meisje25Oud lidBerichten: 789Lid sinds: 1 januari 2005
Nou ja zeg 😮 :roll: :x 😃
Donna2 schreef:Wat een discussie zeg, over dat roken tijdens de zwangerschap! Daarom heb ik hier niet bijgelezen, ik was daar aan het lezen :oops: Die Cheyenne... die is behoorlijk dom. Alleen al te zien aan haar spelfouten, mijn Hemel... of ze is dyslectisch, dat kan natuurlijk ook... ik hoop het maar voor d'r.
mamasanne1 schreef:Donna2 schreef:Wat een discussie zeg, over dat roken tijdens de zwangerschap! Daarom heb ik hier niet bijgelezen, ik was daar aan het lezen :oops: Die Cheyenne... die is behoorlijk dom. Alleen al te zien aan haar spelfouten, mijn Hemel... of ze is dyslectisch, dat kan natuurlijk ook... ik hoop het maar voor d'r.
:lol: 😂 Das wel erg Donna....(maar ook wel eerlijk...) Het is ook precies wat mij juist zo ergerde in dat topic. Prototype domme muts met nog dommere opmerkingen...
mamasanne1 schreef:Donna2 schreef:Wat een discussie zeg, over dat roken tijdens de zwangerschap! Daarom heb ik hier niet bijgelezen, ik was daar aan het lezen :oops: Die Cheyenne... die is behoorlijk dom. Alleen al te zien aan haar spelfouten, mijn Hemel... of ze is dyslectisch, dat kan natuurlijk ook... ik hoop het maar voor d'r.
:lol: 😂 Das wel erg Donna....(maar ook wel eerlijk...) Het is ook precies wat mij juist zo ergerde in dat topic. Prototype domme muts met nog dommere opmerkingen...
Donna2 schreef:mamasanne1 schreef:Donna2 schreef:Wat een discussie zeg, over dat roken tijdens de zwangerschap! Daarom heb ik hier niet bijgelezen, ik was daar aan het lezen :oops: Die Cheyenne... die is behoorlijk dom. Alleen al te zien aan haar spelfouten, mijn Hemel... of ze is dyslectisch, dat kan natuurlijk ook... ik hoop het maar voor d'r.
Ja sorry hoor... op de 1 of andere manier pik je ze er altijd zo uit, geen probleem 😉 Net als Amerikaanse toeristen en mensen die aan darten doen.
mamasanne1 schreef:
Het was weer heel erg druk vandaag en die "gediplomeerde" collega heeft haar papiertje waarschijnlijk bij een pakje boter gekregen... :roll: Maar goed, we hebben het einde van de dag gehaald zonder dat er dode of gewonden zijn gevallen!!
Meisje: Gunt Thijmen je nog steeds geen goede nachtrust? Huisarrest tot zijn 18de!!! Heb je nu lekker een lange tijd vrij?
sabien.70 schreef:Zo, morgen vrij gelukkig. Ik kom niet meer door het werk heen, maak me veel te druk om die sollicitatie, deze week uitslag, ik merk dat mijn gedachten steeds weer afdwalen en dan heb ik het er ff over met een mede sollicitant, dan word ik steeds nerveuzer, kost me jaren van mijn leven, moet gauw over zijn!!! Doe het ook NOOIT meer!!!
gelukkig ben je nog hartstikke jong van geest, dus die aantal jaar erbij kon je nog wel hebben! 😂 Maar wel spannend zeg!
Janneke, wat een rare tijden op het kdv zeg! Werkt daar net zo'n gediplomeerde mevrouw als bij Mamasanne misschien???
hahaha
Meisje, ja dat topic, heb toch ff geloerd net, maar ik vind het een beetje sneu als ik daar 100 pagina's vol schrijf hihihi.
Wie weet wat voor 'leuke' reacties en 'geweldige' adviezen je krijgt 😉
Nog een harde werker, wat zul je moe zijn en dan helemaal als die zoon van je gaat spoken! Huisarrest tot zijn 18e!!!???? Niets ervan naar een internaat!!!!
Een internaat :shock: 😢
Uit de kleine kinders????NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, denk je aan mijn syndroom????
Sorry vergeten 😃
In de vakantie zijn mijn koters helemaal losgeslagen, ik ben nu een superklant voor jeugdzorg hoor, ze zijn de hele dag buiten, komen thuis en proppen een bolletje in de holle kies, gaan meteen weer verder spelen, avond eten ff snel snel, en s avonds rond 22.30 pas naar bed. Ik ga NU naar mijn onderduikadres met alle kinderen hahahaaha.
hahaha ik heb jeugdzorg gebeld. Ze zijn nu aan jullie tweede dossier begonnen. Het eerste dossier was al vol geschreven!
mamasanne1 schreef:Donna2 schreef:mamasanne1 schreef:
:mrgreen: Darten wordt hier in de omgeving ook veel gedaan... Net als handboogschieten :shock:
Donna2 schreef:
OH... nou ja, ik bedoel dan die vieze dikke zwetende mannetjes met lang haar, glimblouce, gouden ringen, 160 kilo goud om hun nek... Echt waar? Hier in de omgeving wordt niet gedart. Ja, misschien in de kroeg :mrgreen: Goed, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel 😉
Donna2 schreef:OH... nou ja, ik bedoel dan die vieze dikke zwetende mannetjes met lang haar, glimblouce, gouden ringen, 160 kilo goud om hun nek... Echt waar? Hier in de omgeving wordt niet gedart. Ja, misschien in de kroeg :mrgreen: Goed, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel 😉
meisje25 schreef:Goedemorgen/middag,
ik heb mijn lachmomentje van de dag weer gehad! Wat een gezellige boel hier toch! Ben ook wel weer benieuwd naar het roken topic. Heb zo'n gevoel dat Donna gereageerd heeft 😂 Zo maar eens even kijken...
meisje25 schreef:Donna2 schreef:
OH... nou ja, ik bedoel dan die vieze dikke zwetende mannetjes met lang haar, glimblouce, gouden ringen, 160 kilo goud om hun nek... Echt waar? Hier in de omgeving wordt niet gedart. Ja, misschien in de kroeg :mrgreen: Goed, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel 😉
Raymond van Barneveld dus 😉 en hoe heet die vieze dikke engelsman ook al weer? :lol:
Donna2 schreef:meisje25 schreef:Goedemorgen/middag,
ik heb mijn lachmomentje van de dag weer gehad! Wat een gezellige boel hier toch! Ben ook wel weer benieuwd naar het roken topic. Heb zo'n gevoel dat Donna gereageerd heeft 😂 Zo maar eens even kijken...
Nee! Dit keer was het mamasanne! :!:
Donna2 schreef:Potver, moet ik daar weer heen... 😈
Cato schreef:Vandaag is Fiene bij m'n zusje......Ze belde vanochtend al om 9.30 uur, ze heeft het er zwaar mee....Fiene wil continu aandacht en niet slapen. Haar eigen zoontje (10 mnd) raakte ook een beetje van slag van Fiene :oops: . Maargoed, ze heeft nog niet gebeld dat ik haar op moet halen dus ik hoop dat het nog gaat, hihi. Ze zal vast niet snel opnieuw aanbieden om op te passen!
Cato schreef:Ben ik net ook geweest, de hormonen vliegen daar om je oren!
sabien.70 schreef:Goedemorgen!!
Die Janneke moeten we ook in de gaten houden hoor, iedereen zet zijn geld in op Lowiena, maare.... die verbouwingsplannen van Janneke zijn er ook niet voor niets, ze heeft zich vast op de nod lijst ingeschreven met een andere naam!!!!!
Donna2 schreef:Gister naar het CB geweest met Vos. Hij is nu 67,5 cm lang (hij is eindelijk gemiddeld!) en weegt 8355 gram (iets bovengemiddeld). Zijn koppie is 42,5 cm (iets ondergemiddeld). We waren bij de arts en die heeft alles bekeken en beluisterd en alles klonk goed. Ze vond het een prachtig mannetje 😊 😊 . Hij mag (als hij zijn groente goed gaat eten) terug naar 4 flessen per dag in plaats van 5 en we mogen een broodje gaan proberen met boter of smeerkaas. 😂 😂
Bloemetje81 schreef:maandag met Lieke naar het cb geweest, 66 cm en 7,3 kg (en nog wat), mevrouw is weer goedgekeurd! Ze waren bijna verbaasd dat ik nog bv geef 😊 Heb nu wel een soort overzicht meegekregen met wat ze allemaal mag/moet eten vanaf 6 maanden (is van het voedingscentrum) Wel handig als leidraad. Moet zeggen dat het ook wel een fijne arts is die niet zo heel strikt in alles is 😊
Lieke krijgt trouwens ook een tand :shock: Ze heeft er gelukkig nog niet veel last van dus ik hoop dat het zo blijft (en dat ze m'n tepels nog even met rust laat 😛 )
mamasanne1 schreef:De mango was een erg groot succes!! Vanavond snijbooontjes proberen...
sabien.70 schreef:Ik heb de baan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XXXX
Sabien
Janneke14 schreef:Heb nu 2 manieren geprobeerd om de foto's op hyves te krijgen (uploaden en mailen)....tot nu toe geen resultaat! :evil:
Donna2 schreef:Ja, haha! Vos maakt ook vaak een Hulk geluid, ik vond het ook wel wat weghebben van een koe die het moeilijk heeft. Verder brabbelt hij ook wel veel andere geluidjes en hij kan heel zachtjes en hoog gilletjes maken. Rondkijken is zijn nieuwe hobby, vooral tijdens het drinken van de fles, daar doet hij nu veel langer over. Ik zou me geen zorgen maken om Pim, ik herken het wel en ik maak me ook geen zorgen om Vos. 😉