Tante80 schreef:ha itsme, ik wist niet dat dagelijks of om de dag ook iets uitmaakte voor goed/slecht zaad. tot nu toe hebben we geen succes gehad dus wie weet ga ik toch eens voor om de dag...
en voor wat betreft die vitaminen... gebruik nu foliumzuur (uiteraard) en multivit (gewoon kauwvitaminen van davitamon), maar misschien dat ik ook eens die etos dingen ga gebruiken. hoe heten die? en moet je dan daarnaast nog foliumzuur blijven gebruiken?
als je de multivitamine zwanger worden of zwanger zijn gebruikt van de etos...hoef je niet appart meer foliumzuur te slikken.
De aanbevolen 400mcg zit daar namelijk bij in.
Op advies van de verloskundige gisteren ben ik aan de multivitamine zwanger zijn begonnen, moet namelijk extra vitamine D gaan slikken en dat zit daar ook bij in.
Verder heb ik gisteren een afspraak gemaakt voor de 1e echo....op 7 september kan ik eindelijk mijn kleine wondertje aanschouwen.
en 14 september mag ik weer naar de verloskundige voor controle en gaan ze ook het hartje luisteren.
verder ben ik op en top zwanger (lees braken, misselijkheid, niet kunnen poepen enz...)maar het is voor het goede doel.
Hoop dat jullie je ook heel snel zo beroerd 😉 mogen voelen.
nog wat extra ********************************************************************