Goed nieuws hier: ik ben zwanger!! 😃 😃
De plus kwam erg snel en duidelijk in beeld vanochtend!
Ik ben erg blij, maar ik vind het ook eng. Ik hoop maar dat het deze keer wel helemaal goed gaat!
jannieOud lidBerichten: 1.174Lid sinds: 23 maart 2008
meisje 26 schreef:hier nog eventjes getest met tweede test uit het pakje en in plaats van een dikkere streep was er bijna niks meer te zien.
ook weer licht bloedverlies... weer een teleurstelling
BiBI76 schreef:Roodborstje; welkom. Tja dat is het lastige he, het kunnen zwangerschapstekenen zijn maar ook pre menstruatie klachten. Nog even geduld en dan weet je meer, hoewel eventjes altijd erg lang duurt... Ik hoop het voor je.
Hier; NOD rond 7 o7 8 juni, cyclus weer iets korter, nog 1 klusje voor de zekerheid en dan kan ik met een gerust gevoel gaan afwachten...
BiBI76 schreef:Roodborstje; hoe is het met de kwaaltjes? 3 juni toch je NOD? Ik vind dat passief afwachten allemaal maar lang duren...
BiBI76 schreef:Snap het. Maar denk dat je juist van de eerste keer veel geleerd hebt en daardoor zal de 2e keer het je vast makkelijker afgaan... En inderdaad het is helaas niet af te dwingen. Kinderen neem je niet, als je geluk hebt krijg je ze...
Nog geen ongi kwaaltjes bij jou? wanneer ben je van plan een test te doen? Best spannend he? Toi toi toi
karin26 schreef:Och roodborstje, wat herkenbaar. De laatste nod van mij was ik heilig ervan overtuigd dat ik NIET zwanger was. Een week voor mijn nod wel flink wat maagzuur aanvallen en 2 dagen voor mijn NOD misselijk na een broodje tonijn. Dus ik dacht dat het daar aan lag haahhaaha.
Op mijn NOD durfde ik niet te testen. Want de klachten waren eigenlijk zo goed als weg. Nou die zondag bij vrienden op kraamvisite en ik werd me weer misselijk. Dus mijn man zei: Je gaat vandaag testen. Dus hals over kop naar de apotheek en ja hoor ik was/ben zwanger. Terwijl wij maar 2x seks hadden gehad. Al die andere maanden deden we het braaf om de dag. En dat had geen resultaat. Dus vaak waneer je het niet verwacht kan het zo maar zo zijn hahahah.
Succes met afwachten tot jullie NODs.
Hoe is het met de rest van de meiden????
Roodborstje schreef:Oke Karin, goed om te weten. Je weet maar nooit zullen we maar zeggen.... :? Maar idd om Bibi te citeren: laat de ongesteld maar komen als het niet zo is want het blijft knagen!!! Ik laat het zeker even weten als het is doorgezet (of niet........ 😮 )
Toch leuk om bij jou te horen hoe het is gegaan. Je geeft velen waarschijnlijk hoop haha.
En ja Bibi het is heel lastig denk ik om zo te moeten gissen en maar niet te weten of je lichaam alles verwekt zoals het zou moeten. Jij moet nog eventjes geduld hebben, ook lastig.....
Nou dames, lekker slapen, hier nog altijd geen bloed hihi.
BiBI76 schreef:Trix; al een volle week, nou dan is het schoon zat voor een beebje en de komende negen maanden geen bloed!!! 16 maanden is al een hele poos, balen dat het zo lang duurt he. maar het steunt me wel dat het bij veel meiden lang duurt, dat we geen uitzonderingen zijn. Dan gaan we nu maar voor een maart-beeb he?! Dan weet ik zeker dat ik een leuk kindje krijg want onze dochter is ook van maart ;)
debdeb schreef:Hallo allemaal,
Ook wij gaan voor ons tweede kindje....ben net twee maanden weer aan de pil geweest, maar op 31 mei weer gestopt 😃
Benieuwd hoe lang het dit keer zal duren.