Met zijn superzaad en jouw super ei zal het lukken !
En je hebt van jesje nog de *** opgevangen!
Succes en fijn weekend!
beebwish1982Oud lidBerichten: 133Lid sinds: 10 juni 2009
beebwish1982 schreef:hihi!
Wij zaten gister dezelfde serie te kijken. Vanavond lost op tv, zin in.
En ja klussen, nu maar even niet. Eerst maar eens mijn ongi (of niet) afwachten.
Iedereen in ieder geval een fijn weekend toe gewenst, ik moet nog even door. Morgen ook nog.
Ach ja...
sonja2009 schreef:ik heb echt een goede stomp in me gezicht gehad (letterlijk)
De buurvrouw stond voor me deur en zei je raad het nooit ik had 10000x in me hoofd gesmeekt en ze zei niets dus ik moest het zeggen
Ze is zwanger...ze bleef een paar minuutjes staan en ik wou eigenlijk naar buiten aan ben naar binnen gerend en zit nu al 2 minuten te huilen...
Gaat het ons nu wel lukken me man probeert me te troosten maar ik weet helemaal niet of ik dit nog wel aan kan straks loopt zij hier met een dikke buik en kan ik alleen maar toe kijken denk dat ik dan ech depressief word
Weet gewoon even niet meer wat ik moet doen
beebwish1982 schreef:
Beautyqueen: welkom bij het clubje. Hoop dat je snel een positive test in handen hebt.
Van mij kant een update: Ik kon toch niet wachten en heb vanmorgen getest. Niet zwanger. Ik heb me toch gezocht naar een tweede streepje maar die was niet te vinden. Nu mogen de :twisted: wel snel komen. Dan kunnen weverder naar ronde 3!
groetjes beebwish1982
Lin23 schreef:Ja, best wel. Mijn geduld wordt zo goed op de proef gesteld! ;-)
Lin23 schreef:Ja, precies H83. Wij zijn ook pas net bezig, maar als je dan eenmaal zeker weet dat je echt wilt gaan beginnen, wil je het het liefst ook zo snel mogelijk!
Ik wist mijn NOD niet echt. Ik dacht 19 juli met een cyclus van 29 dagen (dat had ik voor ik aan de pil ging), maar ik heb dus nog geen echte ongi gehad...
zon schreef:BQ: in je eerste ronde na de pil kan t van alles zijn...kan ook zijn dat morgen je ongesteldheid doorzet...
Je kan natuurlijk voor de zekerheid een ZWtest doen
Voor iedereen , wel grappig...op babybrabbel.org kan je nu een virtuele zwangerschapstest doen.....is natuurlijk helemaal niet betrouwbaar maar wel grappig...bij mij kwam er uit 71 % kans dat ik zwanger ben.....
klinkt wel positief maar goed zegt natuurlijk niets.....maar zou leuk zijn dat t klopt...is toch meer kans dat t wel is dan niet....