susannelilian schreef:Hey,
Dat is jammer, maar inderdaad wel begrijpelijk.... De tijd zal hem leren dat het deze keer goed zit 😊 En als je wilt praten dan gil je maar 😊
Ik vind de kattenharen ook wel es vervelend, maar zou niet meer zonder de katten willen en kunnen, neem de haren er graag bij ;)
Thx! Het is ook erg gezellig om met alle meiden van dezelfde leeftijd er over te kletsen vind ik!
En wat die katten betreft, ik vind ze ook erg gezellig maar ik vind 4 toch wel wat veel hoor!
@helendevliet: ik gebruik de pillen al een tijdje en zei net gisteren tegen mijn vriend, ik heb sinds een week of 4 zo'n last van gassen in m'n darmen. Ik snap er niks van....maar nu jij dit zegt denk ik: dat zou goed kunnen! De eerste maanden heb ik er maar 1 per dag geslikt om mijn cyclus te reguleren en sinds vriendlief zei dat ie er langzaam wel naar toe wil werken, maar er nog niet teveel mee bezig wil zijn, slik ik er 2 per dag. Dat is nu een week of 6. Dus dat zou allemaal wel kunnen kloppen. Ach, ik hoop dat ik ze niet te lang nodig heb en dat dit van tijdelijke aard is.
Hier nog geen tekenen van een naderende eisprong, behalve dat ik het gevoel heb dat mij eileiders los liggen. Tja, misschien een beetje vreemd omschrijving maar als ik bv op de fiets ga zitten, dan voel ik ze "klotsen". Nog geen helder, draderig cervixslijm, eerder helemaal geen slijm. Hmm....nou ja, we zullen wel ff afwachten hoe deze week verloopt. Ook nog niet echt geklust behalve zondag. Gisteren lagen we wel vroeg op bed, maar beiden zo dood als een pier en maandag hadden we een rotdag, met van alles wat mis ging met als toppunt dat het zoontje van mijn vriend zijn voet in de spaken van de fiets kreeg en we dus eerst naar de EHBO konden, daarna nieuwe schoenen voor hem moesten halen en maar wat eten bij die grote gele M waar kinderen zo graag naar toe willen....en dus was het 's avonds nog ff stressen omdat we de tuin op de kop hadden staan voor het hele voorvol gebeurde. Nou ja, hopen dat we vanavond wat quality time hebben