Goedemorgen meiden!
Hihi hier ook in een deuk gelegen vanmorgen om Lowiena's verhaal! En de stinkende neef van Sabien!
@mamasanne: Goed verhaal op hyves!!! 😃 En wat een bikkel die Bart idd!!
@Janneke: Lekker toch die potjes? Gaat het goed met het kauwen van Meike en eet ze dan ook het hele potje helemaal leeg?
Hier een wat mindere nacht achter de rug. Noor werd 2x wakker, eerst om 3.30u en daarna om 5.00u. De tweede keer heb ik haar maar bij ons in bed gelegd en daar sliep ze zo verder. Ze was in bed echt aan het spelen. Denk dat het komt omdat ze overdag best veel geslapen had gisteren.
Vies weer hier nu, het heeft al geregend en ziet er nog steeds grauw uit, bah! Ga vanmiddag wat drinken met yoga-genootje en kindje en moet nog boodschappen doen. Denk dat ik die 2 maar combineer, hoef ik maar 1x de deur uit.
@mamasanne: met bedrijfje en website gaat het goed. Afgelopen week na vakantie vooral aan het solliciteren geweest maar vanaf 10 september komen de eerste artikelen van mij online, in opdracht van een andere website:
http://www.zinweb.nl.
Mijn eigen website is nu al online, echter alleen met de tijdelijke pagina, daar zit nog niets "achter" zeg maar. Dat moet nog komen, maar dat kost weer geld en inkomsten heb ik nog ff niet uit het bedrijfje, dus voorlopig blijft het hier bij. Mensen kunnen nu in elk geval zien wat ik doe, dus als ik bedrijven benader hebben ze wel iets waar ze meer info kunnen vinden. En daar ging het mij voorlopig even om.
Goed, vandaag ook weer 2 sollicitaties op de planning, dus ik ga maar eens aan de slag. Noor is chagrijnig, dus die ga ik even naar bed brengen!
Liefs
Momo