mimimaboOud lidBerichten: 1.667Lid sinds: 2 juni 2009
Mijn buikje is echt van mn darmen. Mn broeken passen gelukkig allemaal nog prima. Maar moet ook zeggen dat ik de afgelopen weken ook ruim 2 kilo was afgevallen 😖
mar1979 schreef:
Ik ben nu ruim 10 weken.
De Gyn zei als uitgerekende datum 29 februari, maar ik blijf lekker hier kletsen en hou ook 1 maart aan.
Storm1987 schreef:Roosje: Wat vertel je een prachtig open verhaal over je eigen ervaring. Ik ben nu niet meer zo overtuigd van de fles en denk er serieus overna of ik toch geen bv wil gaan geven.
Even een vraag, waarom mag je BV niet in de magnentron opwarmen?
sas84 schreef:
hoe zit het bij jullie trwns met buikjes?? ik had echt een platte buik maar nu staat ie echt al bol joh.. als ik nu in een strak t shirt aan het werk ben dan zie je onderin gewoon echt al een bolling joh!! hebben jullie dat ook al? ik dacht dat dat eigenlijk heel nog niet kon met 8 weken al. En van mij echt niet door mn darmen want mn stoelgang gaat nog steeds hetzelfde als voor mn zwangerschap!!
ben benieuwd naar jullie op hyves 😊 hihi..
fijne avond.
lisaahh schreef:zo had heel wat bij te lezen 😃 gezellig hier!! had gister een bruiloft, pffff wat was ik kapot toen ik thuis kwam...
leuk mar die hyves!! heb me ook even aangemeld!! hou hier trouwens deze naam nog even aan, lijkt totaal niet op mijn eigen naam en wil het even zo houden totdat ik mijn echo heb gehad...
liefs
mar1979 schreef:lisaahh schreef:zo had heel wat bij te lezen 😃 gezellig hier!! had gister een bruiloft, pffff wat was ik kapot toen ik thuis kwam...
leuk mar die hyves!! heb me ook even aangemeld!! hou hier trouwens deze naam nog even aan, lijkt totaal niet op mijn eigen naam en wil het even zo houden totdat ik mijn echo heb gehad...
liefs
Ik denk dat ik weet wie je bent :D
mar1979 schreef:Hoi,
Na een tip heb ik de hyves aangepast. Je kunt nu alleen lid worden nadat ik toestemming heb gegeven. Dit om 'ongenodigde' gasten weg te houden!!!
Ik ken de gezichten natuurlijk niet, maar zal proberen alleen meiden van ons forum toe te laten.
Nog even de site:
http://maartbaby2010.hyves.nl/
Tip, sla de site op bij favorieten omdat je niet via je eigen hyves op de site kan komen (onzichtbaar).
Annet schreef:mar1979 schreef:Hoi,
Na een tip heb ik de hyves aangepast. Je kunt nu alleen lid worden nadat ik toestemming heb gegeven. Dit om 'ongenodigde' gasten weg te houden!!!
Ik ken de gezichten natuurlijk niet, maar zal proberen alleen meiden van ons forum toe te laten.
Nog even de site:
http://maartbaby2010.hyves.nl/
Tip, sla de site op bij favorieten omdat je niet via je eigen hyves op de site kan komen (onzichtbaar).
Goed gedaan en handige tip!!!!
Storm1987 schreef:Wieke, hier in de buurt is het normaal dat je pas een echo krijgt met 11-12 weken. Jij bent dus al vrij vroeg!!
Mijn vriendin is op 7 maart uitgerekend dus 10 dagen verder dan ik. Zij heeft nog geen 1 echo gehad en ik mag dinsdag al voor mijn tweede. Zij moet dan nog een week wachten voor haar eerste echo.
En inderdaad, de weken kruipen, pff....
wieke schreef:Ik zal me straks ook ff aanmelden meiden.
Volgens mij ben ik zo langzamerhand de enige die nog niet ! een echo heeft gehad 😞
Ik moet nog ruim een week wachten... Ik vind de eerste weken ook heel erg langzaam gaan. Met name als je je niet goed voelt denk ik.
Normaal vind ik de weken echt veel te snel gaan., nu kruipt het voorbij en kan ik niet wachten op de 12 weken.. maar nog ff flink geduld !
Ik hoop dat over ruim een week bij mij ook alles ok is, die onzekerheid heb ik nu toch nog wel merk ik.
Ik ben gisteren met de zetpillen begonnen en alhoewel ik me nog lang niet mezelf voel gaat het wel aanmerkelijk beter. Daar ben ik heel blij mee, want ik kon echt niet genieten.. nou eigenlijk niet functioneren. Lag bijna de hele dag op de bank.
Lyfke24 schreef:Hey dames, heb me ook ff aangemeld voor de hyves (wel snel nog ff de buzz aanpassen!!! GOEIE TIP!)
en voor Marieke: mijn naam lijkt ook niet op die ik hier gebruik, maar begint met een S.
(dat je me dus wel ff accepteert!!)
Ha, ik denk ook wel dat de Zwitserse Alpenlucht gezonder is dan die hier in Nederland. Maar ik vroeg me af: ik hoor nu zoveel over de Mex. griep, en dat zwangere vrouwen tot een bepaalde risicogroep behoren (hoewel: gisteren op de radio hoorde ik dat dat alleen gold voor zw.vrouwen in het laatste trimester :roll: ), zijn jullie hier ook mee bezig? Ik bedoel: niet dat ik me superzorgen maak, maar je hoort zo links en rechts over de "uitbraak" die straks gaat komen... en een paar weken geleden ging het over Tamiflu, maar ook over dat er eigenlijk geen gevolgen bekend zijn van inentingen... lijkt me een beetje lullig dat wij straks de proefpersonen zijn...???
Na ja, in ieder geval: een fijn weekend gewenst!
Grtzzz
Storm1987 schreef:he balen ja... maar je kan het altijd ontkennen... Nee hoor ik ben niet zwanger, reageerde omdat ik diegene ken, is een goede kennis 😂 zolang jij ontkent, heeft een ander er niks aan. Want er is toch nog niks te zien 😊
Relax :)
Annet schreef:Het blijft jammer dat je je eerder geplaatste beriichtjes hier niet kan wissen.... Soms kan dat handig zijn, op Hyves kan dat gelukkig wel...
mimimabo schreef:Annet schreef:Het blijft jammer dat je je eerder geplaatste beriichtjes hier niet kan wissen.... Soms kan dat handig zijn, op Hyves kan dat gelukkig wel...
Zeker jammer... of wijzigen was ook al wel fijn geweest ;)
Marcel schreef:ik was nu nog steeds druk bezig met bijlezen, maar heb het nu maar opgegeven. Ik hoopte weer een hoop nieuwtjes tegen te komen maar ik lees alleen maar een verhitte discussie over BV vs FV. Hier heb ik echt geen zin in om te lezen omdat het voor mij nogal confronterend is: ik mag geen BV geven vanwege medicijngebruik. Hier ben ik afgelopen week al door iemand over aangevallen. Die vond het egoistisch dat ik mijn medicijnen bleef gebruiken, maar zonder die medicijnen is het veel gevaarlijker voor mijn kindje! BV of FV is ieders eigen keuze en ieder zal daar zijn gegronde redenen voor hebben. Jammer dat de discussie in dit topic gevoerd werd.
Mieke25 schreef:Benangelique wat vervelend dat de test niet zo donker was. Heb je verder wel op hetzelfde tijdstip getest en niet teveel gedronken? Want dat maakt wel veel verschil. Ik had toen met dat bloedverlies ook nog een test gedaan van cb en daar kwam direct 3+ op te staan. Maar ik kon dus niet vergelijken met de vorige test die ik gedaan had. Anders gewoon bellen voor een vroegere echo hé. Dan weet je of alles goed is want stressen is ook niet goed voor de beeb.
benangelique schreef:Mieke25 schreef:Benangelique wat vervelend dat de test niet zo donker was. Heb je verder wel op hetzelfde tijdstip getest en niet teveel gedronken? Want dat maakt wel veel verschil. Ik had toen met dat bloedverlies ook nog een test gedaan van cb en daar kwam direct 3+ op te staan. Maar ik kon dus niet vergelijken met de vorige test die ik gedaan had. Anders gewoon bellen voor een vroegere echo hé. Dan weet je of alles goed is want stressen is ook niet goed voor de beeb.
ik heb met ochtendurine getest, zonder dat ik van te voren wat gedronken had. ben er wel vannacht uit geweest om te plassen, maar kan me niet voorstellen dat dat van invloed is/was.
ik ga morgen sowieso bellen naar de vk en hopen dat ik idd eerder terecht kan. voel me wel paranoia hoor.
storm, ik heb 1 dag helderrood bloedverlies gehad en al 3 weken in wisselende mate bruinverlies. geen stolsels oid.
wieke, kan je niet gewoon de griep hebben? je kan je toch gewoon ziek melden op je werk zonder dat je al iets zegt? balen hoor dat je zo beroert bent.
Zwanger vrouwtje schreef:heb me net ook aangemeld voor de hyves...ben erg benieuwd.
We hebben het gister aan mijn ouders en zus verteld, ze waren echt super blij...mijn beste vriendinnetje weet het nu ook...heerlijk kun je er eindelijk een beetje over praten.
vanmiddag zijn mijn schoonouders aan de beurt. En dan woensdag na de Echo de rest...
Heb er super veel zin in..hopelijk is alles goed en dan kunnen we echt genieten, nu vind ik het nog echt onwerkelijk...
Wie heeft er nog meer eenecho van de week?
Storm1987 schreef:
Ik kreeg ook de wind van voren dat ik goed moest weten dat ik straks met een kindje s nachts niet meer kan gaan stappen en me klem zuipen. Dat zo iemand zoiets zegt is puur gebasseerd op mijn nickname, als er 1975 achter mijn naam had gestan had ze dit nooit ghezegd. Dus vooroordeel: ik ben jong dus onverantwoordelijk en ik wil me elk weekend klem zuipen en tot diep in de nacht stappen. Met zulke domme mensen ga ik gewoon niet eens in discussie. Ik kan daar allleen maar heel erg hard om lachen. Want eigenlijk ben je toch een heel zielig persoon als je alleen maar bezig moet zijn met andere mensen de les te lezen en stempels te zetten op een ander. Dat getuigd van een niet bepaald hoog intelligentie niveau en hun eigen leven is vast zo ontzettend suf dat ze dit soort dingen tegen anderen mensen moeten zeggen.
Dus om een lang verhaal kort te maken, Trek het je niet aan wat dat soort mensen zeggen. Hier in dit topic van de maart 2010 is niemand die je veroordeelt voor de keuzes die je maakt!!
Svtje schreef:Ik ben ook nog helemaal niet bezig met positiekleding en babykamers ed hoor, denk dat het idd pas echt werkelijk word als de echo goed blijkt te zijn en als dat buikje begint te groeien.
Van de week zijn we wel even de Prenatal binnengelopen, maar ik had een btj het idee dat ik er een vreemde was, wist nog niet zo goed wat ik er zoeken moest. Daar heb ik wel wat leuke, btje stoere positiekleding gezien, vriend vond het zelfs leuk dus dat zegt hier al wat!
Moeilijke stoelgang heb ik ook, normaal ga ik echt 1x per dag voor een grote boodschap, nu is dat 1x in de week met veel pijn en moeite. Activa drinken wij hier elke ochtend maar volgens mij word je er op een gegeven moment een soort van imuun voor want ik merk al langer dat het niet meer zo goed helpt als in het begin.
Gr.Svtje
benangelique schreef:inmiddels is het bijna 4 uur en ben ik al ruim een uur op/wakker met hevige kramp links onder in mijn buik. ik wacht het af, tot nu toe geen bloedverlies dus nog geen grote paniek.
morgenochtend echt de VK bellen en een echo eisen eerder dan a.s. donderdag.