zonneschijn80 schreef:hihi...Ynni, je omschrijft het leuk. Veel plezier 😊
Bente: inderdaad, we hadden onze NOD op dezelfde dag. En jij weet inmiddels al ruim twee weken ofzo dat je zwanger bent... Hoe grappig! Heb daarna ook even een weekje rust genomen van het forum, want toen ik mijn berichtje had geplaatst dat ik negatief had getest, had ik daarna jouw berichtje gelezen dat je wel positief had getest en toen trok ik het even niet... Niet om jou hoor!!! Ik gun het iedereen heeeeel erg!! Maar omdat het gewoon heel confronterend is als je zelf net negatief hebt getest en een ander test vervolgens wel positief...
Inmiddels ben ik er wel rustiger onder en weet ik dat we niet meer kunnen doen dan ons best en verder geduld moeten hebben. Dat wordt inmiddels wel weer lastiger omdat mijn cyclus langer duurt. Ga me nu een beetje zorgen maken dat er iets mis is met me... Dus laat maar komen die :twisted: :twisted:
Hoe gaat het verder met jou? Geniet je lekker van je zwangerschap???
Toen ik die positieve test in handen had, was ik helemaal 😮 en kon ook niet eens een fatsoenlijk berichtje hier achterlaten, kon niet eens normaal typen.
Ik had net gezien dat jij negatief getest had, dus voelde me ook nog schuldig, had echt gehoopt dat we helemaal gelijk door zouden gaan, helaas.
echt mega/irritant dat je niks anders kunt doen dan wachten, wachten, wachten en nog eens wachten ik blijf voor je duimen hoor!
Hier nog steeds niet veel veranderd, heb niet echt ergens last van, pijnlijke borsten dat wel, maar als het daarbij blijft mag ik zeker niet klagen. je zult me zowiezo niet horen klagen uiteraard!!
ben maandag bij de HA geweest, eigenlijk alleen om haar op de hoogte te stellen, want verder deed zij niks.
dinsdag met VK gebeld, hele vriendelijke meid voelde aan de telefoon al goed, daar mogen we 5 oktober heen, krijg ik de eerste echo.
dat vind ik wel een beetje eng-raar, is inwendig maarja het hoort er allemaal bij!
op dit moment is genieten een groot woord, wij zijn hartstikke blij, maar we weten ook dat het nog erg pril is allemaal.
we hebben het ook nog niemand verteld, wil toch graag wachten op de echo, wordt wel steeds moeilijker om mn mond te houden nog ff volhouden.
Ik hoop dat jouw 😈 snel mag komen en dat het dan allemaal wat minder lang mag duren, zal binnenkort een kaarsje gaan opsteken.
ben eigenlijk helemaal niet zo gelovig, maar met dit soort dingen denk ik altijd: waarom ook niet, kan geen kwaad,toch?
en als je weer even een forumstop inlast, is dat begrijpelijk!
een te lang verhaal van mij, maar ik vond het leuk dat je informeerde, dus misschien iets te enthousiast gereageerd, sorry :oops: