heel veel succes met en sterkte bij het gesprek met je huisarts.
Hoe pikt je man het allemaal op eigenlijk???? Kunnen jullie er voor elkaar zijn?
Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
Elmo80 schreef:Ik durf hier in het dorp al niet meer naar het kruidvat, die man zegt bij iedere zw test of ovu test, nou veel succes meisje... :oops:
canacat schreef: zien jullie het dames, de zwanger lijst wordt steeds langer en langer! Nog even en iedereen staat er op! Succes :)
loesje80 schreef:
Dus:canacat schreef: zien jullie het dames, de zwanger lijst wordt steeds langer en langer! Nog even en iedereen staat er op! Succes :)
Wopper schreef:
@Loesje80: Alsof het luidop zeggen het opeens heel echt maak!! Zo kan ik het bijvoorbeeld ook bijna niet tegen mijn ouders zeggen, voel me dan echt nog een 'kind' :oops: Echt heel vaag!! Ik ben ook heel erg benieuwd naar hun reacties, mocht het zover zijn 😂 Mijn schoonouders zijn er helemaal klaar voor. Die vragen bij elk etentje, elk gebakje en elk uitje of er iets speciaals is wat we willen vieren 😂
Voor de rest weet niemand het, ik vind het nogal prive. Op mijn werk hebben ze het er wel erg vaak over, vooral van die kleine weddenschapjes: wie van de dames is eerst! En niemand die op mij wed :roll: hahaha, dommerts 😉
Erica-J schreef:
Miepie, spannend! Ronde 10 bracht Tara hier ook geluk, dus wie weet?
Miepje80 schreef:Wij vrouwen zitten soms raar in elkaar! Je gaat testen en als de test NEE zegt, dan toch denken dat het misschien JA is.
LiLi1980 schreef:
Vanaf hier kun je testen: 5 december 2009
Vermoedelijke bevallingsdatum: 14 augustus 2010
Hoop nog steeds dat ik mijn familie een leuk kerstkado kan geven. 😂
iedereen een fijne dag vandaag.
Miepje80 schreef:Mijn man zei gisteren nog dat als het niet gelukt zou zijn, we vooral veel moesten blijven oefenen! Daar ben ik natuurlijk ook helemaal voor! 😂 Net als jij dus Loesje? Oefening baart kunst toch? Hihi, leuk dat je mannetjes dat soort berichtjes stuurt. Dat is lief!
Elmo80 schreef:@ Miepje, ff een link van de CB site, hier staat toch echt dat je kan testen tot vier dagen voor je NOD.
http://www.clearblue.com/nl/nieuwe-digi ... icator.php
quote]
Ik heb trouwens de gewone digitale; die zegt alleen zwanger/niet zwanger. Niet hoe lang.
Misschien dat ik hem de volgende NOD kan gebruiken!
helendeviet schreef: ohhh zucht alles aan zwanger zijn lijkt gewoon leuk zo ;)