fizzle schreef:Ik ook even snel. Uitgebreidere reacties komen morgen weer, ok? Ben erg moe namelijk.
Wij zijn het vanavond aan onze ouders gaan vertellen. Mijn man had een mooie foto van de digitale test gemaakt en die hebben we in een lijstje gedaan. En toen onder het mom van een Sinterklaascadeautje gegeven.
Mijn vader schoot helemaal vol en was echt heel blij,. Vroeg ook meteen hoe ik me voelde enzo.
Mijn moeder was ook heel blij en tegelijkertijd erg verbaasd.
Mijn schoonouders vinden het ook super, bij mijn schoonvader duurde het even voor het kwartje viel, haha, maar mijn schoonmoeder had het meteen door. Ook zij waren erg verbaasd, maar blij.
Wel grappig, toen ik vanmiddag dacht over het aan mijn moeder vertellen, schoot ik al vol. Maar nu we het daadwerkelijk vertelden helemaal niet.
@suus: wat fijn dat je moeder zo blij was! Hoe vond je het om te vertellen? Fijn dat ze het weet?
Balen dat je zo'n buikpijn hebt! Hoop dat het snel weer minder is! Bij mij is er niet zo veel veranderd. Maar man, wat zijn mijn (o)(o) gevoelig! En ik had net ineens nog zo'n trek, heb maar lekker even een boterham met kaas gegeten, jammie! :mrgreen:
Voor de rest alvast, welkom nieuwelingen en bedankt voor alle felicitaties. Ben ook al zo moe, dus even redelijk kort. 😉
Zo jij bent er vroeg bij met het vertellen aan iedereen, hahahaha!
Ik alleen mijn moeder. Mijn vader wacht ik even mee, ik durf nog niet. Ook mijn moeder zei inderdaad nog even te wachten.
Hij zal het niet zo leuk opvatten ben ik bang. Uiteindelijk wel heel leuk vinden. Maar straks gaat het nog mis, ja mis kan het altijd nog gaan daar ben ik me heel erg bewust van (mede door mijn échte buikpijn) maar ja, lastig uitleggen wat dat betreft met mijn vader. Hij zal het wel horen!!
Ik begon te huilen toen mijn vriend zei 'je wordt oma''.
Mijn moeder keek me aan en zei: 'hoe weet je dat nou nu al, dat kan toch nog helemaal niet'.
Ik had haar ook op de hoogte gehouden van mijn cyclus en mijn laatste update richting haar was dat deze huidige cyclus van mij langer duurde. Wist zij dus veel 😛
Ik voel mijn (o)(o) helemaal niet. Ja nogsteeds wat jeukerige tepels maar that's it.
Mijn rugpijn is op een stoel/bank niet te houden. Wel als ik lig of sta, dus ik doe van alles wat, hahaahahha.
Ben nogsteeds behoorlijk bang, door die buikpijn dus. Wat dat nou weer is............
Soms heel erg, soms wat minder en dan voel ik me direct wat 'veiliger'. Al is het grootste deel van de dag hier echt 'help, is dit wel gezond?'.
Nouja, we wachten het af.
Slaap lekker, (allemaal trouwens) en zal binnenkort even wat gezellig op de rest ook reageren maar pffffff, mijn hoofd lijkt ook wel een vergiet. (doe normaal op iedereen uit mijn hoofd reageren).
Zal morgen mijn best doen 😛