Nee, het zijn wel degelijk siamezen.
Liliac points om precies te zijn 😉
JosOud lidBerichten: 142Lid sinds: 1 januari 2005
Liminous schreef:Nee t gaat nu zelfs slechter met hem.. Hij zit nu over die 39 graden koorts.. Wat zouden jullie doen, huisartsenpost bellen of gewoon afwachten?
kimicky schreef:hoi hoi!
Vorige week zat ik hier te stressen omdat ik een onregelmatige cyclus zou hebben en
ik pas 1x ongi was nadat ik in sept gestopt was.
Na een aantal vage klachten, en inmiddels 6 weken geleden dat ik ongi was, vanmorgen
toch maar stiekem een test gedaan....................
Manlief zit in het buitenland en komt vanavond gelukkig thuis, en die krijgt een waanzinnig
sinterklaascadeau!!!!!!
Er stond gewoon een dikke + in het venster!!!!!!! Ik wist niet wat ik zag, durf het ook
bijna niet te geloven! Maandag dus maar gelijk de huisarts bellen!
Mijn sinterklaas kan niet meer stuk!
priscillaq schreef:oeps staat niet goed hihihihi
noch een keer :mrgreen:
Naam....................Leeftijd...............NOD...................1e2e3e?....................Gestopt
zie wel......................27..............?? oktober...............1e kindje..................
maudje23.................23..............24 oktober...............1e kindje.................
Marisje......................26..............9 november.............1e kindje..................13-09
moon23....................23..............?? november.............??.............................8-10
Marian83..................26..............27 november............1e kindje..................8-09
Betsy........................24...............28 november...........1e kindje..................28/8
maymar....................24..............3 december..............1e kindje..................20-09
Loesje......................29..............3 december.............. 1e kindje ................30 - 10
sunshine81...............28..............10 december............1e kindje..................9-9
Temmie....................37..............12 december............1e kindje..................
La-princesa..............19..............?? december.............1e kindje..................12-09
mandje.....................31..............15 december............1e kindje..................18-9
sam81......................28..............18 december.............1e kindje..................26-9
Liminous...................22..............20 december............1e kindje..................29-9
Lotje76.....................33.............21 december.............1e kindje.................10-9
Kimmiez...................22...............27 december...........1e kindje...................29-9
priscillaq..................25...............27 december...........1e kindje...................04-09
marieke84................25...............28 december...........1e kindje...................10-9
tijgertjuh..................25...............2 januari 2010.........1e kindje.................10-09
canacat.....................28..............? januari..............1e kindje....................23-9
Nootje39..................38...............12 oktober...............3e kindje..................?? - -> zwanger
petek........................??................??.............................??.............................?? --> zwanger
Princess83................26...............9 november.............1e kindje...................2-9 --> zwanger
Lilly1........................??................12 november............??.............................?? --> zwanger
Jos............................27..............14 november............1e kindje..................11-9 --> zwanger
Suus85.....................24..............21 november............1e kindje..................29-9 --> zwanger
fizzle........................28..............22 november............1e kindje..................19-9 --> zwanger
JR.............................27..............25 november............1e kindje...................31-8 --> zwanger
canacat schreef:aardig van je lichaam, dat wacht op je vriend ;)
loesje80 schreef:@ Limi, ik had het natuurlijk moeten onthouden :oops: Maar nog een specifieke reden om 3 weken niet te klussen of gewoon druk, druk, druk? Maar zonder positieve ovu-test is het niet heel erg toch? Dan kan het morgen nog, met een beginnend positieve test?!
moon_23 schreef:ik heb echt net getest.. dus met avond urine.. kon echt niet wachten tot morgenvroeg!
Ik heb geen testen meer, dus moet morgen in mn pauze ff een nieuwe halen, dan haal ik die digitale van clear blue en dan test ik donderdagochtend!
Het is echt superrr licht, maar zelfs mn vriend zag het streepje! Ik vroeg hem zie je 2 streepjes? Hij zei in 1 vakje 2 streepjes? Ik zo nee in allebei 1.. hij zo ja, alleen die ene is heel licht!
Ik begon helemaal te shaken haha Maar ik wacht mn volgende test nog ff af!
En spannend dat je morgen iets hoort over de baan! Hopen dat je 'm hebt!!! En nog steeds geen ongi???