Dank je wel meiden
de auw (.)(.) zijn weg heb geen last meer
nog 1 nachtje slapen en dan weten we het
Gr. Priscillaq
priscillaqOud lidBerichten: 672Lid sinds: 24 september 2009
maal schreef:ja misschien ook omdat het twee onderwerpen zijn, langer als een jaar bezig en dan clomid,,, ik ben langer dan een jaar bezig, maar niet aan de clomid, vind eerlijk dat er dan twee topics van moeten zijn want ik weet nix van clomid ben daar ook nog niet mee bezig wil het daar dus ook niet perse over hebben, daarom was het topic langer als een jaar bezig fijn om over het langer dan een jaar bezig te zijn te hebben,
en dan heb je een topic om het over clomid te hebben.....
maal schreef:oooow ok de naam is mee veranderd?????? of space ik hem nou egt keihard???
maymar schreef:ik zat ff snel terug te rekenen en hopelijk heb ik et niet verkeerd... maar dan zit je nu dus op dag 6 na je eisprong....... vanaf dag 5 ken et innestellen en kun je dus wat klachtjes gaan krijgen....
just me schreef:Idd babii. Ik ben al aantal keer bij ha geweest. Hij wil me niet doorsturen omdat ik nog jong ben en er wel meer vrouwen lang moeten wachten grrrr.... Ik heb met manlief besloten te wachten tot het nieuwe jaar. Als ik dan nog niet zwanger ben ga ik weer naar de ha en ga dan niet eerder weg tot ik een verwijsbrief voor de gyn heb haha
slotje schreef:Babii toch knap dat jij zegt dat het niet kan terwijl de gyn het hele proces aan haar heeft uitgelegd hoe het komt dat er 2 weken missen. En dat dit kwam door een latere innestelling... Die gyn zal heus niet een verhaal verzinnen lijkt me....
just me schreef:Babii dat is wel een andere just me denk ik. Ik ben het in ieder geval niet. Dat je na een jaar doorgewezen moet worden wist ik, maar niet dat je niet perse een verwijsbrief nodig hebt! Thanks voor de hele goede tip. Gaat mijn ha weer moeilijk doen dan weet ik hoe ik toch bij de gyn kan komen. Super!