hey meiden sorry voor de te lange afwezigheid. Ik werd letterlijk geleefd....
Ik lees straks alles even goed door, heb nu vluchtig wat gelezen. Suuuuuuuuuus gefeliciteerd!!! J valt niet altijd mee he. Ik werd de eerste drie weken echt gek, Veronique kwam om de 1,5 uur en dronk dan een uur lang aan de borst en 1,5 later kwam ze weer drie weken lang dag en nacht. Toen dacht ik je kunt me opsluiten. Ik heb toen besloten voordat ik ecvht gillend gek werd, over te gaan op de fles en mijn god wat een verademing!!! Later om de drie en vier uur en nu soms om de vijf uur!! Ik ben na drie weken begonnen met het paardrijden op te pakken anders was ik thuis depri geworden. Nu vind ik het heerlijk met haar maar die eerste weken vond ik te hectisch, zeker omdat mijn vriend geen voedingen over kon nemen en ik echt mega veel slaap te kort had.
http://94.100.118.83/1322900001-1322950000/1322932201-1322932300/1322932210_5_spUR.jpeg Nu gata het goed en ben ik de gelukkige mama, nou ja op die verdomde 3,5 kg na, want die gaan er niet af!!!!! En de meeste broeken zitten nog te strak ......
Damens veel succes en plezier, ik ga zo alles bij lezen.... xx