papspenen???
Toen heb ik het maar in een bakje gedaan en heb het haar met een lepeltje gevoerd, ging prima!
....Welterusten Sabien
Momo28 schreef:
@bloemetje en cato: vroege ochtendjes voor jullie dus!! Die meiden ook!! 😊
Haha Cato heeft "gesport" met papafiene! Ik zet mijn geld op Cato!!
Momo28 schreef:....Hmm.. mijn ervaring met bv is dat de kilo's er dan ook niet echt afvliegen, helaas! Geef het nog steeds, maar heb ook nog steeds een kilo of 8 te gaan... Wou dat ik weer helemaal aan de Sonja kon!
....
Ik zat gisteravond bij een forum te kijken over 2e kindjes en daar zijn er idd mensen die in maart bevallen zijn en nu al voor een tweede gaan... oef... ik wacht echt nog ff hoor!...Liefs Momo
Momo28 schreef:
Ik zat gisteravond bij een forum te kijken over 2e kindjes en daar zijn er idd mensen die in maart bevallen zijn en nu al voor een tweede gaan... oef... ik wacht echt nog ff hoor!
Lowiena schreef:[quote="Momo28
:shock: maart en dan nu al, straks is de 1e nog niet eens 1 jaar of nog suffer zijn ze tegelijk jarig. "en wat heb je voor je 1e verjaardag gehad?" een broertje/zusje 😃 😃 😃
Liefs L.
Cato schreef:Momo28 schreef:
Ik zat gisteravond bij een forum te kijken over 2e kindjes en daar zijn er idd mensen die in maart bevallen zijn en nu al voor een tweede gaan... oef... ik wacht echt nog ff hoor!
Hmmmm.....en wat deed je daar dan??????????? :mrgreen: :mrgreen:
Momo28 schreef:... Oh ja, heeft een van jullie zonnebrandcreme voor baby's die niet vlekt? ik heb nivea factor 50 voot baby's maar daar komen enorme gele randen van aan witte kleding, hebben jullie dat ook? Bij de etos hadden ze die klacht nog niet eerder gehoord, maar ik weet dat mamasanne die van zwitsal had en daar ook vlekken van kreeg toch? Heb nu maar Etos eigen merk gekocht (je moet toch wat), kijken of het daarmee beter gaat.
Liefs Momo
Momo28 schreef:@Lowiena: dat is goed nieuws toch? kun je toch lekker aan de slag voor nummer 2 😊
hmm nivea in combi met transpiratie, tja zou kunnen idd... op haar kleding dan. Maar het zit ook in de hydrofielluiers waar ik dan mijn handen aan af heb geveegd en daar gaat het ook niet uit. nou kan me dat bij die hydrofieldoeken niet zoveel schelen, maar haar witte jurkjes zijn toch wel jammer... misschien een tip om de vlekken eruit te krijgen??
...
Momo28 schreef:zeker rustig hier! Net noor weer gevoederd, toen nog even snel het balkon op gelopen om de blaadjes van de buxus en de lavendel te voelen... hihi vond ze erg grappig! Toen ging het regenen helaas, dus maar weer binnen. Nu ligt ze lekker op haar kleed met haar voet in haar mond! Doen jullie kleintjes dat ook zo vaak? Vind het zo'n grappig gezicht!
Echt zo'n baby ding vind ik dat: voet in mond en lekker sabbelen op de teentjes.
....Liefs momo
Momo28 schreef:Nu ligt ze lekker op haar kleed met haar voet in haar mond! Doen jullie kleintjes dat ook zo vaak? Vind het zo'n grappig gezicht!
Cato schreef:Ik heb manlief overgehaald om samen te sporten hihi 😉
Momo28 schreef:
Bovendien had ze gisteren om 20.00u voor het eerst haar laatste voeding om die tijd gehad en ze heeft prachtig mooi doorgeslapen tot 8.00u!! 😊 Ben ik dus ook weer gerust gesteld daarover. Dacht namelijk altijd nog dat ze om 22.00u toch nog serieus honger had, maar het blijkt dat dat gewoon een troost was voor haar en geen echte honger.
meisje25 schreef:Ik kom echt niet naar de meeting meiden, ook al is het in Fijnaart. Ik heb er zo mijn redenen voor, er zit voor jullie niets anders op dan dat de accepteren. En jullie lokken me zeker niet met bolletjes met braadboter 😂
meisje25 schreef:
Oei oei, Noor en Meike in de sprong! Succes! De kleine man is er hier nog steeds niet helemaal uit!
Cato schreef:
hmmm, ja, er was wel weer een klein probleempje op het gebied van anticonceptie.....maar volgens mij zaten we nog niet in de risicio-dagen.....
Momo28 schreef:Hmm.. mijn ervaring met bv is dat de kilo's er dan ook niet echt afvliegen, helaas! Geef het nog steeds, maar heb ook nog steeds een kilo of 8 te gaan... Wou dat ik weer helemaal aan de Sonja kon!
Momo28 schreef:
Oh ja, heeft een van jullie zonnebrandcreme voor baby's die niet vlekt? ik heb nivea factor 50 voot baby's maar daar komen enorme gele randen van aan witte kleding, hebben jullie dat ook? Bij de etos hadden ze die klacht nog niet eerder gehoord, maar ik weet dat mamasanne die van zwitsal had en daar ook vlekken van kreeg toch? Heb nu maar Etos eigen merk gekocht (je moet toch wat), kijken of het daarmee beter gaat.
Lowiena schreef:wel tot 2 keer toe gebeld door een of andere verzekeringsstunt (ik wil nooit meer de mamakruidvatdoos, krijgen jullie daar ook zoveel zinloze bagger via email en marketingtelfoontjes van????)
Momo28 schreef:Ben je nu al helemaal over op de kv dan?
mamasanne1 schreef:Janneke: En hoe veel kilo ben je al afgevallen? :mrgreen: Doet papameike met je mee? Ik mag morgenochtend een ommelet van 2 eieren met 30+ kaas! Maar geen brood dan he...
Momo28 schreef:......Zo, ga die kleine dame in bed gooien en dan mijn Sonja Bakker verantwoorde boodschappenlijstje maken. Ga maar weer eens eten wat Sonja voorschrijft, behalve 's avonds. ben nog altijd bang dat de melkproductie achteruit zal gaan als ik strak aan de sonja ga, maar goed, al die koekjes en toetjes die ik nu regelmatig neem schieten ook niet op natuurlijk en zou toch lekker zijn als ik voor onze vakantie een paar kilootjes kwijt ben!
Liefs Momo
meisje25 schreef:Goedemorgen!
Het was Cato die een vroegertje had Bloemetje! Nu was het hier ook niet al te laat, half 7!
meisje25 schreef:Goedemorgen!
Het was Cato die een vroegertje had Bloemetje! Nu was het hier ook niet al te laat, half 7!
sabien.70 schreef:Cato toch onveilige sex!! Dat is nogal eens aan de hand in Huize Cato zeg!!! Nooit sexuele voorlichting gehad????
Meisje en Bloemetje hebben er ook wel een handje van, ik ga nu toch echt ff twijfelen op wie ik moet in gaan zetten hoor!!
Lowiena schreef:[color=#BF00FF]Hier vooral bang voor extra veel afval(/gif) stoffen in de bv als ik overmatig ga afvallen. Al die opgeslagen stoffen in mijn vetlaagje ieeeuw moet er niet aandenken dan D. dat binnen krijgt.
Liefs l.
Momo28 schreef:
@meisje: wel jammer dat je niet komt, als je maar gezellig hier blijft kletsen! Dat is het belangrijkste he?!
Balen dat Thijmen nog niet uit zijn sprongetje is... kan lang duren he? merk je al wel "vooruitgang" bij hem in dingen die hij kan of snapt?
...
mamasanne1 schreef:Wat een rust hier!!
Nee, morgen gelukkig niet werken! Woensdag is de vrije dag van de oppas :mrgreen: Ik heb wel weer 12 uur extra werk bijelkaar gesprokkeld! Zondag een halve dienst en dinsdag nog een hele! Gewoon goed kijken welke collega's er erg vermoeid uitzien, dan herinneren aan hun overuren en aan een bereidwillige invalkracht ....tataaa!!
Momo28 schreef:Goedemorgen meisje???? Voor mij is het goedemiddag, maar jij hebt er zeker weer een flinke nacht werken op zitten??
Momo28 schreef:Nu ligt ze lekker op haar kleed met haar voet in haar mond! Doen jullie kleintjes dat ook zo vaak? Vind het zo'n grappig gezicht!
Echt zo'n baby ding vind ik dat: voet in mond en lekker sabbelen op de teentjes.
Momo28 schreef:
Ook net alweer 3 sollicitaties verstuurd, nu maar heeeeeeeeeel hard duimen dat er eens wat positiefs uit komt!
Liefs
Momo
sabien.70 schreef:
hihi, jij wilde ook chocolade kindjes, jaaaa, mooi he! Ik snap ook niet wat ik bij Jelle doe hoor hahaah, ik val helemaal niet op blond, ik ben wild van getinte mannen hahah, Cato pas maar op met papafiene hihihihihi!!!
Maar jelle is erug lief!!
Kom later nog ff weer!
doei
sabien.70 schreef:
Heb geen papspeen van difrax kunnen vinden, de drogist adviseerde een 3 standen speen, maar dat was het dus niet, of een speen met een groot gat, dus nu heb ik spenen voor 3 mnd ipv voor 1 dag, wist helemaal niet dat dat ook nog kon (blond he) (onder een steen geleefd) hebben jullie dat al wel dan voor je kids?????????
Ik gebruik die dan echt alleen voor de papfles (als het werkt dan) Karianne verslikt zich zelfs met die spenen die ik nu nog gebruik nog regelmatig, en het gat in die speen vanaf 3 mnd is echt huge!!!!
Momo28 schreef:
Hier trws goed nieuws! Noor slaapt al vanaf 21u! Ze is ook in 1x gaan slapen!! JOEHOEE!!!
Heb haar om half 8 gevoed, om 20.30u zijn we naar boven gegaan en heeft ze nog ff gedoucht met papanoor. Ze had namelijk enorme uitslag gekregen van de ETOS zonnebrandcreme, dus wilde alles even goed van haar af wassen. Na het douchen pyjamaatje aan en naar bed. Bij het boekje lezen draaide ze haar hoofdje al in de slaaphouding. Ben nog wel een paar keer terug gegaan om te kijken en haar t vertrouwen te geven dat we dichtbij zijn, maar er was geen probleem, ze heeft eerst nog wat liggen spelen met Nijn, heb nog een paar keer het muziekje aan gezet en een kus gegeven, maar ze viel eigenlijk zo in slaap. Heeft helemaal niet gehuild of gezeurd! Echt fantastisch natuurlijk!!
Momo28 schreef:....Hier moet de frequentie eigenlijk ook wat omlaag, manlief begon gisteravond serieus te klagen en te zeggen "het lijkt potverdorie wel of je verslaafd bent".... ai, kan hem niet helemaal ongelijk geven ook, al denk ik dat HIJ gewoon graag de laptop even wilde hebben 😊
Ach ja en zolang ik thuis zit is er niet zoveel aan de hand, alleen 's avonds als manlief ook thuis is, kom ik misschien ff wat minder lang buurten....
.....
@Lowiena: ik heb dezelfde insteek qua bv als jij, wil minimaal tot 6 maanden blijven geven (zal wel lukken denk ik, nog 1 maandje en vriezer ligt ook nog vol) en alles wat daarna nog komt is mooi meegenomen. Zal bij mij hoofdzakelijk afhangen van een baan. Heb niet zo'n zin om op mijn werk te moeten gaan kolven. dan ga ik me toch alleen maar druk maken dat ik niet genoeg produceer... dus dan houdt het snel op, maar zolang ik thuis ben, de productie voldoende is voor het aantal voedingen dat ze krijgt en Noor het wil, krijgt ze bv 😊
..... ze rolt nu ook terug van buik naar rug!! JOEHOEEE!! Wel rolt ze echt alleen maar over 1 kant (rechts), heen en terug, maar ziet er erg grappig uit!
Ook net alweer 3 sollicitaties verstuurd, nu maar heeeeeeeeeel hard duimen dat er eens wat positiefs uit komt!
Liefs
Momo
sabien.70 schreef:...Lowiena 14 !!!!! liter in de vriezer?????? D kan nog ff vooruit zeg maar haaha!...
Momo, prima nachtje dus!!! Idd probeer het iedere avond iets te vervroegen, gaat je vast lukken!!!
...Kom later nog ff weer!doei
mamasanne1 schreef:
Stappen ondernemen om die arme meid van haar poep te verlossen, of om de kat te redden??
Momo28 schreef:
Tweede knoop is dat ik nu echt voor mijzelf ga beginnen, hoe en wat precies horen jullie nog wel. Tis in elk geval precies waar mijn hart ligt, nu nog kijken of er geld mee te verdienen valt!! haha, maar ja daar is deze uitkeringsperiode wel handig voor 😊
@cato: hihi "walmt", hier ook wel eens, zeker nu ze nog maar eens in de 2 dagen poept, als het dan zover is, dan stinkt het toch ook!! bah! Ik had het trws totaal gemist, maar papafiene is dus "half"donker??
Lowiena
[color=#BF00FF schreef:momo@ nou wordt ik nieuwsgierig, zelfde idee als wat je ons vertelde 7 mei of inmiddels iets nieuws bedacht? Ach ja wens je in ieder geval heeeeeeeelveeeeeeeeeeel succes.[/color]
Janneke14 schreef:
Goed nieuws van Momo! Ze heeft knopen doorgehakt! Leuk! Ben benieuwd naar je plannen! Is het zoiets als wat je ons vertelde bij de vorige meeting??
sabien.70 schreef:
Momo,
Spannend je eigen bedrijf!!! Waar je het bij de 1e meeting over had???
Cato schreef:sabien.70 schreef:
Momo,
En nog een keer :!: :!:
Ik voel me buitengesloten...... 😢 :cry:
Janneke14 schreef:Cato schreef:sabien.70 schreef:
Momo,
En nog een keer :!: :!:
Ik voel me buitengesloten...... 😢 :cry:
Daar zit maar 1 ding op!! De volgende meeting lekker komen!!!!
Momo28 schreef:haha nieuwsgierige aagjes :)