Het kunnen 2 dingen zijn:
- Je ei is gesprongen en je hebt naweeen van de eisprong (kan je alvast wennen 😂 )
- Je ei moet nog springen en dat voel je nu 😉
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Babii schreef:Spuiten doe ik ook, omdat de Clomid niet aansloeg. Spuiten heeft wel een goed effect bij mij. Hoezo operatief? Want spuiten gebeurd niet operatief hoor ;).
Spuiten is niet fijn, maar je went eraan :mrgreen: . Overigens sloeg de Clomid 150 MG wel aan bij mij hoor (zomaar uit het niets) maar heel laat.
rianne00 schreef:Hi,
Fijn om te lezen dat niet iedereen naar het zh moet voor een follikel meting... dan ben ik niet de enige.
Hebben jullie ook gehoord dat je als je primolut slikt geen onbeschermde sex mag hebben?
Liefs Rianne
Sabien84 schreef:Als ik mijn eiegn lichaam moet geloven moet ik binnenkort ook gaan nadenken over spuiten.
Ik heb deze maand 150 mg clomid gehad, maar mijn lichaam zech: 150 mg clomid. Doe niet zo mal :roll: Ik heb sinds gister ook alweer licht bloedverlies en mijn ovu testen blijven nigatief :| (zit vandaag op dag 17)
Sabien84 schreef:Sabien84 schreef:Als ik mijn eiegn lichaam moet geloven moet ik binnenkort ook gaan nadenken over spuiten.
Ik heb deze maand 150 mg clomid gehad, maar mijn lichaam zech: 150 mg clomid. Doe niet zo mal :roll: Ik heb sinds gister ook alweer licht bloedverlies en mijn ovu testen blijven nigatief :| (zit vandaag op dag 17)
Helaas klopte mijn gevoel dit keer...
Ik zit nu met het probleem dat als ik ga spuiten, moet ik veel om controle. Maar de tijden voor een conrole echo zijn alleen tusen 8 en 10 sochtens. Dat krijg ik natuurlijk nooit geregeld met mijn werk als ik zovaak moet (ben vervangend filiaalmanager, en op zommige dagen moet ik de winkel open doen) ze zijden er in het ziekenhuis ook bij dat ze nooit kunnen garanderen op welk tijdstip ik terecht kan. Dus ik moest maar even kijken of ik wat kon regelen met mijn werk.
Ik baal hier echt heel erg van, wand ik ben bang dat ik het gewoonweg niet geregeld krijg. Maar ik vind het ook erg krom dat ze alleen deze tijden ervoor hebben. De gemiddelde vrouw in deze tijd werk gewoon fulltime...
Is het normaal dat er zulke korte tijdstippen zijn om een echo te laten doen? Of heb ik gewoon de pech dat ik bij een ziekenhuis zit waar alles net even wat anders gaat dan bij anderen...?
sementhe22 schreef:ik doe elke ochtend tempraturen.
Ik heb de afgelopen keren wel een meeting gehad.
De 1e keer en de 2e keer.
Nu mocht ik het 4 maanden zelf doen ,dit is de eerste maand dat we het zelf mogen doen 😂
Heb nu dus ook geen meetingen .
sementhe22 schreef:Hoi Hoi
Wauw een spannende tijd dus!!
Leuk zeg,dat je na ronde 3 zwanger bent geraakt.
Ik hoop dat dat ook bij ons het geval mag zijn.
Op welke dag had jij je eisprong ongveer?
Ik zit nu op dag 8,dus nog ff wachten ,al gaan we wel gewoon al klussen ,want je weet maar nooit.
Bedankt voor je reactie!
En succes met de laatste loodjes!
Sem.