LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Joeehoeeeee EINDELIJK ongesteld geworden! Nu op naar mn eitje 😃
JR schreef:Nog steeds niet ongesteld.... Spannend!!
Heb nu ook veeeeeeel minder 'menstruatieklachten' dan afgelopen weekend.
@jos: fijn dat het zo goed met je gaat! En 9 december al naar de verloskundige, dat is snel! Dan ben je amper 8 weken zwanger toch? Lekker dat je niet zo lang hoeft te wachten voor je je kleintje ziet!
Liminous schreef:Nouja, is wel fijn als ik dan terug kom en de muren zijn allemaal weer opnieuw gedaan :D
Suus85 schreef:
Ook doordat jij zegt er nu 'pas' klaar voor te zijn om moeder te willen worden. Ik loop met dat gevoel al zeker rond sins mijn 19e/20e. Ben nu 24....... 25 als ik ga bevallen, vlak na mijn verjaardag :mrgreen: (positief moest ik zijn toch?) HAHAHA!!
Ik ben voornamelijk gaan ovutesten door mijn ellendige periode van ontrekkingsbloedingen alvorens ik stopte met de pil. Het is eigenlijk nooit gegaan zoals het zou moeten horen. Ik had een soort angst voor mijn lichaam. Toch heeft het me niet in de steek gelaten!
Wel heerlijk hoor als je kunt denken 'ik zie volgende week wel'.!!
Suus85 schreef:Liminous schreef:Nouja, is wel fijn als ik dan terug kom en de muren zijn allemaal weer opnieuw gedaan :D
HAHAHAHA 😛
Hoe is het met je ongesteldheid Limi? Nog z'n pijn?
Ik had deze ronde (ja, daar zit ik immers nog in toch haha) 6 dagen lang bah! zeker 5 dagen au gehad pffffff.
Wat is dat erg he? Een echte ongesteldheid!!
Liminous schreef:
Zijn er bepaalde dingen waar jullie zwangeren je nog meer druk over maken tijdens de zwangerschap? Ik ben nog niet eens zwanger maar maak me nu al druk om mn bekken.. Die staan scheef en mede daardoor heb ik ook altijd zoveel last van mn ongi.. Laat staan als ik eenmaal zwanger ben.. Bah daar kan ik nog maar beter niet aan denken..