Ja, Kinderen voor Kinderen was echt leuk om weer even te zien!! :mrgreen: En dan alle stukjes keihard meebleren haha. 😂 Mijn man stond er versteld van dat ik alle nummers nog kende!! En ik eigenlijk ook wel een beetje! Heb nog even op youtube gekeken na de uitzending, daar staan ook alle liedjes op. Het neemt me weer helemaal terug naar die tijd.
Kennen jullie de Kinderen voor Kinderen 'battles' nog? Elke week 2 koren uit het land die de liedjes van KvK zongen plus 1 liedje door henzelf geschreven? Moet dan altijd denken aan het liedje 'dikke buik mama'.
Heerlijk!
Gisteren kwam ik toevallig allemaal foto's van vroeger tegen. Ik als klein meisje, met zijn allen naar de camping en naar pretparken. Wat was dat een heerlijke tijd... ik kan niet wachten tot ik dat met mijn eigen kinderen mag meemaken...
@ Loesje80: het probleem met zulke meidenavonden is denk ik vooral dat het niet bij 1 drankje blijft.
Ik moet maar even zien. Misschien dat verschuiven naar een 'menstruatieweek' helpt! Probleem zal echter wel blijven denk ik, want wie weet hoe lang het allemaal gaat duren en om dan alles maar op 'hold' te zetten
@ Tara20: spannend zeg.... Laat je morgen even horen/weten hoe de echo ging?
@ Tante: ik sluit me aan bij de reactie van elmo80; en ik hoop dat je straks antwoorden kunt krijgen waar je weer verder mee kunt! We leven hier in ieder geval allemaal met je mee
en voel je niet bezwaard om je hier te laten gaan!
@ Ster: ik duim voor je dat het toch lekker raak is!!! Ben zelf nog maar net bezig en kan alle gevoelens etc die je omschrijft niet goed plaatsen, 😉 maar wie weet is het gewoon zo!!! Anyway: ik duim voor je!!