Nee dat was Jesje Tara, ik heb niet getest. Denk ook niet dat dat deze keer nodig gaat zijn 😉
Het heeft nog niet doorgezet, maar blijft wel aanwezig en zo werkt dat bij mij meestal.
Erica-JOud lidBerichten: 511Lid sinds: 8 mei 2009
boba80 schreef:@ indootje...dat had ik afgelope ronde ook 2 x vet donkere ovu-test en de dag erna negatief.
Heb de dag na die 2e positieve ovu-test ook niet geklust hoor...had toen echt geen zin meer.
boba80 schreef:Dat klopt....als ik uitga van m'n laatste menstruatie ben ik nu 7 weken en 2 dagen zwanger (dit houd de verloskundige ook aan).
Als ik uitga van m'n eisprong ben ik nu 6 weken en 2 dagen zwanger....waar ikzelf vanuit ga.
Pas wanneer ik een echo heb gehad weet ik echt wanneer ik uitgerekend ben....zal er misschien wel ergens tussenin zitten.
vandaar de 2 banners.
Indootje schreef:Tja, we zien het vanavond wel en anders wachten we maar af... Wil het ook niet te verplicht en krampachtig gaan doen.
Mijn vriend zei ook: we moeten gewoon het doen wanneer we zin hebben en de natuur zijn gang laten gaan. Ja, hij heet gelijk, maar toch...
En vorige keer waren we op vakantie en hebben we het blijkbaar net precies goed gedaan en niets berekend of iets dergelijks en toen was het dus raak.
Jesje schreef:@ Indootje: Je had inderdaad gelijk! Dank je wel daarvoor! 😊
Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is!
*******************************************************************************************
Nog even wat extra gestrooid! ;)
its me schreef:@indootje: breekt voor jou dus weer een spannende tijd aan. Twee weken wachten lijkt dan langer te duren dan normaal hè. Succes en hopelijk is het raak! Want zaad kan inderdaad een tijdje overleven.
boba80 schreef:@ Sylvestertje....er zat 3 weken tussen m'n menstruatie en m'n eisprong...dus een week verschil in de uitgerekende datum...want ze gaan dan uit van een 28 daagse cyclus (als ze je laatste menstruatie-dag gebruiken) en ik had een 35-daagse cyclus.
@ indootje...heb nog geen afspraak voor de echo...moet 13 augustus voor de intake bij de vk en hoop dan ook te horen wanneer ik m'n echo kan krijgen...moet dus nog ff geduld hebben.
Voor de meiden die nog niet zwanger zijn...ook van mij nog een stel
Tante80 schreef:Indootje schreef:Tja, we zien het vanavond wel en anders wachten we maar af... Wil het ook niet te verplicht en krampachtig gaan doen.
Mijn vriend zei ook: we moeten gewoon het doen wanneer we zin hebben en de natuur zijn gang laten gaan. Ja, hij heet gelijk, maar toch...
En vorige keer waren we op vakantie en hebben we het blijkbaar net precies goed gedaan en niets berekend of iets dergelijks en toen was het dus raak.
Tja Indootje... heel herkenbaar en hij heeft ook wel gelijk. Zouden we allemaal niet willen dat we de natuur zijn gang gewoon konden laten gaan? Probleem is alleen dat je maar die paar daagjes per maand kans maakt en dat het dan zo frustreert als je daarna weer 2 weekjes zit af te wachten...
Bovendien; met de zomer vind ik het ook wel lastig om op het terrasje mijn wijntje, rood vlees etc te moeten laten staan en dan twee weken later te ontdekken dat het toch weer niet raak is 😢 .
Afijn.. u kent het wel.
Toch gewoon hopen nu dat het toch raak is... die 96 uur zijn er toch genoeg... who knows!
Tante80 schreef:Mijn man is weer thuis. Eens zien of we nog aan de klus gaan 😊.
Mijn neefje heet Joshua en we noemen hem vaak Josh... Mooie naam!
Over die ovutesten... Leken niet erg goedkoop met meer dan 10 euro voor 5 op matcare of kijk ik dan niet goed?
Tara28 schreef:@sylvestertje: ik dacht eerst dat de lichte maar toch duidelijke 2e strepen op mijn ovu-testen het begin waren van een eisprong in wording. Zo van...over een paar dagen is ie dan vast donkerder. Maar in een ander topic lasik dat het heel vaak gebeurt dat je een lichte 2e streep hebt, terwijl de eisprong nog wel 10 dagen duurt. Dat ik dus wel al een streep zag, zegt ook weer niks. Uit jouw verhaal maak ik dan weer op, dat het toch ook wel voorkomt dat je echt maar 1 streep ziet. Welke testen heb jij trouwens? Ik heb de dipsticks van matcare.
Volgens mij zie je sowieso een paar dagen voor je ei een 2e streep die dan naarmate je eisprong dichterbij komt steeds donkerder wordt. Lekker blijven testen dus!
boba80 schreef:@ indootje...spannend hoor de sleutel van je nieuwe huis...gefeliciteerd.
Vorrig jaar zijn wij verhuisd van een klein 3 kamer flatje naar een ruim 3 kamer appartement + souterain...nu hebben we tenminste plaats voor een baby-kamer.
Vond het wel zwaar hoor die verhuizing..en blij dat het achter de rug is...maar het woonplezier maakt gelukkig alles goed.
Ga je in een nieuw of een oud huis wonen?
Oh ja...natuurlijk veel succes met klussen en verhuizen
helendeviet schreef:tja ik dacht zaadcellen 2 dgn "effectief" konden blijven, maar las vanochtend dat het tot wel 5 dgn is ( hebje alleen wel veel meer kans op meisje, vrouwelijke zaadcellen zijn uiteraard het allersterkst 😂 )
zou dus moeten kunnen .. in theorie dan!
groetjes
Helen