Janneke14Oud lidBerichten: 2.217Lid sinds: 23 juli 2007
Gewoon vertellen dat je naar de mac gaat! Vertel je dan straks ook even of het lekker was en wat je hebt gegeten? Dan kan ik daar even van genieten!! 😉
sabien.70 schreef:arghhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu weet ik niet waar ik mondkapjes moet halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb ik weer!!!!
Cato schreef:Een soap, wij???? Nou, 'k snap er niks van :mrgreen:
mamasanne1 schreef:Cato schreef:Een soap, wij???? Nou, 'k snap er niks van :mrgreen:
Dacht dat Momo het domme blondje speelde??
Janneke14 schreef:Ik heb logeetjes! Ben hier dus vanavond niet meer te vinden en ik denk morgen ook niet!
Tot morgenavond!
Liefs Janneke
Cato schreef:Ach, Sabien, het doet me niks. Ik sta boven zulke opmerkingen.
Ik heb mijn haarkleur gewoon aangepast aan mijn intelligentie, net als jij.
mamasanne1 schreef:Ik vind haar juist wel onverwacht grappig... Ik denk.....ex B 😂
Hier noooooit meer een bevalling!
mamasanne1 schreef:Janneke14 schreef:Ik heb logeetjes! Ben hier dus vanavond niet meer te vinden en ik denk morgen ook niet!
Tot morgenavond!
Liefs Janneke
Gezellig hoor! Het is weer duidelijk waar jou prioriteiten liggen.... 😉
Fijne avond!
Janneke14 schreef:mamasanne1 schreef:Janneke14 schreef:Ik heb logeetjes! Ben hier dus vanavond niet meer te vinden en ik denk morgen ook niet!
Tot morgenavond!
Liefs Janneke
Fijne avond!
Haha! Eigenlijk hier, daarom ben ik er nu nog weer even! Maar ik heb beloofd te gaan kleuren....dus tot later maar weer!!
X
Janneke14 schreef:mamasanne1 schreef:Janneke14 schreef:Ik heb logeetjes! Ben hier dus vanavond niet meer te vinden en ik denk morgen ook niet!
Tot morgenavond!
Liefs Janneke
Fijne avond!
Haha! Eigenlijk hier, daarom ben ik er nu nog weer even! Maar ik heb beloofd te gaan kleuren....dus tot later maar weer!!
X
Cato schreef:mamasanne1 schreef:Ik vind haar juist wel onverwacht grappig... Ik denk.....ex B 😂
Hier noooooit meer een bevalling!
Slimpie!
Nooooooooooooit nooit meer? Ook niet als mr right langs komt?
Bloemetje81 schreef:Mamasanne je hebt gewonnen!!!! Ze hebben het tot nu toe volgens mij nog nooit goed gehad!
Cato ik vond Chantal ook superstom, heb haar in saterdaynight fever (musical) gezien en daarna in die film met die twentse accenten, hoe heet die ook al weer?? Maar vind het tegenwoordig onverwachts grappig 😊
Heb ook even mijn mening gegeven op het roken topic :mrgreen:
Gezellig hier, ga nog wel even verder surfen, zoek nog een receptje voor een makkelijke patasalade, iemand een idee??
mamasanne1 schreef:Bloemetje81 schreef:Mamasanne je hebt gewonnen!!!! Ze hebben het tot nu toe volgens mij nog nooit goed gehad!
Cato ik vond Chantal ook superstom, heb haar in saterdaynight fever (musical) gezien en daarna in die film met die twentse accenten, hoe heet die ook al weer?? Maar vind het tegenwoordig onverwachts grappig 😊
Gezellig hier, ga nog wel even verder surfen, zoek nog een receptje voor een makkelijke patasalade, iemand een idee??
Ik weet niet wat een patasalade is.... 😂
Cato schreef:hihi, ik wilde net sorry komen zeggen. Ik ben volgens mij een beetje opstandig vanavond. Maar als mamasanne zegt dat kleuren niet mag na 21.00 uur 's avonds, dan is dat zo :mrgreen:
Cato schreef:mamasanne1 schreef:Bloemetje81 schreef:Mamasanne je hebt gewonnen!!!! Ze hebben het tot nu toe volgens mij nog nooit goed gehad!
Ik weet niet wat een patasalade is.... 😂
Cato schreef:Patat in kleine stukjes snijden, mengen met stukjes frikandel, kroket en kaassoufle. Meng in een apart schaaltje wat mayonaise, curry en pindasaus. Deze dressing door het patatmengsel roeren en als extra topping nog wat uitjes.
Eet smakelijk!
Bloemetje81 schreef:ook nog zo idee voor een paStasalade???
Bloemetje81 schreef:Cato schreef:Patat in kleine stukjes snijden, mengen met stukjes frikandel, kroket en kaassoufle. Meng in een apart schaaltje wat mayonaise, curry en pindasaus. Deze dressing door het patatmengsel roeren en als extra topping nog wat uitjes.
Eet smakelijk!
Weetje het klinkt niet eens heel erg goor :mrgreen:
mamasanne1 schreef:Getverdegetver!! Cato toch...Sonja heeft je aardig in de greep he.. :mrgreen:
mamasanne1 schreef:Even de blender in en je hebt meteen een verantwoorde maaltijd voor Fiene!!
Bloemetje81 schreef:ook nog zo idee voor een paStasalade???
mamasanne1 schreef:Bloemetje: goed gedaan op het 'roken topic'!
Jemig, heb niet eens tijd om wijn in te schenken...laat staan voor de afwas!
mamasanne1 schreef:Bloemetje81 schreef:ook nog zo idee voor een paStasalade???
:) Ken je de site van voedingscentrum.nl?? Daar staan erg veel en lekkere recepten! Ik ben niet zo thuis in de pastasalades.
sabien.70 schreef:Janneke fietsen??? Heb ik ff gemist sorry!! Veel plezier!!!
Momo28 schreef:@janneke hoe was t fietsen? meike in een gewoon zitje of in de maxi cosi?
mamasanne1 schreef:
Ik kom me melden, en meld me meteen weer af voor vanavond. Het was vandaag onwijs druk, en aankomende twee diensten ziet het er niet naar uit dat het rustiger gaat worden. Ik zit nu te knikkebollen achter mijn laptop...tijd voor een douche en een bed dus!