maymarOud lidBerichten: 2.515Lid sinds: 28 september 2009
hmmmmzzzzzzzz t heeft niet doorgezet..... 😞
Liminous schreef:Hee Pris, gezellig jij ook hier 😊
Nouja, had liever niet gehad dat je hier ook zat want erg leuk is t niet om al meer als een jaar bezig te zijn..
Ik moet aankomende Maandag ongi worden maar voel nu al dat ik dat ook daadwerkelijk ga worden..
Moet je nu binnenkort nog weer naar de gyn?
maymar schreef:naam........leeftijd........ronde......traject.......NOD........zkh-bezoek
priscillaq.........26...........16.........geen... .....29-11.......dec 2011????
Liminous.........23..........14.........Geen.......06-12.......7 December uitslagen + behandelplan
Just me..........26..........16.........geen........13-12.........geen
Jessi79..........31...........11?.......geen........8-12..........december: bloed, echo's en zaadonderzoek
Nanet............31........16(6 na mk)..geen.........20-12....9 dec gyn
Maymar..........25........14.........geen...........????.......Nog niet
Oeps er ontbrak nog iets.....
loesje80 schreef:................ik breek even in :oops:................
Priscillaq, wat super spannend!!!!!!!!!!!!!!
Ik duim heeeeel hard voor je, op het mooiste sinterklaaskado in jaren. (Al mag je best wat eerder testen, want ik ben heel nieuwwsgierig)
Rest van de meiden, ik hoop voor jullie dat er snel veel positieve testen zijn, jullie hebben er al zo lang op moeten wachten!
.................Breek weer uit.............
maymar schreef:helemaal niet erg priscilla dat je dat zegt 😊 t is soms gewoon zooooo onwijs moeilijk om positief te blijven terwijl je een onderbuikgevoel heb dat er iets niet goed is..... maar voor nu ga ik ff blaren draaien op mijn duimen voor jou ;)
maymar schreef:mn duimen draaien als een gek hier whaaaaaaaaaaaaaaaa ga je ECHT niet eerder testen??? :lol:
maymar schreef:jij bent echtttttt wel zwanger 😃 ;)
maymar schreef:nee meestal komt et in de 6de week pas.... enne er zijn er genoeg die helemaal nergens last van hebben zoals onze loesje 😉 he loes?? :p