tinkerbel77 schreef:helaas net telefoon gehad de tp gaat niet door,de cryo is niet verder gegaan met delen na ontdooien :cry:
Oh tinkerbel, wat balen zeg! ik kan me voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent! Liefs Annemieke
tinkerbel77 schreef:helaas net telefoon gehad de tp gaat niet door,de cryo is niet verder gegaan met delen na ontdooien :cry:
la bella schreef:hoi, ok dat klinkt spannend.. en hoeveel tijd zat er tussen je 1e gesprek en nu dit onderzoek? wij gaan volgende maand vd 1e test bloed en sperma. benieuwd naar hoe je het doorspoelen van eileiders ervaart. heb daar wel enge ervaringen over gelezen.
wat is een lange cyclus, maria? ik heb gemiddeld 28 dagen..
x la bella
Maria 29 schreef:Gelijk bij de eerste gesprek had ik al echo.[/quote:nd0q9h36]
Omdat ik toen 4 dagen ongesteld was.
Vanaf dan gaan ze onderzoeken, maar dit kan ook eerder is een beetje afhankelijk van wie je heb.
Bloedprikkken moest ik ook gelijk dezelfde dag, sperma afgeven mocht je zelf weten,we hebben dit gelijk dezelfde week gedaan.
Tot nu toe hoop ik zwanger te zijn eind volgende week bloedprikken ik weet niet of gelijk de uitslag krijg.
Gr, Maria 29
[quote="la bella":nd0q9h36]hoi, ok dat klinkt spannend.. en hoeveel tijd zat er tussen je 1e gesprek en nu dit onderzoek? wij gaan volgende maand vd 1e test bloed en sperma. benieuwd naar hoe je het doorspoelen van eileiders ervaart. heb daar wel enge ervaringen over gelezen.
wat is een lange cyclus, maria? ik heb gemiddeld 28 dagen..
x la bella
la bella schreef:lieve jelske, wat fijn ook jij zo uitgebreid antwoord geeft. ik heb nu een veel rustiger gevoel. had idd van de gynaecoloog al een beetje begrepen dat ze bloed gaan prikken, zaad inleveren en misschien een inwendige echo. ben blij dat er nu iets gaat gebeuren, dit zal meer duidelijkheid geven hoop ik. of niet idd, en dan kijken we wel weer verder. ik zou zo blij zijn als het lukt, heb zoveel liefde te geven en ben zo benieuwd naar hoe ons kindje zal zijn. ik durf me er bijna niet op te verheugen, nou ja ik denk dat velen van jullie dit zullen herkennen. wow jelske 3,5 jaar? hoe houd je dat vol? weet je omgeving het of houden jullie het prive? en mag ik vragen hoe oud je bent? lieve groet la bella