MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
oei Hollandse pot heb ik bijna nooit zin in
Elfy schreef:Ideaal zeg; al die ideeen voor het eten!!
Ik kan nog niet kiezen wat het gaat worden vanavond.... Hoop eigenlijk betaalbare asperges te vinden. Maar als die er nog niet zijn denk ik dat het een rode kool-ovenschotel wordt of lasagne. Ook heerlijk toch??
Krijg accuut trek in de lunch, hihi.
anita schreef:Hmmm vanavond meer eens lekker wokken met kip, oosterse groenten en mie. :lol:
Elfy schreef:Ideaal zeg; al die ideeen voor het eten!!
Ik kan nog niet kiezen wat het gaat worden vanavond.... Hoop eigenlijk betaalbare asperges te vinden. Maar als die er nog niet zijn denk ik dat het een rode kool-ovenschotel wordt of lasagne. Ook heerlijk toch??
Krijg acuut trek in de lunch, hihi.
Jelske schreef:BBQ! met teveel sausjes, salades, brood, verse sla, rosé en ijs toe dus.... de kilo's vliegen eraan! ;-)
Monalisa schreef:ik heb 2 keer bloedgeprikt en vandaag mn uitslag gehoord!
EISRPONG GEHAD JIPPIE
ik ben nog nooit zo blij geweest!!!!
de waarde was 27 maar het interesseert me verder niet ik heb tenminste gewoon lekker eisprong!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik ga lekker weer klussen de komende twee weken want ik mag weer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
heb er nog nooit zoveel zin in gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oh ja en vandaag eet ik spaghetti :P
Fiemo schreef:ooooh mjam. Daar had ik gister plots trek in en wilde dat eerst gaan eten vanavond maar toen bedacht ik me dat de nieuwe haringen er zijn en ben ik vanmorgen heerlijk naar de markt geweest. Vrijdag dus maar de taco's eten.