Tada dada.....tada dada..... daar ben ik!!!
Lieve meiden, sorry dat het even duurde, maar ben zo in een roes, wil dit gevoel heel lang vast houden!!!!
Heb nu het afgelopen weekend lekker nagenoten met mijn man, vrienden en familie en morgen gelukkig ook nog even vrij, maar ik zal even vertellen in een ego berichtje over DE dag! Daarna zal ik proberen om alles nog even bij te lezen.
De nacht ervoor slecht geslapen, van de zenuwen. Vroeg opgestaan, zo rond half 6. MIjn vader haalde mij op en zo ging ik naar het huis van mijn ouders. Daar kwam de kapster en zij deed ook de make-up. Na een tijdje hoorde ik mijn broers aankomen en wist ik dat het bijna ging beginnen.
NOg snel even iets gegeten, kon ''s morgens bijna niks eten van de zenuwen. Hihi.
Iedereen stond buiten en ik boven aan de trap, te wachten op de bel........best spannend!
Toen open gedaan, gelachen, gekust en wow wat zagen we er samen gaaf uit zo naast elkaar. MIjn man had een mooi grijs pak aan met rose stropdas en hij vond mijn jurk ook fantastisch staan.
Daarna met de kever cabrio (de trouwauto) naar school gegaan en alle kids van de school stonden buiten. Binnen een receptie gehad met alleen mijn kids en de ouders van die kinderen. Ze deden een dansje, opzegversje. Helemal leuk. We zijn enorm verwend, allemaal leuke kleine dingetjes en een bankje voor in de tuin. Daarna buiten balonnen opgelaten.
Daarna op naar het ja-woord. Eerst voor de gemeente en later in de kerk. Helemaal mooi, tranen gelaten, gelachen en heb van elk moment genoten!!!! Wat een fantiastisch moment!
Daarna wezen lunchen en toen de foto's gemaakt in het bos, helemaal leuk, super. Volgende week kunnen we al ons boek halen, ben zo benieuwd!!!
's MIddags taart aangesneden, receptie gehad en daarna met beide gezinnen wezen dineren. Helemaal leuk, even ontspannen. Daarna nog ene wensballon opgelaten als herrinnering dat we nu uitgerekend zouden zijn, helaas vloog de wensballon snel in brand en hij storte snel neer!
Verder 's avonds gefeest! Helemaal gezellig gehad, heerlijk gedanst met elkaar, met anderen en de vrienden hadden ook nog een leuk optreden, mijn broers nog een soort quiz, dus alles top!!
Aan het einde van de avond, zo rond half 2, zijn we in het huwelijksbootje gestapt en naar de overkant van het meer gevaren, daar stond de taxi klaar en gingen we naar huis. Wow, wat een dag!
Thuis aangekomen stonden er allemaal bekertje sop de trap met water en rijst. Alleen waren uit sommige bekertjes de bodems geknipt, dus alle rijst viel er toen uit, de slaapkamer lag vol met ballonnen en aan de gevel hangt een spandoek.
Kortom: een grandiose dag!!! Heb zo genoten, hopelijk jullie nu ook een beetje!!!
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties!!!!
Ga proberen om jullie dingen te lezen van de afgelopen dagen!!!