Tinkerbell79 schreef:Bente schreef:ik zou dan officieel wel 5 !!!!! weken zwanger zijn nu, maar ik blijf jullie hier bezoeken hoor.
ik zit nog in de zou-het-wel-echt-waar-zijn fase.
Misschien zitten jullie daar wel helemaal niet op te wachten, maar toch.
ik weet precies hoe jullie je voelen als het weer niet gelukt is, ik heb de eerste maanden steeds een potje zitten grienen in mn eentje, ik moet zeggen de laatste maanden ging dat beter, maar om nou te zeggen ik was de vrolijkheid zelve de dagen erna, nee dus.
ik kon me vooral ergeren aan zwangeren die dan aan het zeuren waren dat het zo zwaar was en blablabla, ik dacht dan: wees blij dat je zwanger bent trut!
ik zei tegen mezelf, ik zou er alle kwaaltjes voor over hebben om zwanger te zijn!
Nu is het dan zo ver, maar ik weet nog niet hoe ik me moet voelen, het is nog zo onwerkelijk allemaal, ik voel niks, ik zie niks, niemand weet iets dus kan er alleen met mn vriend en met jullie over 'kletsen'.
bij het forum mei 2010 zijn de meiden al bijna allemaal naar de VK geweest, ik vind dat nog zo vroeg, of ligt dat aan mij?
ik wacht nog ff denk ik en meiden heel veel succes en sterkte ik hoop dat we snel allemaal weer in hetzelfde forum kunnen kletsen...
Als eerste van harte met je zwangerschap!! Ik ben trouwens een van die zwangeren die "zeurt" over kwaaltjes. Wil toch eventjes zeggen dat ik ten eerste hoop dat je niet veel last krijgt van kwaaltjes, maar als tweede wil ik zeggen dat ondanks ik "klaag" ik dol dol dol blij ben met mijn meisje in de buik. Helaas nu dan toch in de ziektewet door constant harde buiken en nog steeds misselijk ben met overgeven (ik ben nu 32 weken zwanger). Tja en daar ga je over klagen....
Meid, geniet verder van je zwangerschap, grts Tink
Hee ik begrijp jou ook helemaal, maar op sommige momenten kon ik het gewoon niet hebben.
Ik heb nu gelukkig nog nergens last van, maar in jouw situatie noem ik het geen zeuren natuurlijk.
Ik bedoelde meer die dames die na 12 wkn al bij elke stap zuchten, puffen en hun buik vasthouden. Uiteraard is elke zwangerschap anders en ervaart iedereen alles anders, maar je hebt zeuren en zeuren.
Was zeker geen 'aanval' op mensen in jouw situatie.
Ik zou zeggen nog ff een paar weekjes volhouden en dan mag je je kleine meisje in je armen sluiten!
Wauw trouwens wat een nieuws verder een tweeling, super zeg!