hahaha heb ook filet american gehaald vanmiddag. met uitjes..
Heerlijk zitten smullen nu mag het weer/nog.
Vanavond verassingsmenu bij mijn schoonmoeder.
Coo1Oud lidBerichten: 260Lid sinds: 1 januari 2005
Fiemo schreef:wij gaan de koelkast leegmaken. Lekker kipkluifjes en kippenvleugeltjes uit de oven en iets met aardappelen hahaha.. zijn er nog een paar over. Lekker veel vlees en weinig groente...mm..
Vanaf morgen wordt het baguets met veel kaas en escargots en en en en croissants en en mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam...VIVE LA FRANCE!
Possie schreef:Lekker hoor Fiemo al dat lekkere eten van jullie mmm 😉 Maar iig heul veul plezier in PARIJS en dat er maar een verwekkende PARIJS BEEB komt, dus niet vergeten een test mee te nemen he hihi... :mrgreen:
Fiemo schreef:@Possie: Heb jij of je mannetje buitenlands bloed in je? Je maakt altijd van die heerlijke buitenlandse gerechten, mjam!
miesje84 schreef:Wij gaan zo heerlijk bbqen bij me schoonouders 😃 :D
miss_amy schreef:ik heb bij de kabab zaak gegeten omdat mijn ventje dat wilde
ik heb een halve pizza op en toen zat ik al vol.
heb thuis maar een stuk komkommer gegeten ..( ben er verslaaft aan)
gr amy
Fiemo schreef:Vanavond gezellie bij mijn ex gaan eten.. lekkere toastjes met zalm had hij gemaakt (ik weet niet of ik het mocht hebben maar ja) en daarna vegetarische groenteprut met Tagliatella, mjam..
Nu zit ik op mijn werk en mijn collega geeft net aan al trek te hebben dus we gaan zo patat met een kipschnitzel Hawai eten hahahaha
anna123 schreef:Gebakken aardappels, brocolli met kaas erover gesmolten en vlees
Miesje78 schreef:Wij eten vanavond de gekruide kipvleugels! Mmmm, heb er nu al trek in!
Gisteren zo;n boemboe (schrijf je dat zo?) van de toko uitgeprobeerd, met garnalen er doorheen. Was erg lekker! En voor herhaling vatbaar!
We maken wel regelmatig de pepesan (heeeeeel heet, maar heerlijk met witvis) ervan, maar wilde ook eens een andere uitproberen.
Vorige week eentje met kip geprobeerd en die was ook erg lekker.
Ik vind het best lastig om elke dag iets lekkers te verzinnen en ik wil ook niet elke dag hetzelfde eten! Hebben jullie dat ook?