Nala: hahahahahahahahahaha 😉
Jk: fijn dat alles goed meid, proficiat!!!
Suuz: dank je wel!!
tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
1981 schreef:
@Liek84: we mogen de 13e weer naar de gyn, hoe is alles bij jou? Ik lees iets over puregon spuiten of eerst een LEO.... ? Klnkt heftig....
@Hier: door de fantastische bruiloft en de roes waar we nog een beetje inzitten, ben ik de laatste dagen weinig online geweest.
Dus nog steeds lekker in de roes, vind het heerlijk om de foto's te bekijken en de film. Denk niet dat ik hier een foto kan plaatsen aangezien ik toch nog graag even anoniem wil blijven.
De eerste ronde met clmid is begonnen, heb het eerste kuurtje al gebruikt en nu zou er rond dag 14 ongeveer een eisprong kunnen zijn, dus ben benieuwd. We mogen 13 juli weer naar de gyn. Zitten nu op dag 8, dus nog even geduld....
Verder leuke foto's gekregen van moeders op school, we staan zelfs in de krant, helemaal leuk! Verder weinig nieuws, ben erg benieuwd of de clomid werkt.
Heb soms een beetje hoofdpijn gehad, maar verder weinig klachten, wel soms wat emotioneel, maar kan ook door de mooie trouwdag komen!
liek84 schreef:
ga jij niet rond CD 10/12 naar de gyn voor een echo?
bij mij moest ik dat nl wel, ook omdat er een grote kans is op overstimulatie en een meerling,
mi moet (sowiezo de eerste rondes) clomidgebruik altijd nauwgezet in de gaten gehouden worden, al vòòr de eisprong...
1981 schreef:@Lautje: spannend hoor meid, kan me voorstellen dat het een moeilijke keuze is als je graag thuis wilt bevallen, maar dat kan nu zeke rniet meer of wel?
Alvast veel succes en daarna genieten!!!
nettie9 schreef:hoi iedereen ben even een tijdje afwezig geweest.
beetje druk laatste tijd en heb niet zoveel op het forum gezeten.
wat is er veel geschreven zeg.
moet eerst maar ff terug lezen. 😉
@hier:heb gister volgens mij mijn ei gehad(had van dat doorzichtig slijm,sorry :oops: klinkt beetje goor)
maar de ovutest gaf een lichte streep :? dus ik weet het ook niet zeker of ik mijn ei heb gehad.
ben in ieder geval goed aan het klussen haha
nou ik ga nu ff kijken wat er allemaal geschreven is laatste tijd.
liek84 schreef:
Zo dames,
heb het lijstje er maar weer eens bijgezocht...
Btje, heb je op eigen verzoek nog even boven laten staan, maar na je vakantie ga je als de wiedeweerga snel naar de 2e verdieping, begrepen :x
1981 schreef:@Btje: jep, we hebben nog een reservefilm hoor. Jij ook alvast heel veel plezier in Kreta, heb je tegen je ouders verteld van de positieve test of weten alleen jullie 2tjes het nu?