hallo meiden!
Kom ook weer even om de hoek kijken haha!
@marijke, mooi van je test! Helemaal gerustgesteld en lekker genieten! Morgenmisselijkheid kan nog hoor. Je komt nu in de periode dat je lichaam je ukkie overdraagt aan de placenta dus hormonenachtbaan! Bandenpijn voelt als spierpijn, alleen soms echt wat scherpe steken. Zolang je niet mijn kant op gaat dat het echt alleen maar pijn doet is er niets aan de hand en hoort het zo. Je kan nog proberen om een kruik oid ertegen aan te leggen om het wat te verminderen als het echt pijn doet. Leuk trouwens van je stiefdochter, echt geweldig dat zijn de momentjes waar je van moet genieten. Fijn dat nu iedereen het weet!
@anna, wow het gaat lukken! Hoeveel ben je nu al kwijt dan? Heerlijk he als je resultaat merkt! Lukt het verder allemaal?
@tooth, hoe is het nu met de klachten? Hopelijk al wat meer verlichting nu? En had jij niet ook een echo gehad of binnenkort?
@vivi, kun je ons verblijden of ben je helaas toch ongesteld geworden?
@roos, actief weekend voor de baby gehad, lekker klussen, heerlijk als je langzaamaan alles af ziet komen. Geniet vooral nu, want de laatste 10 weken vliegen om. Dat trappen ga je echt missen. Ik lig af en toe 's avonds op bed nog met mijn hand op mijn buik en dan verwacht ik een trap, maar nee die krijg ik niet meer. Heb je trouwens nog buikfoto's gemaakt? Ben wel benieuwd hoever het nu met je is. Fijn dat je paps over het algemeen goed gaat. Hopelijk slaat alles aan!
Hier weer een weekend op pad geweest. Vrijdag eerst even gewinkeld met mijn vriendin (zonder Yesse). Daarna door naar de nieuwe bekketherapeut, alle hechtingen opgelost en de spieren van mijn blaas en baarmoeder hebben alweer voldoende activiteit. Toch mag ik alleen nog maar wandelen en fietsen, het is nog niet sterk genoeg om te zwemmen of hardlopen ofzo. Vrijdag moet ik weer en dan hoor ik hoe het met mijn kringspier staat, die was volgens mijn verhaal nog wel zwak vond ze (en dat terwijl ik alles netje op hou, dacht ik, maar als ik moet dan moet ik en dat was nog niet helemaal goed). Van vrijdag op zaterdag is de zus van mijn man bevallen. Ze hebben ook een zoon, Iwan en weegt 2500 gram. Heel licht, want ze heeft zwangerschapssuiker gehad en ze hadden gezegd dat ze moest rekenen op een kind van meer dan 3500 gram. Verder schatten ze dat Iwan 43 cm is, maar in het ziekenhuis meten ze dat niet op (tenminste niet in Zwolle dan, want bij mij was dat wel). Dus zaterdag eerst ons kleine neefje bewonderd van 16-17.30 daarna mee met mijn schoonouders en daar hebben we gegeten. Bakkie koffie en om 1930 in de auto naar de verjaardag van de vriendin van mijn broertje. Voor het eerst 3 glazen wijn op, ik was echt een beetje aangeschoten zeg, ben het niet meer gewend hahaha! Toen zijn we bij mijn ouders blijven slapen. Dat ging goed, zelfs Yesse sliep mooi door. Daarna ontbeten en zijn Patrick en ik doorgereden naar Zwijndrecht, voor de bijeenkomst van de galantclub. Echt supergezellig zeg! Grappig allemaal dus alleen de auto gemeen met elkaar, maar door lekker te kleppen etc. weer leuke mensen leren kennen. Ik zei tegen Patrick, kijk dit is leuk, bij "mijn" forum is het zo goed als anoniem, dus elkaar ontmoeten zal er nooit van komen, terwijl wij eigenlijk wel ons hele reilen en zeilen op het forum gooien. Apart he, vinden jullie ook niet? Nou en toen waren we om half 5 weer thuis...mijn kind weg!!!! Vond ik een briefje op tafel: Ik laat even opa en oma uit, we zijn naar het bos. Tot zo dikke kus van Yesse. HAHAHAHAHA!!!! Ik wist wel dat mijn ouders met hem gingen wandelen hoor, maar was wel grappig. We hebben nog even gebbqd en toen om 9 uur naar huis. Gisteren om half 11 waren we thuis, ik heb alle spullen opgeruimd ben in bed gaan liggen en was meteen vertrokken! "Vroeger" kon ik dit best aan, kon nog wel een paar dagen zo doorgaan, nu merk ik toch dat dat even niet meer gaat. Maar het was echt heerlijk om even niet meer alleen tussen 4 muren te zitten en alleen met Yesse bezig te zijn. Kan het echt iedereen aanraden om dus ook als de kleine er is even tijd voor jezelf en voor samen te maken!