La-princesaOud lidBerichten: 411Lid sinds: 10 oktober 2009
aah fizzle.. wat naar he.. hoop dat je je snel weer wat beter voelt.. :?
sunshine81 schreef:
Suus85: spannend hoor, de dagen duren zeker heel lang. Hoe is het met je slechte gewoonte? 😉
canacat schreef:IK HEB DE BAAN IK HEB DE BAAN IK HEB DE BAAN IK HEB DE BAAN
huppelhuppelhuppelhuppelhuppelhuppelhuppelhuppel 😂 😂 😂 :lol:
Naam....................Leeftijd...............NOD...................1e2e3e?....................Gestopt
zie wel......................27..............?? oktober...............1e kindje..................
maudje23.................23..............24 oktober...............1e kindje.................
Marisje......................26..............9 november.............1e kindje..................13-09
moon23....................23..............?? november.............??.............................8-10
Marian83..................26..............27 november............1e kindje..................8-09
Betsy........................24...............28 november...........1e kindje..................28/8
maymar....................24..............3 december..............1e kindje..................20-09
Loesje......................29..............3 december.............. 1e kindje ................30 - 10
sunshine81...............28..............10 december............1e kindje..................9-9
Temmie....................37..............12 december............1e kindje..................
La-princesa..............19..............15 december.............1e kindje..................12-09
mandje.....................31..............15 december............1e kindje..................18-9
sam81......................28..............18 december.............1e kindje..................26-9
Liminous...................22..............20 december............1e kindje..................29-9
Lotje76.....................33.............21 december.............1e kindje.................10-9
Kimmiez...................22...............27 december...........1e kindje...................29-9
priscillaq..................25...............27 december...........1e kindje...................04-09
marieke84................25...............28 december...........1e kindje...................10-9
tijgertjuh..................25...............2 januari 2010.........1e kindje.................10-09
canacat.....................29..............? januari..............1e kindje....................23-9
Nootje39..................38...............12 oktober...............3e kindje..................?? - -> zwanger
petek........................??................??.............................??.............................?? --> zwanger
Princess83................26...............9 november.............1e kindje...................2-9 --> zwanger
Lilly1........................??................12 november............??.............................?? --> zwanger
Jos............................28..............14 november............1e kindje..................11-9 --> zwanger
Suus85.....................24..............21 november............1e kindje..................29-9 --> zwanger
fizzle........................28..............22 november............1e kindje..................19-9 --> zwanger
JR.............................27..............25 november............1e kindje...................31-8 --> zwanger
sunshine81 schreef:Sam81; ik heb ergens gelezen dat als je zwanger bent je ook veel hoofdpijn kan hebben ivm met de hormonale veranderingen in je lijf, dus wie weet. Ga voor je duimen
Liminous schreef:
Wanneer ging je ook weer een babysite maken ?
moon_23 schreef:Gefeliciteerd Sunshine.. 😃
Ik ga vrijdag nog een test doen (voor de zekerheid, omdat mn 1e zo licht was...) en dan de ha bellen
ik voel wel allemaal rare dingen in mn buik.. dus er gebeurd wel iets denk ik!
het is ook wel iets wat ik nooit heb gevoeld.. vind het wel spannend allemaal!!!
jos dat is wel snel dan die echo? of niet? is daar een reden voor? (of stel ik nu een mega-stomme vraag :oops:)
Nou meiden, ik moet vanavond weer naar school 😞 & ik blijf duimen voor degenen die nog moeten wachten
Liminous schreef:
@ hier: Dag 17 en nog geen ei te bespeuren.. Hoop toch wel dat ie binnen nu en 3 dagen komt.. Als ik morgen mn ei heb duurt mn cyclus zowieso al 32 dagen, vind ik al veel te lang! Dus elke dag dat mn ei uitblijft heb ik een langere cyclus :(
Suus85 schreef:offehhhh, 'zoekt naar tips'.
Veel mannen met een zittend beroep????
Laat ze dan maar naar huis hardlopen en niet met de auto! :P
Suus85 schreef: Overigens nog rokers onder degene die hier nog niet zwanger zijn?
Rokende mannen/vriendjes? Kan toch echt veel invloed hebben op het hele zwanger zijn. Althans, als ik dat zo lees.
Mijn vriend rookte niet meer (was al 2 mnd geleden gestopt). Ik nog wel, maar voor manlief kan het ook negatief zijn. Nouja niet voor hem (haha ja ook) maar voor z'n zwemmertjes.
Ik rook ook nog hoor Suus, ben nu aan mijn laaste pakje sigaretten begonnen en ga daarna stoppen. Is niet echt goed voor de kleine uk in mij en ik wil het niet op mijn geweten hebben dat het fout gaat door het roken