susannelilianOud lidBerichten: 4.466Lid sinds: 19 augustus 2009
Ik ga voor je duimen dat je ongi snel komt! En dat die van mij volgende maand uitblijft 😉
zonneschijn80 schreef:Ja, zodra ik ongi ben, meld ik het zeker!! Denk dat ik dan 1 van de weinige forum-dames die een ronde-dansje doet als de :twisted: :twisted: zich melden hahahaa!!
Ik ben begin juni gestopt met de pil, dus nu 4 maand, maar heb dus nog maar 2 echte menstruaties gehad... Dus nog niet zo veel kansen 😊 😃 Daarom wil ik ook zo graag ongi worden, dan kunnen we door!!!
susannelilian schreef:Gezellig dat je bij ons blijft Ster!!! Sorry als ik achterloop, maar hoezo kan het echt niet raak zijn? Wel balen zeg!
Jij ook een fijne zondag (en vanaaf 😉 )!
Tante80 schreef:Ondertussen doet mijn buik wel heel raar.... 😮 Toch geen op handen zijnde menstruatie?
zonneschijn80 schreef:JOEHOE!!!! Eindelijk mijn ongi!!!!!! Gisterochtend was ik ineens ongesteld!! Heb heeeel weinig tijd, maar wilde dat toch even melden! Ben echt blij!!!
Kom snel weer bij lezen ladies! Maare... Ynni en Tante, wat spannend allemaal zeg! Klinkt wel heeeel erg veel belovend...
Lieve meiden tot snel!
Tante80 schreef:@ Mariekepiek; goed wat van je te horen. Gaat ie weer steeds wat beter? Heftig hoor allemaal!
@Canacat: volgens mij heeft Erica wel gelijk; ik vind in Canada zitten en voor een kindje gaan daar al behoorlijk avontuurlijk. Spannend hoor!
@Zonneschijn; wat heerlijk... gewoon allemaal natuurlijk toch gekomen. Nu op weg naar je volgende ei. Spannend!!
@Ynni... ik weet niet wat ik allemaal voel. Het is vooral een hoop gerommel in mijn buik. Daarbij meer ontlasting en meer winderig :oops: (lekker smakelijk)... Borsten een beetje gevoelig, maar niet overdreven. Vanmorgen temp nog tikkie hoger: 37.1. Bovendien ... sinds ik gestopt ben met de pil 3x een cyclus gehad van 27 dagen (was het langste). Vandaag dag 27 en dus nog geen lagere temp. Wel was mij ei laat (zondag een week geleden). Heb wel luteale fases gehad van 12 dagen. Daar kom ik morgen... Spannend! Fertility friend zegt: morgen testen.....
Ynni schreef:
Gaan we saampjes morgen testen!! Spannend hoor! Hier niet veel nieuws verder wel veel maagzuur... net een boterham op maar die gaat alweer richting mn keel door het zuur... en MOE...
Maar ik wordt gewoon keihard ongi op zaterdag...