mama-to-be schreef:Noor schreef:[quote="mama-to-be":c2lqvkuy]Het moeilijkste gaat nog komen want een vriendin van mij staat op het punt van bevallen en ik weet niet wat het met me gaat doen op het moment dat je zo kleintje in je armen hebt met het idee dat het voor ons misschien niet zal gebeuren. Ik weet dat we voor sommigen in dit forum net komen kijken en we nog alles open hebben liggen maar soms voelt het gewoon zo.
Hoe is het nu mama-to-be? Is je vriendin al bevallen? Mijn broer heeft 2 maanden terug een zoon gekregen en mijn zus moet nog 3 weken. Ik heb me hier ook behoorlijk druk over gemaakt. Zat naar mijn schoonzus vaak huilend in de auto en zag er ook enorm tegenop om mijn neefje voor het eerst te zien en vast te houden. Maar gelukkig was het tegendeel waar.... Het was fantastisch. Op een een of andere manier was het beladen gevoel van zwanger zijn er af en dit kleine hummeltje was wel MIJN NEEFJE! 😂 Helemaal trots ben ik daar weggegaan. En nu twee maanden later gaat het qua gevoel nog steeds goed.... Hopen dat het met de uk van mijn zus ook zo 'makkelijk' gaat! :?
Succes, hopelijk kun je achteraf zeggen dat het meeviel! Ik neem aan dat je vriendin wel weet dat jullie een kinderwens hebben. Vergeet niet dat wanneer je emotioneel wordt het allemaal begrepen wordt. Misschien kan ze je niet zo goed troosten, omdat hun kinderwens wel in vervulling is gegaan, maar ze zal het zeker wel begrijpen!
Mijn vriendin is nog niet bevallen dus we hoeven nog niet op kraam visite. Ze weten niet dat we bezig zijn. Ik heb het 2 andere vriendinnen verteld maar verder gaan we het pas vertellen als er uit onderzoeken komt dat het heel moeilijk gaat worden. Maar de feestdagen vielen me ook alles mee zeker nadat ik erachter kwam dat het deze maand ook niet zo mocht zijn. Hoop inderdaad voor je dat het met de uk van je zus ook zo verloopt. Het is ook zoiets moois zeker van je eigen familie. Wel heel moeilijk om te zien denk ik dat het bij je broer en zus wel lukt. Waren zij snel zwanger?[/quote:c2lqvkuy]
Nou ja, wat is snel.... De man van mijn zus wilde na de eerste geen tweede meer. Dat heeft in totaal 4 jaar geduurd, voordat hij het weer aandurfde. Toen ze eenmaal begonnen waren heeft het 3 maanden geduurd. Mijn schoonzus heeft PCOS. Na het starten met hormonen is ze de eerste maand zwanger geraakt. Dus ja, beiden erg snel. Het maakt het soms wat zuurder. Wij hebben een erg goede familieband, dus gun het ze enorm.
Succes in elk geval de aankomende dagen / weken... Het gaat vast goed komen, al moet je soms flink op je tandvlees lopen.