naatje83 schreef:@Suzzie gefeliciteerd hoor!! Ik vind het echt leuk voor je het is je van harte gegund.
Geniet nog lekker van je vrije weekje. En we kunnen allebei het weekend ervoor testen
als de 😈 😈 nog niet langs zijn gekomen.
@Molemieke hoe is het met je jack? Ben vanmorgen met de kat naar de DA geweest en
hij heeft een vlooienallergie. We hebben hem vorige maand ontvlooit maar dat had er niets
mee te maken. Dat heb je als de vlooientijd er is he!! Vorig jaar was hij
ook helemaal kaal toen hij aan kwam lopen maar toen dachten we dat het met zijn
ondervoeding te maken had of dat hij schurft zou hebben. Hij woog toen maar 1.5kg.
De DA zij dat het niet heel erg is dat hij is afgevallen en dat dit gewoon komt omdat hij
niet lekker is hij had ook verhoging maar niet noemenswaardig. Hij heeft nu een spuitje gekregen
tegen de jeuk en dan moet zijn vacht en eetlust weer terugkomen. Dus we wachten het maar weer af.
@babywensje ik wil ook zo'n bed :oops: . Ik lig echt iedere keer voor aap 😂 . Maar we moeten er
iedere keer weer om lachen mijn vriend komt tegenwoordig zelf al met handdoeken en kussens
aanzetten om me kont omhoog te houden.
@Molemieke en Suzy hoe voelen jullie je?????????????????????
@NoaM Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.
Ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad dus het is maar goed dat we om de dag geklust
hebben. Ik had gisteren echt een enorme huilbui (me vriend zat me aan te kijken van wat krijgen we nou)
omdat mijn vrije dag morgen niet doorgaat. Hij zegt ben jij zwanger of zo want zo ken ik je helemaal niet
normaal zou ik boos zijn geworden om dat telefoontje van mijn chef zeker omdat ik de eerste was die
mijn vrije dagen briefje in had geleverd. En nu hebben twee anderen ineens vrij. Heb al 3 dagen steken in
mijn linkerborst. Werd vanacht wakker van maagzuur heb ik nooit en ik heb een onwijs opgeblazen gevoel.
Dat kan nu toch nog helemaal niet?? Heb echt het idee dat ik het me allemaal maar verbeeld stom he!!
Maar je bent er natuurlijk zo mee bezig.
Mijn vader weet ook dat ik gestopt ben met de pil en hij zei zondag tegen mijn vriend dat hij er echt naar
uitkijkt om opa te worden van ons toekomstige kindje. Lief he!!! Wou ik toch even kwijt.
Thanx voor de felicitaties!
Ik kreeg volgens mij ongeveer een week na mijn eisprong wat klachten. Zo veranderden mijn tepels ineens...?? En ik kreeg weer last van mijn borsten (net als bij ongesteldheid) Tijdens de ongesteldheid toen ik de pil slikte kad ik altijd gevoelige borsten. Toen ik stopte met de pil, was dit helemaal verdwenen, en ineens begonnen ze weer zeer te doen. Dus ik vermoedde wel iets maar, t was wel wat vaag zeg maar. Ik had ook enorme vreetbuien dus ik dacht dat ik gewoon ongesteld werd, maar dat was dus niet zo... 😊