de_keizer@hotmail.com schreef:Hallo meiden,
Bedankt voor de lieve berichten! Heb net ook afscheid genomen van de groep vrouwen die in december gaan bevallen.
Was mn eerste x op een forum is wel erg leuk. Vind t fijn om te horen dat er meerdere vrouwen ervaring met een miskraam hebben, die nu weer zwanger zijn of inmiddels bevallen.
Er zit nu zo'n angst bij me, dat ik denk dat ik niet meer een goede zwangerschap kan hebben.
Over mn voorgevoel: ik wilde t nieuws met niemand (behalve partner) delen, omdat deze zwangerschap niet goed voelde. Vanaf dag 1 voel ik me normaal.
Lieverds, jullie veel succes! !!
X Vero
Lieve de keizer...vaak is je eigen gevoel waar je op kunt vertrouwen, maar soms kan je lichaam toch echt verkeerde signalen. Je zult dit nu niet echt willen horen, omdat je bezig bent met verwerken, maar je moet je niet vastpinnen aan klachten bij een volgende zwangerschap ookal zal dat heel moeilijk worden. Zo is mijn ervaring namelijk dat bij mijn twee foute zwangerschappen ik vanaf minuut 1, volop klachten had en me heerlijk en echt zwanger voelde, terwijl ik bij mijn dochter en deze totaal niets gemerkt heb. Neem dit mee in je volgende zwangerschap, want het is niet fijn om meteen gestressed er in te gaan. Maar voor je weer op dat punt bent, toch ontzettend veel sterkte de aankomende tijd. Laat het op je af komen en laat de tranen vloeien wanneer dat nodig is. Geef het een plekje, om daarna weer verder te kunnen. Vergeten doe je het helaas niet, maar er komt een tijd dat je denkt...die tijd is weer voorbij!!!