Haai!
Ik heb bedacht dat ik de 'tabel' gewoon steeds in mn bericht mee kopieer, zodat hij altijd makkelijk terug te vinden is!
Dakota, gefeliciteerd met je zwangerschap! Super! Nu wij nog 😉
Monalisa, wil je niet in het schema? Spannend, dag 23, hoeveel is je cyclus? Ik zit ook precies op dag 23 vandaag!
Suzzie, spannend van je baan zeg! Het klinkt echt heeeel positief! Fijn dat het zo goed klikte en ging.
Naatje, leuk idd, 2 zo dicht bij elkaar! Samen zenuwen, hihi.
Billy, ik gebruik zwanger worden van Etos. Zitten naast foliumzuur ook andere goede dingen in voor je cyclus etc. En van mij mag je gewoon in het schema hoor!
Molemieke, jij al ergens last van? Ik temp sochtends altijd om 6.30uur. Ook in het weekend. Lief je vriendje. FIjn dat hij ook zo graag wil. Mijn vriendje snapt mn cyclus steeds beter. Dat temperaturen maakt het voor hem ook wel duidelijker. Krijgt sochtends meestal een smsje met 'wat was je temp? ik hoop hoog! liefs de toekomstige papa'. Lief he!
Tja, heb ik een vermoeden? Niet echt hoor, durf t niet eens, haha.
Alles gaat nog steeds goed. Voel me nog steeds erg goed, nog nergens last van. Gisteren wel 2x als ik opstond wat duizelig, maar dat is niet heel bijzonder. Dat heb ik wel eens vaker, hoewel dat wel lang geleden is alweer.
Wat wel een beetje positief is is mn temp van vanmorgen. Wil niet te blij zijn, want weet gewoon dat mn lichaam me erg voor de gek kan houden en het niets hoeft te betekenen. VOor hetzelfde geld heb ik weer eens een langere cyclus en is dit normaal. Vriendje was ziek afgelopen woensdag, dus misschien een virusje onder de leden? (maar nergens last van). Het kan dus alle kanten op. Wil het wel even aan jullie laten zien:
vorige maand
deze maand
Vorige maand dus 36,7 op dag 23, daarna gelijk en naar beneden en toen ongi. Nu 36,9 op dag 23, hierna nog spannend dus wat er volgt! Ga deze keer ook niet eerder testen, ik wacht rustig maandag af...
Het is bijna weekend meiden! Jullie nog plannen? Wij hebben eens een lekker rustig weekend voor de boeg, niets moeten, we zien wel. Zondagochtend wel naar de fotograaf. Ga met zusjes en aanhang op de foto, mn moeder wordt 50 en krijgt dat cadeau van ons!
Naam ----------- Plaats ------------- Ronde --------------- Nod
Molemieke -------Limburg (B) ------- Ronde 3 ------------ 16-05-09
Sabine-----------N-Holland --------- Ronde 4 ------------18-05-09
Naatje83---------Z-Holland----------Ronde3--------------29-05-09
Suzzie-----------Utrecht------------Ronde 2-------------30-05-09