snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
en meestal raden ze aan om de dag,maar dat gaat bij ons dus niet op.
BeautyQueen23 schreef:Dank je Essie,
Hoe is het bij jou?!?!
Erg rustig de laatste weken trouwens!
BeautyQueen23 schreef:@ Essie, knap dat je het tot aan je NOD vol kan houden 😊
@ Struffle, dinsdag ook je NOD of dat niet?
Gebruiken jullie ovu testen?
BeautyQueen23 schreef:Gewoon testen jij :D
jorina schreef:@essiee het kan allemaal nog hoor
ik teste namelijk een dag voor nod nog negatief en een dag na nod positief
dus niet meteen te negatief denken hoor meissie
BeautyQueen23 schreef:@ Lynn, bedankt voor de felicitatie 😊
@ Essie, jammer van die negatieve test maar net wat jorina zegt het kan nog alle kanten op! Weet je wel zeker wanneer je nod is? OF is het een beetje op de gok?
jorina schreef:ja wel aardig beetje misselijk maar dat kan ook komen door de crematie van straks
over een uurtje moeten we richting oma dan gaan we opa wegbrengen zal wel een zware dag worden denk ik
ik heb de tissues al ingepakt meteen maar 3 pakjes want denk dat er gerust een paar zijn die dat vergeten zijn
probeer er niet te veel mee bezig te zijn en zoek een beetje afleiding (is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het)
ik was er toen wij voor het eerst voor een kindje gingen ook heel erg mee bezig ik was ook echt de eerste paar keer heel erg teleurgesteld toe heb ik ook mezelf voorgenomen om er niet meer mee bezig te zijn en das toen best aardig gelukt mede ook omdat we toen op vakantie gingen maar kwam toen wel heel erg zwanger terug terwijl ik het eigelijk helemaal niet verwachte toen
met als resultaat nu een kleine draak van al 3
jullie zijn als ik me niet vergis ook nog niet zolang bezig toch?
ik weet het ook dat maakt de teleurstelling niet minder je bent het liefst een dag nadat je gestopt ben met de pil al zwanger 😉 maar de realiteit is nou eenmaal anders des al niet te min hoop ik dat je over een paar dgn toch een positieve test in handen krijgt en anders volgende maand
BeautyQueen23 schreef:@ Essie.. maar dan kan het nog alle kanten op.. wie weet was je eisprong later en kun je pas volgende week posi testen.. dat is zo balen als je het niet zeker weet!
@ Jorina heel veel sterkte zo heh!!
@ Esther, dat werkt niet bij iedereen haha.. bij mij gaat het 24/7 door mijn hoofd.. :)
snippie schreef:hej dames,
hier gaat het vandaag weer even beter.het gaat met ups en downs.
Gisteren getekend voor ons huisje.
we gaan of per 1nov dara wonen od 1dec.maar kunnen dus in iedergeval al vast gaan in pakken:D!
Vanmorgen vergadering eghad en straks om half 3 weer werken:D!
lekker hoor.nou dat was het weer voor even.hoop dta hier alles goed gaat met jullie
liefs
EstherH schreef:jaa ik ben er ook minder, ook ff wat minder bezig met het zwanger worden... wil het nog steeds begrijp me niet verkeerd, maar het gaat zo'n druk leggen op alles, willen we allebei even nog niet... proberen het nog een half jaar zelf nu hebben we besloten dan terug naar HA
BeautyQueen23 schreef:DAnk je wel :oops: Ben zooooo blij! Maar moet nog zolang wachten tot de echo 😞
Oh wilde net zeggen, ik voel nu zelfs na 5 weken nog helemaal niets!
begin nu wel dingetjes te merken, opgezette buik met krampjes, terwijl ik goed na de wc kan, moet heel veel plassen, koud/warm..
Maar geen misselijkheid of echte pijn.
Maar jij voelt het met je menstruatie normaal, heel gek maar ik merkte het aan de puistjes.. dat was mijn reden om de test eerder te doen dan mijn nod. Wel vervelend dat je het niet precies weet.. maakt geen gebruik van ovu testen?
Waarom kan het afgelopen of volgend weekend zijn dan?
BeautyQueen23 schreef:@ Teigetje,
Een lichte 2e streep, zou goed moeten zijn,.. Jammer dat je niet weet hoelang het duurde voor die er was.
Ik zou over 2 dagen een test doen, morgen kan... maar zie je nog niet veel verschil, kan het weten na 5 dagen testen hahaha
Hoop het zo voor je !!! :lol:
Teigetje schreef:Hey BeautyQueen23
Ik had je berichtje niet gelezen en heb deze morgen om 5u toch getest: volledig negatief.
Ik heb net vijf minuten geleden wat krampjes gekregen, dus misschien dat de ongi er toch aan komt dan... En als die dit weekend niet komt, dan test ik pas maandag of dinsdag terug... Maar ik verwacht de ongi zodat het niet kan tegenvallen...
Greetz
EstherH schreef:pfff wat een onzekerheid dan he!!
Jaa hier wel heel ongezellig maarja, vanavond tot 23.00 werken en dan lekker samen weekend :mrgreen:
EstherH schreef:haha nee met badkleding 😛
erg he 🤓
Ohh lekker naar je ouders is ook niet verkeerd!!
Essiee schreef:EstherH schreef:haha nee met badkleding 😛
erg he 🤓
Ohh lekker naar je ouders is ook niet verkeerd!!
Zijn die er ook ja?
Ik vond dat naakte echt verschrikkelijk ... ik werd nog meer aangekeken als al die naakte mensen, omdat ik daar steeds zo moeilijk stond te doen met mn badjasje en mn handdoek. haha! Wel leuk om een keer mee te maken, maar echt noooit meer! :mrgreen:
Ja is altijd zo lekker, niks zelf doen .. en mn ouders vinden het ook altijd super als we komen, dus doen we ht ook een beetje voor ;)
Peet schreef:wat zei ze dan essie??????
Essiee schreef:Peet schreef:wat zei ze dan essie??????
Tja sorry ik kan hier niet enthousiast op reageren ..
Ik voel me iedere dag schuldig, en men gaat veel te makkelijk om met ht verwekken van kinderen.
naja als je maar onthoud dat een kind de lasten draagt van jou keuzes..
Ze doet net alsof we gister bedacht hebben maar een ff een kindje te máken.... alsof we 15 en 16 zijn
Peet schreef:Nou ja zeg!! Wat een ziek wijf!! Sorry hoor, maar als het kindje gehandicapt is, wil je der toch ook voor zorgen! Je kunt toch niet je kinderwens wegwuiven omdat er zoveel ellende in de wereld is!! Tss... Ik kan dit effe niet begrijpen sooooriej... :S
Essiee schreef:Ik had ht misschien ook niet tegen dr moeten vertellen, achteraf :roll:
Maar dacht dat ze het wel leuk zou vinden om te horen..
Wist niet dat ze er na een half jaar nog zo mee bezig was ..(natuurlijk is het erg dat ht kindje gehandicapt is)
Ze vind zichzelf ook heel erg zielig :|
Had dr reactie iig niet verwacht, bah!