Peet schreef:Meiden wij (of eigenlijk) ik heb een probleem... We hebben allbei een best wel druk leven,.. Onregelmatig eigenlijk.. Mn vriend gaat sochtends om haf 6 naar zn werk en komt savonds pas om half 9 thuis.. Dit zou voor tijdelijk zijn maar het duurt nu al 7 weken.. Naar verwachting duurt het nu nog 10 weken (ja sorry ik noem dan niet tijdelijk) Maar goed,, We willen graag een kindje maar zonder seks komt dat natuurlijk niet. Ik snap best dat hij savonds moe is en niet zoveel zin heeft maar we kunnen het toch niet alleen maar in het weekend doen?! Ik ben zelf ook helemaal niet zon seksbeest hoor alleen wij willen nog geen ovutesten gaan gebruiken en heb uitgerekend dat mn ei tussen de 10e en de 21 komt.. (afgelopen cycus was beroerd nl 45 dagen) ervan uitgaand dat deze cyclus mssn wel 28 dagen duurt kun je dus 1,5 week iedere dag je ei krijgen! Maar hoe moet ik mn vriend ervan overtuigen dat het effetjes moet.. Ja wat een stom verhaaltje heb ik weer getypt.. maar het probleem is dus dat mn vriend te moe is voor seks ik hem niet overgehaald krijg en ik wel WIL. Zelf zaad invriezen in het weekend en dan doordeweeks insemineren ofzo?! Pff.. ik weet het efetje sniet meer.. Hebben deze week best veel ruzietjes gehad omdat het effe niet zo lekker loopt met ons werk en dergelijke.. Een kindje willen legt best veel druk op.. Maar als ik dan zeg er nog een paar maandjes mee te wachten, dan wil die dat PERSE niet..
Hoe moet ik dit aan gaan pakken..
Hoi Peet!
Ik snap het helemaal. Het is ook wel een herkenbaar verhaal.
Het is natuurlijk het leukst als de sex spontaan komt. En niet gepland wordt, vind ik. Als je ovu testen gebruikt, kan het ook wel weer spannend zijn. Als je dan geklust hebt op het juistje moment, heeft dat ook wel weer iets, toch?
Misschien moet je een keer een goed gesprek hebben samen. En dan gewoon uitleggen hoe jij je erbij voelt en hij ook. Hopelijk kunnen jullie dan toch wat samen vinden wat voor allebei werkt.
Succes meid!
Xx