AnnetOud lidBerichten: 270Lid sinds: 1 januari 2005
Angelique, wat fijn dat de test van MVM zo positief was, dat geeft weer moed! Jammer dat je nog tot donderdag moet wachten op de echo...
wieke schreef:Fijn dat de test positief was bij MvM Benangelique.... dat is toch weer een heel goed teken.
Ik heb vanochtend de huisarts gehad. Ik heb een virusinfectie.. ben helemaal verslapt en ik moet nu aan de ORS.
Waarschijnlijk dus niets met de zwangerschap te maken.. Dus ben wel opgelucht. Nu maar eens goed aansterken.. kan wel een week duren kreeg ik te horen.
Ik ben voorlopig dus even wat minder online dames !
Iedereen die voor de echo moet deze week, succes !
Zwanger vrouwtje schreef:@ Annet, dus jij hebt vrijdag de echo spannend he..heb er zoveel zin in.
Jij was toch druk met verhuizen? Hoe is de verhuizing gegaan? Alles een beetje klaar?
Ik heb ook last van de stoelgang, activa is misschien inderdaad een idee...zal het ook eens halen.
Annet schreef:
dinsdag: Lisaaa
dinsdag: Storm1987 om 11:30 -2e echo
woensdag: Zwanger vrouwtje
donderdag: Benangelique
donderdag: Svtje
vrijdag: Annet
Storm1987 schreef:Annet schreef:
dinsdag: Lisaaa
dinsdag: Storm1987 om 11:30 -2e echo
Woensdag Tweety27 om 11.30 uur 2e echo
lisaahh schreef:wat leuk storm dat je dinsdag je 2de echo hebt!! ik heb dan mn eerste... vind je het net zo spannend als de eerste keer?
Lyfke24 schreef:dinsdag: Lisaaa: Ja mij en Storm in elk geval, maar ik heb ons erbij gezet! xx en iedereen suc6!
dinsdag: Storm (2e echo)
woensdag: Lyfke (2e echo)
Ben ik verder nog iemand vergeten?
benangelique schreef:centric, dus dat is idd een flinke
mimimabo schreef:benangelique schreef:centric, dus dat is idd een flinke
Dat is de concollega 😊
lisaahh schreef:nou we hebben onze uk gezien!! wat was het geweldig zeg!! ik kan nu pas echt genieten!!
hij was meteen in beeld en enorm beweeglijk! het hartje ook zien kloppen... hij is 3,9 cm groot en alles zit erop en eraan..
we zijn zo ontzettend blij en opgelucht!! loop continu met een grijns op mn gezicht en kijk voordurend naar de foto's
Eekerke schreef:Ladies, dit had ik al op een ander forum gezet, misschien dat jullie er wat aan hebben?
Even over de misselijkheid, ik heb de armbandjes gehaald van Sea Band (info op http://www.seaband.be, verkrijgbaar bij drogist en apotheek), op beide polsen worden drukpunten onder druk gehouden door een bolletje in de band waardoor je niet of nauwelijks meer misselijk zou zijn.
Nou moet ik zeggen dat ik eerst heeeeeel erg misselijk was en dat daar nu wel de scherpte vanaf is en het een stuk minder is. Als ik in combi met deze bandjes voldoende rust (slaap), gezond eet en op tijd kleine beetjes eet is het heel goed te doen.
Svtje schreef:Geweldig Lisa dat de echo helegoed goed was, gefeliciteerd!
Hier nog 2 nachtjes geduld....
Ik ben de ene dag misselijker dan de andere, vandaag niet maar dan wel weer extreem moe, daar word ik echt gek van, ik kan niks doen, het liefste ga ik de hele dag op bed liggen. Vandaag dus ook nog niets gedaan, ja ff de boodschappen die we gister hadden gedaan opgeruimd en een touw aan de wal gesleept. Eigenlijk wil ik nog afwassen, stofzuigen en buiten nog wat lakken maar ik kan niet meer, en heb net een uur geslapen!
Helaas snapt vriend het ook niet zo volgens mij, hij vraagt elke keer weer of ik wat wil doen terwijl ik al gezegd heb niks meer te doen, en als ik dan weer zeg nee, ik ben moe, ik doe vandaag niks meer dan is hij geirriteerd, hij zegt het dan niet maar dat merk ik en dan voel ik me weer schuldig. Hetzelfde geld voor de sex, ik moet er niet aan denken nu, gewoon echt geen zin en dat heb ik al een paar keer uitgelegd maar toch probeert ie het in bed weer en uiteindelijk kriebel ik dan maar wat terwijl hij masturbeert maar zelfs dat doe ik al met tegenzin....
Ik heb al zo vaak gezegd dat het niet aan hem ligt en dat ik het zelf ook niet leuk vind en dat het wel weer goed komt na een paar weken, die zin komt echt wel weer terug, maar dat lijkt het ene oor in te gaan en het andere uit.
Ik hoop dat het donderdag voor hem ook wat werkelijker word, want blij is tie er zeker mee, hij aait regelmatig over mijn buik en hij vraagt elke week weer hoe de kleine er nu uitziet en dat gaan we dan op internet even kijken.
Gr. Svtje
epat schreef:Dames, even een vraagje aan jullie zwangeren! Zijn er onder jullie ook dames die last hebben van een lage bloeddruk en daardoor soms extreem duizelig zijn?
epat schreef:Dames, even een vraagje aan jullie zwangeren! Zijn er onder jullie ook dames die last hebben van een lage bloeddruk en daardoor soms extreem duizelig zijn?
sas84 schreef:BELANGRIJK VOOR DE HYVERS!!!!!!!!!!!!
let op je moet je buzzz instellingen wijzigen dat ze voor niemand te zien zijn!!! anders kunnen je vrienden zien dat je reageerd op bijvoorbeeld foto's in de maart hyves!!!! ik zag het net toevallig op mijn eigen site!!!!!!
je kunt dan gewoon op buzz instellingen klikken en dan aanvinken zichtbaar voor: NIEMAND!!! als je tenminste nog niet wilt dat mensen het te weten komen!!
groetjes sas.
Regenboog schreef:epat schreef:Dames, even een vraagje aan jullie zwangeren! Zijn er onder jullie ook dames die last hebben van een lage bloeddruk en daardoor soms extreem duizelig zijn?
ik weet niet hoe laag je bloeddruk is?
ik had op een gegeven moment een bloeddruk van 90/40 .. (zelfs 80/30 gehad.. )
Ik heb gek genoeg geen last gehad van duizeligheid, maar mij zeiden ze wel dat je dan gerust een bakje chips
kunt nemen en een kopje bouillon kunt drinken op een dag. (als je maar niet opeens ontzettend veel zout gaat nemen, want
het is gevaarlijk als je bloeddruk ineens hoger wordt/te hoog wordt)
succes, lijkt me echt vervelend!