Sigi schreef:He Sonja balen zeg..... Neem maar eens lekker rust in het zonnetje en we zien je hier wel weer.
Ik denk dat het wel goed is om een nuchtere man naast je te hebben. Ik maak mezelf helemaal gek. Ik ga in ieder geval proberen om iets minder op het forum te komen. Ik doe niets anders meer joh mijn baas moest eens weten :oops: .
Beebwish spannend zondag joh!!! Ik heb me voorgenomen om voor de zekerheid op 10 augustus te testen. Ik heb mijn ei vorige week zo duidelijk gevoeld en we zijn direct aan het klussen geslagen dus wie weet. Het zou wel heel snel zijn maar ach hoop doet leven.
Ja mijn baas moest ook eens weten...
Mijn man is heel nuchter en die zegt als het onze tijd is komt het wel...Maar ik wil iets nu en dan moet het ook nu gebeuren maar dat kan natuurlijk niet
Wij hebben gesmept deze maand dus ben benieuwd zou het wel genoeg zijn we hebben het gedaan op de 21,23,25,27,29,30 en dan vandaag nog en dan 2 dagen rust en dan nog maar om de dag 😉
Ik had gister na het klussen in ene een hele erge steek in me buik volgends mij was dat me ei dus nu maar afwachten he
Ik lees nog wel af en toe mee hoor anders moet ik na het weekend zoveel bij lezen